H DS μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των premium σεντάν με το ολοκαίνουριο «9άρι» της, εφοδιασμένο με πλούσια τεχνολογία αλλά και με Plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα ισχύος έως και 360 ίππων.
DS 9
1.538.090 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2021)
H DS μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των premium σεντάν με το ολοκαίνουριο «9άρι» της, εφοδιασμένο με πλούσια τεχνολογία αλλά και με plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα. Η premium μπερλίνα της γαλλικής φίρμας θα τοποθετηθεί δίπλα στα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback.
To γαλλικό σεντάν έχει μήκος 4.933 χιλιοστά, πλάτος 1.855 χιλιοστά, ύψος 1.468 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.895 χιλιοστών και υιοθετεί πλήρως την σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας που γνωρίσαμε στα δύο μοντέλα που προαναφέραμε, αφού η γρίλια και τα φωτιστικά σώματα έχουν σαφείς ομοιότητες. Έντονη είναι η παρουσία χρωμίου σε όλο το αμάξωμα, όπως στα πλαίσια των παραθύρων και γύρω από τα φωτιστικά σώματα, ενώ το μάτι τραβά το μοτίβο από διαμάντια που δίνει το παρών στα πίσω φώτα.
Εκ πρώτης όψης η καμπίνα στο νέο DS 9 παίρνει πολλά στοιχεία δάνειο από τα άλλα μοντέλα της γκάμας όπως για παράδειγμα τις δύο μεγάλες οθόνες (μια για το σύστημα infotainment και μια για τον πίνακα οργάνων), το τιμόνι με την επίπεδη βάση και τον επιλογέα ταχυτήτων. Ο τεχνολογικός εξοπλισμός δεν θα μπορούσε παρά να είναι πλούσιος με την DS να ανακοινώνει πως το «9άρι» διαθέτει τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας Active Scan Suspension, Park Pilot, DS Safety (Night Vision, Driver Attention Monitoring, Active LED Vision, Blind Spot Monitoring, Automatic Emergency Braking, Extended Traffic Sign Recognition) και DS Smart Access ενώ γίνεται λόγος πως υπάρχουν έξτρα υποδοχές USB στα θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα.
Το DS 9 θα διατίθεται με μια νέα E-Tense plug-in υβριδική επιλογή που αποτελείται από έναν PureTech κινητήρα βενζίνης, ένα ηλεκτρικό μοτέρ (μαζί αποδίδουν 225 ίππους) και μια μπαταρία 11,9 kWh που προσφέρει αυτονομία 40-50 χιλιομέτρων. Αργότερα θα προστεθούν δύο επιπλέον υβριδικές επιλογές, μια δικίνητη με 250 άλογα με περισσότερη αυτονομία και μια ακόμη με 360 ίππους και σύστημα τετρακίνησης αλλά και μία τρίτη μόνο με κινητήρα βενζίνης στα 225 άλογα.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)