Όσον αφορά στη λειτουργία και στις επιδόσεις των τριών συνόλων, σίγουρα δεν συγκρίνονται με τα τούρμπο της νέας εποχής, όμως από την άλλη κρίνονται επαρκέστατα για τους καθημερινούς αστικούς ρυθμούς. Στην πράξη ο κινητήρας των 1,2 λίτρων που εφοδιάζει την βασική έκδοση του νέου Citroen C3, κινεί σχετικά άνετα το ελαφρύ αμάξωμα του, προσφέροντάς του θετικό τράβηγμα και ζωντάνια παρά την χαμηλή του απόδοση. Μάλιστα συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα είναι πιο γρήγορο στην προσπέραση (ρεπρίζ) και υστερεί οριακά στο 0-100 έναντι του Corsa, λογικό καθώς το μοτέρ του γερμανικού μοντέλου είναι και το ισχυρότερο. Από την άλλη ο 1.000άρης κινητήρας του Micra έχοντας αρκετά χαμηλότερη ισχύ, δεν μπορεί να συγκριθεί σε επιδόσεις με τα προαναφερθέντα μοντέλα, ωστόσο η κατανάλωσή του είναι σχετικά χαμηλή απαιτώντας 6,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ελάχιστα υψηλότερη από αυτή του C3 (5,8 λτ./100 χλμ.) και χαμηλότερη από αυτή του Corsa (7,9 λτ./100 χλμ.).
Επιλεγω OPEL CORSA λογω τετρακυλινδρου κινητηρα.