Στο Παρίσι έκαναν ντεμπούτο τα δύο νέα χαμηλού κυβισμού turbo μοτέρ της Hyundai, αλλά και το πρώτο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
3κύλινδρο 1.000άρι turbo μοτέρ 120 ίππων από τη Hyundai
7.799 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2014)
Ακολουθώντας τη λογική του «downsizing», η Hyundai παρουσιάζει στο Παρίσι δύο νέα μοτέρ βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1,0 & 1,4 λτ., αλλά και –για 1η φορά στην ιστορία της- ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Η Hyundai επέλεξε την Έκθεση Παρισιού για να ανακοινώσει τη δημιουργία δύο νέων turbo κινητήρων χαμηλού κυβισμού, αλλά και το πρώτο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της ιστορίας της.Το πρώτο είναι το 1.000άρι 3κύλινδρο T-GDI μοτέρ βενζίνης, το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στη νέα γενιά του Hyundai i20, ενώ το δεύτερο είναι 4κύλινδρο, χωρητικότητας 1.400 κ.εκ. και λανσαρίστηκε στο πρωτότυπο i30 CNG που κινείται με φυσικό αέριο, στο οποίο έκανε ντεμπούτο και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αμφότεροι οι κινητήρες αποτελούν μέρος της νέας γενιάς συνόλων της οικογένειας «Kappa» και διαθέτουν άμεσο ψεκασμό και υπερσυμπιεστές μονής φτερωτής.Ο 1.0 T-GDI δημιουργήθηκε στο ευρωπαϊκό κέντρο της εταιρείας στο Rüsselsheim και εμφανίζει ισχύ έως 120 ίππων και ροπή που φτάνει μέχρι τα 172Nm. Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα εκτόνωσης (waste-gate), ώστε να βελτιώνονται η διαθέσιμη ροπή και η απόκριση στο γκάζι στις χαμηλές στροφές. Επιπλέον, οι ψεκαστήρες φέρουν 6 οπές, προκειμένου να εξασφαλίζεται η καθαρή καύση, βελτιώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και μειώνοντας τις εκπομπές CO2, ώστε να πληρούνται οι αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6.Το σύνολο 1.4 T-GDI, ζυγίζοντας 87 κιλά, είναι ελαφρύτερο κατά 14 κιλά από το προηγούμενης γενιάς μοτέρ που ανήκει στην οικογένεια «Gamma». Επιπλέον, είναι μικρότερο σε διαστάσεις, ενώ η μονής φτερωτής τουρμπίνα του, βρίσκεται μέσα στην πολλαπλή εξαγωγής της εξάτμισης, βελτιώνοντας την απόκριση στο γκάζι και προσφέροντας περισσότερη ροπή χαμηλά. Παρουσιάστηκε στο i30 CNG concept, όπου αποδίδει 117 ίππους και 206 Nm., με την ισχύ να είναι προφανώς μεγαλύτερη σε μελλοντικά μοντέλα συμβατικής (και όχι CNG) τεχνολογίας. Είναι προδιαγραφών Euro 6 και στο πρωτότυπο i30 εκπέμπει 87 γρ. CO2 για κάθε 100 χλμ.Τέλος, στο Παρίσι έκανε ντεμπούτο και το νέο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT) της Hyundai, με την εταιρεία να «υπόσχεται» πως προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καύσιμου και μειωμένα επίπεδα εκπομπών CO2 σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων μετάδοσης, ενώ βελτιωμένη είναι και η επίδοση κατά την επιτάχυνση.
Ντεμπούτο το νέο 3κύλινδρο 1.000άρι turbo μοτέρ των 120 ίππων, θα κάνει του χρόνου στο νέο Hyundai i20.