- Το Ford Kuga είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση (3,9 λτ./100 χλμ) και δίνεις τα λιγότερα σε βάθος 4ετίας
- Για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης, το SEAT Leon ξεχωρίζει με την σφιχτή του ανάρτηση στην έκδοση FR
- Για όσους αγαπούν το off-road, το Compass έχει 20 πόντους απόσταση από το έδαφος και 4κίνηση
- Το Hyundai Tucson έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ και τα περισσότερα άλογα
Το Ford Kuga είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση (3,9 λτ./100 χλμ) και δίνεις τα λιγότερα σε βάθος 4ετίας
Η αλήθεια για τα Plug-in είναι αυτή: από την μία οι χρήστες γλιτώνουν τον φόρο χρήσης, από την άλλη οι εταιρείες γλιτώνουν από την εφορία. Παρακάτω, λοιπόν, αξιολογούμε 4 μοντέλα που συν τοις άλλοις έχουν χαμηλό μίσθωμα και άρα πιθανότερο να τα βρεις ανάμεσα στις επιλογές για να διαλέξεις.
Σε συνέχεια των υψηλών εμπορικών επιδόσεων που καταγράφει τα τελευταία τρία χρόνια στην Ευρώπη, το Ford Kuga θέλει να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί και το 2024, πλέον στην ανανεωμένη του έκδοση. Το Plug-in υβριδικό Kuga, εκτός από την δυνατότητα που έχει να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για έως 70 χιλιόμετρα, στην συνέχεια λειτουργεί σαν υβριδικό και παρουσιάζει τη χαμηλότερη μέση κατανάλωση ανάμεσα στα Plug-in υβριδικά αυτής της λίστας με 3,9 λτ./100 χλμ. Με το πρόγραμμα Ford Lease, το Kuga, στην ανανεωμένη του πλέον έκδοση προσφέρεται με μηνιαίο μίσθωμα 324 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Μοντέλο | Μηνιαίο μίσθωμα χωρίς ΦΠΑ | Προκαταβολή χωρίς ΦΠΑ | Συνολικό κόστος χωρίς ΦΠΑ | Εταιρεία |
---|---|---|---|---|
SEAT Leon e-Hybrid | 298 | 7.300 | 24.882 για 60 μήνες | Hertz |
Ford Kuga PHEV | 324 | 9.000 | 24.228 για 48 μήνες | Ford Lease |
Hyundai Tucson | 359 | 10.000 | 31.181 για 60 μήνες | Hertz |
Jeep Compass 4xe | 397 | 11.500 | 30.159 για 48 μήνες | Drivalia |
Για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης, το SEAT Leon ξεχωρίζει με την σφιχτή του ανάρτηση στην έκδοση FR
Για τους… λίγους στις μέρες μας που δεν θέλουν κάποιο plug-in SUV, η Hertz προσφέρει το SEAT Leon e-Hybrid που αποδίδει 204 άλογα και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 50 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Όταν η μπαταρία τελειώσει, λειτουργεί ως υβριδικό με κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ.. Ένα από τα ατού του Leon e-Hybrid είναι η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η οποία στην έκδοση FR είναι πιο σφιχτή και σπορ, και άρα όχι τόσο άνετη, συντελεί όμως ώστε το αυτοκίνητο να έχει συγκρατημένες κλίσεις στις στροφές και στιβαρό «πάτημα» ακόμα και σε πιεσμένο ρυθμό. Σημειώνουμε πως η προσφορά για το Leon αφορά 60μηνη μίσθωση leasing.
Συνέχεια του άρθρου >>>