ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

5 Α1 scooter με λιγότερα από 2.500 ευρώ

1.348 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2025)
5 Α1 scooter με λιγότερα από 2.500 ευρώ

Μπορούν να οδηγηθούν και από κατόχους διπλώματος Β
Το πιο προσιτό είναι το Symphony 125 SR με τιμή στα 2.245 ευρώ
Sym και Piaggio έχουν μεγάλο 16αρη τροχό εμπρός
Εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης και φθηνά ανταλλακτικά

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Μπορούν να οδηγηθούν και από κατόχους διπλώματος Β

Το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής ενός σκούτερ περιλαμβάνει μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη, μετακίνηση από και προς τη δουλειά και μικρές «αγγαρείες» τα απογεύματα, όπως ψώνια. Πολλοί, είτε προέρχονται από τον χώρο της μοτοσυκλέτας είτε από τον χώρο του αυτοκινήτου (καθώς οι κάτοχοι διπλώματος Β μπορούν να οδηγήσουν και μοτοσυκλέτες μέχρι 125cc) έχουν μικρά σκούτερ ως δεύτερα, βολικά οχήματα, τα οποία χρησιμοποιούν για τις προαναφερθείσες δουλειές, χωρίς να «φθείρουν» τις μεγάλες μοτοσυκλέτες τους και χωρίς να κολλάνε στην κίνηση, στην περίπτωση χρήσης αυτοκινήτου. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι χρειάζεται να ξοδέψεις μια περιουσία για να αποκτήσεις ένα τέτοιο όχημα. Συγκεντρώσαμε 5 σκούτερ 125cc που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά και κοστίζουν μέχρι 2.500 ευρώ.

Το πιο προσιτό είναι το Symphony 125 SR με τιμή στα 2.245 ευρώ

Μαζέψαμε στην λίστα μας 5 scooter της Α1 κατηγορίας με τιμές μόλις κάτω από τα 2.500 ευρώ. Το πιο προσιτό εξ` αυτών είναι το Sym Symphony 125 SR, το Best Seller που κοστίζει μόλις 2.245 ευρώ, με αρκετά υψηλή απόδοση στα 11,5 άλογα. Ακολουθεί το Keeway Vieste 125 στα 2.390 ευρώ, το Piaggio Liberty 125 στα 2.490 ευρώ και τέλος τα QJMOTOR CTR 125 και Daytona Orama 125, κοστίζουν και τα δύο 2.495 ευρώ. Αυτά τα δύο μάλιστα έχουν και τις υψηλότερες αποδόσεις στα 15 άλογα, τα μέγιστα που επιτρέπει η Α1 κατηγορία, κάτι που σημαίνει ότι θα σου προσφέρουν πολύ καλές επιταχύνσεις, με την ροπή του Daytona στα 12,5 Nm να είναι η υψηλότερη από όλα τα μοντέλα της λίστας. Το πιο ελαφρύ από τα 5 όμως, είναι το Sym Symphony SR 125 στα 120 κιλά, κάνοντάς το ευκολοδήγητο και εύκολα διαχειρίσιμο για νέους και μιρκόσωμους αναβάτες. Από το χαμηλό βάρος θα επωφεληθούν και οι νέοι οδηγοί (και όσοι έχουν προέλθει από τον χώρο του αυτοκινήτου και οδηγούν για πρώτη φορά μηχανάκι), ενώ τα πρώτα 3 μοντέλα της λίστας είναι αερόψυκτα. Daytona & QJMOTOR φέρνουν την υδρόψυξη σε μία εξαιρετικά χαμηλή τιμή, που είναι και ένας από τους λόγους της αυξημένης τους ισχύος σε σχέση με τα υπόλοιπα, για αυτό βέβαια έχουν κάποια "κιλάκια" παραπάνω. 

Sym και Piaggio έχουν μεγάλο 16αρη τροχό εμπρός

Κάτι πολύ βασικό για ένα όχημα «κουβαλητή», ένα όχημα που θα χρησιμοποιείται καθημερινά για μετακίνηση από και προς τη δουλειά, αλλά και για να επιτελεί τις απογευματινές εργασίες, πρέπει να έχει κάποιους χώρους αποθήκευσης που ο αναβάτης μπορεί να αξιοποιήσει για να κάνει τη ζωή του πιο εύκολη. Όλα τα σκούτερ διαθέτουν αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, που πολλές φορές μπορεί να χωράει ένα Jet κράνος, με κάποια μοντέλα να μπορούν να δεχτούν στους χώρους τους και Full Face. Τα ντουλαπάκια στην ποδιά επίσης (ή οι ανοικτοί αποθηκευτικοί χώροι) παρέχουν επιπλέον σημεία που μπορούν να αποθηκευτούν μικροπράγματα της καθημερινότητας, ενώ πολλά σκούτερ έχουν επίπεδο πάτωμα και γάντζο στην ποδιά, μεταμορφώνοντας τον χώρο ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη σε σημείο αποθήκευσης. Οι μορφές των 5 scooter της λίστας διαφέρουν καθώς το Vieste έχει μία πιο GT εργονομία, ενώ τα υπόλοιπα scooter είναι πιο όρθια, με τα Sym και Piaggio να έχουν 16άρη τροχό εμπρός. Αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα, ειδικά για την χώρα μας όπου οι κακοτεχνίες στους δρόμους είναι δεδομένες, καθώς ένας μεγαλύτερος τροχός, περνάει με περισσότερη ευκολία πάνω από εμπόδια, ενω προσφέρει και μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Φυσικά αυτά τα scooter όντας εξοπλισμένα με κινητήρες έως 125cc, δεν θα ξεπεράσουν τα 110χλμ/ω στις περισσότερες περιπτώσεις, οπότε εάν δίνεις προτεραιότητα στην ευελιξία και την ευκολία στις μανούβρες χαμηλής ταχύτητας θα σε εξυπηρετήσουν και οι μικρότεροι τροχοί. 

Εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης και φθηνά ανταλλακτικά

Πέρα όμως από το χαμηλό κόστος αγοράς, σημαντικό στοιχείο για ένα καθημερινό όχημα που θα πρέπει να γράφει συνεχώς χιλιόμετρα για να κάνει γρήγορα τις δουλειές του αναβάτη, είναι και το κόστος χρήσης. Μπορεί να φαίνεται μικρό, όμως το ένα λίτρο βενζίνης διαφορά στα 100 χιλιόμετρα, αυξάνει τελικά πολύ το ποσό χρημάτων που ζητάει ένα όχημα μέσα στη χρονιά. Ας πάρουμε ως παράδειγμα ένα σκούτερ που γράφει 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Εκεί κάθε λίτρο καυσίμου που καταναλώνεται αντιστοιχεί σε 270 ευρώ το χρόνο (με τιμή βενζίνης στο 1,8), οπότε το να καις π.χ. 3 αντί για 4 λίτρα στα 100 χλμ. μεταφράζεται σε 22,5 ευρώ το μήνα λιγότερη βενζίνη. Ένα μεγάλο θετικό λοιπόν αυτών των σκούτερ είναι ότι καίνε λιγότερο από 3 λίτρα στα 100 χλμ. επιτρέποντάς σου έτσι να κάνεις τεράστια οικονομία στις καθημερινές σου μετακινήσεις.

Toyota
LEASING TRANSIT CUSTOM