Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Tα «Hyundai Fan Parks» έκαναν την εμφάνισή τους το 2006, συγκεντρώνοντας πάνω από 10 εκατ. φιλάθλους στο Mundial.

Tα «Hyundai Fan Parks» έκαναν την εμφάνισή τους το 2006, συγκεντρώνοντας πάνω από 10 εκατ. φιλάθλους στο Mundial.

5 «Hyundai Fan Parks» για τους φιλάθλους του Mundial

2.301 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2014)

Η Hyundai, ως επίσημος συνεργάτης του FIFA World Cup 2014 δημιουργεί τα «Hyundai Fan Parks» για να συγκεντρωθούν & να παρακολουθήσουν εκεί οι φίλαθλοι το αγαπημένο τους άθλημα.

Σε 4 ευρωπαϊκές πόλεις: Βερολίνο, Μαδρίτη, Τορίνο και Σεράγεβο και το Σίδνεϊ της Αυστραλίας θα συγκεντρωθούν οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου στα αντίστοιχα «Hyundai Fan Parks», για να παρακολουθήσουν τους 64 αγώνες του FIFA World Cup 2014. Ως επίσημος συνεργάτης του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, η Hyundai ιδρύει τα εν λόγω «πάρκα» για να μπορούν -όσοι τα επισκεφτούν- να δουν τους αγώνες ζωντανά σε μεγάλη οθόνη και να «γευτούν» τη μαγική ατμόσφαιρα του τουρνουά.Σημειωτέον ότι τα «Hyundai Fan Parks» έκαναν την εμφάνισή τους το 2006, συγκεντρώνοντας πάνω από 10 εκατ. φιλάθλους.Σε αυτό το πλαίσιο, ο κος Allan Rushforth, Senior Vice President & Chief Operating Officer της Hyundai σχολίασε: «Το FIFA World Cup είναι μία από τις πιο συναρπαστικές εκδηλώσεις του πλανήτη και η Hyundai είναι αποφασισμένη να κάνει αυτό το τουρνουά πιο προσιτό και ευχάριστο από ποτέ. Η επιστροφή των διάσημων Hyundai Fan Parks, καθώς και η εισαγωγή νέων πρωτοβουλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης σημαίνει ότι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου μπορούν να μοιραστούν τον ενθουσιασμό και το πάθος τους με άλλους φιλάθλους σε όλη την Ευρώπη και τον κόσμο».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
OPEL