Το νέο υβριδικό RAV4 διαθέτει βελτιωμένη ηλεκτρική τετρακίνηση (AWD-i). Οι πίσω τροχοί κινούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα 54 ίππων κάτι που σημαίνει πως σε σχέση με ένα μηχανικό σύστημα τετρακίνησης υπάρχουν οφέλη σε ότι αφορά στο βάρος, την ταχύτητα λειτουργίας, την ποιότητα κύλισης, τις απώλειες και συνολικά την κατανάλωση. Σε σχέση με το προηγούμενο υβριδικό RAV4, η μέγιστη ροπή στους πίσω τροχούς αυξήθηκε κατά 30% (από 953 στα 1.300 Nm) ξεπερνώντας τη ροπή που επιτυγχάνουν μηχανικά συστήματα τετρακίνησης. Η κατανομή της ροπής μπορεί να είναι εμπρός/πίσω από 100:0 έως 20:80 ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες χάρη στο AWD Integrated Management, το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργεί βάσει, της γωνίας του τιμονιού, της θέσης του γκαζιού κτλ..
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο εφοδιασμένο με σύγχρονη τεχνολογία αλλά πάντα υπάρχει ένα αλλά για εποχές προ κρίσης, χωρίς φόρο πολυτελείας με άλλους μισθους,επομένως τώρα απευθύνεται σε λίγους.
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο εφοδιασμένο με σύγχρονη τεχνολογία αλλά πάντα υπάρχει ένα αλλά για εποχές προ κρίσης, χωρίς φόρο πολυτελείας με άλλους μισθους,επομένως τώρα απευθύνεται σε λίγους.