ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Χάρη στο Rear Driveline Disconnect και όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, η μηχανική τετρακίνηση του συμβατικού Toyota RAV4 σταματάει να δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς προς όφελος της οικονομίας και της ποιότητας κύλισης.

Έχει όμως και εξελιγμένη συμβατική τετρακίνηση

31.737 Επισκέψεις στο άρθρο

Το μηχανικό σύστημα τετρακίνησης της συμβατικής 2λιτρης έκδοσης του νέου RAV4 για πρώτη φορά εφοδιάζεται με σύστημα κατανομής της ροπής (Vectoring) με διπλό πολύδισκο πίσω συμπλέκτη για κατανομή ανάμεσα στο δεξί και αριστερό πίσω τροχό και Rear Driveline Disconnect. Χάρη στο τελευταίο και όταν δεν είναι απαραίτητη η τετρακίνηση (πχ στο ταξίδι στην εθνική) τότε γίνεται διακοπή παροχής ροπής στον πίσω άξονα με σημαντικό όφελος στην κατανάλωση (από μείωση τριβών και απωλειών ενέργειας), αλλά και στην ποιότητα κύλισης με τη μείωση των δονήσεων περιστροφής.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
VW YPHRESIES