Eίναι το κιτ που εφευρέθηκε για να μην «τρώει» χώρο από το πορτ μπαγκάζ και για να συμβάλλει στη μείωση του βάρους του οχήματος, γρήγορα και εύκολα από τη μεριά των κατασκευαστών. Υποτίθεται ότι με αυτό ξεμπερδεύεις. Βάζεις τον ειδικό αφρό με ένα κομπρεσσέρ που συνοδεύει το κιτ, μέσα στο ελαστικό και συνεχίζεις την πορεία σου. Στην πράξη είναι από τα πιο άχρηστα πράγματα που μπορεί να κουβαλάς μαζί σου και προσφέρεται έναντι της ρεζέρβας. Γλιτώνεις χώρο τόσο από τη ρεζέρβα όσο και από τα συνοδευτικά εργαλεία όμως το κιτ επισκευής είναι ικανό να σε σώσει μόνο αν υπάρχει τρύπα 2-3 χλστ. στο ελαστικό, είναι 3:00 τα ξημερώματα και θες να πας σπίτι σου το συντομότερο και όλα αυτά αν φυσικά «πετύχει» η επέμβαση, αφού ακόμα και με πιστή εφαρμογή των οδηγιών του manual οι πιθανότητες να τα καταφέρεις είναι μικρές. Καλύτερα να αφήσεις το ξένο σώμα πάνω στο ελαστικό και να συμπληρώσεις αέρα, καλύτερα να πάρεις την οδική βοήθεια και ακόμα καλύτερα να βρεις ένα βουλκανιζατέρ και να στο μπαλώσει με κόστος περίπου 5 ευρώ. Σε περίπτωση σκισίματος έτσι κι αλλιώς θα χρειαστείτε νέο ελαστικό κάτι που ισχύει και στην περίπτωση που χρησιμοποιήσετε τον αφρό για να πάτε στο βουλκανιζατέρ. Η λύση στα παραπάνω λοιπόν είναι από την αγορά του αυτοκινήτου σας κιόλας να έχετε επιλέξει να εφοδιάζεται με ρεζέρβα ακόμα και ανάγκης. Αν δεν έχετε την πολυτέλεια να θυσιάσετε 25 με 30 περίπου λίτρα από το χώρο αποσκευών σας για μία κανονική και περίπου 15 με 20 λίτρα για μια ρεζέρβα ανάγκης, επιλέξτε ελαστικά run flat που σας επιτρέπουν να πάτε με ασφάλεια αλλά περιορισμένη ταχύτητα να το επισκευάσετε.