Το SEAT Ibiza καταφέρνει να εμφανίζει ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ, δικαιώνοντας απόλυτα την οδηγοκεντρική προσέγγιση της φίρμας για όλα τα μοντέλα της. Χάρη στον 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα των 110 ίππων, το Ibiza καταφέρνει πολύ καλές επιδόσεις. Ειδικότερα το 0-100, που είναι και το ζουμί του άρθρου, έρχεται σε 9,9 δλ.. H λειτουργία του κινητήρα είναι πολιτισμένη και το καλό είναι πως συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο με σωστή διάταξη σχέσεων. Ξεφεύγοντας λίγο από το θέμα, το Ibiza είναι και πολύ ευρύχωρο, προσφέροντας έναν κορυφαίο σε χωρητικότητα χώρο αποσκευών 355 λτ., ενώ value for money μπορούν να χαρακτηριστούν όλες οι εκδόσεις του.
4. Toyota Yaris 1,5 VVT-iE με 125 PS
Ο αναβαθμισμένος 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας των 125 ίππων του Yaris είναι ένα σύνολο που πάει κόντρα στη μόδα του turbo, αλλά και που βρίσκει με ευκολία την χρυσή τομή ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση. Έχει άριστη απόκριση και είναι αρκετά ζωηρός στις μεσαίες στροφές, ενώ πάνω από τις 3.500 σ.α.λ. φορτσάρει αρκετά έως και τον κόφτη. Έτσι το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται στον πολύ καλό χρόνο των 9,7ΆΆ και φέρνει το ιαπωνικό μικρό στην τέταρτη θέση της λίστας μας. Πάντως ιδιαίτερη μνεία αξίζει πως το Yaris μπορεί να κινηθεί εξίσου οικονομικά τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης με τη μέση κατανάλωση να είναι τριγύρω στα 6,0 λτ./100 χλμ.. Όσο για τα υπόλοιπα πλεονεκτήματά του; Πολλά…, όπως η ευκολία χρήσης, η μεγάλη εγγύηση, το value for money, η στιβαρή κατασκευή, η οδική του συμπεριφορά.