Το τούρμπο προσφέρει συμπιεσμένο αέρα στον θάλαμο καύσης, μεγαλώνοντας τη δύναμη που ασκείται στο έμβολο κατά τη φάση της εκτόνωσης.

Ο ρόλος του τούρμπο & του κυβισμού

79.511 Επισκέψεις στο άρθρο

Είναι εύκολα αντιληπτό ότι η στιγμιαία ροπή στρέψης γίνεται μέγιστη όταν το γινόμενο της δύναμης επί την απόσταση που ορίσαμε παίρνει τη μεγαλύτερη τιμή. Πώς αυξάνουμε, λοιπόν, τη ροπή; Αφενός αυξάνοντας την απόσταση μεταξύ των κομβίων που εδράζονται οι μπιέλες και τον άξονα του στροφάλου, αφετέρου μεγαλώνοντας τη δύναμη (η καλύτερα την πίεση) που ασκείται στο έμβολο κατά τη φάση της εκτόνωσης. Η πίεση εξαρτάται από την ποσότητα του αέρα που θα μπει στον κύλινδρο. Αυτή τη δουλειά την αναλαμβάνει το τούρμπο, προσφέροντας συμπιεσμένο αέρα στον θάλαμο καύσης. Η πίεση όμως μπορεί και να αυξηθεί μέσω των στροφών του κινητήρα, φαινόμενο που θα συναντήσουμε στα ατμοσφαιρικά πολύστροφα μοτέρ μεγάλου κυβισμού, με μικρότερες διαδρομές του εμβόλου, όπου σε αυτά η μέγιστη ροπή έρχεται σε πιο ψηλές στροφές.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda