ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδική συμπεριφορά & εσωτερικό
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδική συμπεριφορά & εσωτερικό

27.853 Επισκέψεις στο άρθρο

4) STρίβει σαν αγωνιστικό

Το Fiesta ST είναι εξαιρετικά σταθερό και συγκλονιστικά γρήγορο σε πολύ κλειστά στριφτερά κομμάτια. Αν το παρακάνεις με το γκάζι και καταφέρεις να ξεπεράσεις τα απίθανα επίπεδα πρόσφυσης που χαρίζουν τα Michelin Pilot Super Sport, η υποστροφή θα έρθει, αλλά με τις κατάλληλες κινήσεις σε γκάζι και τιμόνι θα την ισορροπήσεις βάζοντας το πίσω μέρος στην όλη διαδικασία. Για να την προλάβεις, μπορείς απλά να αποσταθεροποιήσεις το πίσω μέρος πριν την στροφή και να τοποθετηθείς όπως θες στο apex, χωρίς να ανησυχείς για την έξοδο, αφού το (έξτρα) μπλοκέ διαφορικό της Quaife δεν θα σε προδώσει ποτέ. Κάθε στιγμή έχεις την αίσθηση ισορροπίας και γνωρίζεις που βρίσκεσαι σε σχέση με το όριο. Το πλαίσιο σου «μιλάει» όντας παράλληλα πρόθυμο να «ακούσει» σε διορθώσεις με το γκάζι ή το απίθανο τιμόνι μέσα στη στροφή. Σε γεμίζει με αυτοπεποίθηση, ακόμη και όταν στρίβεις με τον πίσω εσωτερικό τροχό αρκετά εκατοστά στον αέρα. Κορυφαία και τα φρένα τόσο σε αίσθηση, όσο και σε αποτελεσματικότητα.

Το Fiesta ST είναι εξαιρετικά σταθερό και συγκλονιστικά γρήγορο σε πολύ κλειστά στριφτερά κομμάτια.

Το Fiesta ST είναι εξαιρετικά σταθερό και συγκλονιστικά γρήγορο σε πολύ κλειστά στριφτερά κομμάτια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

5) Ξεχωριστό εσωτερικό με εντυπωσιακά καθίσματα

Τη διαφορά στην καμπίνα του Ford Fiesta ST κάνει η τοποθέτηση των εντυπωσιακών σε όψη, αλλά και σε αποτελεσματικότητα, ειδικά εξελιγμένων καθισμάτων της Recaro, τα οποία στηρίζουν εξαιρετικά τα πλευρά και επιτρέπουν στον οδηγό να στρίβει το τιμόνι χωρίς να σηκώνονται οι ώμοι από την πλάτη της θέσης.  Το σπορ διάκοσμο της καμπίνας ολοκληρώνουν στοιχεία, όπως το τιμόνι, τα αλουμινένια πεντάλ, ο επιλογέας και οι ραφές των επενδύσεων . Φυσικά τα υλικά  συνεχίζουν να έχουν την προσεγμένη συναρμολόγηση όλων των Fiesta με ένα ικανοποιητικό τμήμα μαλακής επένδυσης στο πάνω μέρος του ταμπλό, με το φινίρισμα και την προσοχή στη λεπτομέρεια να είναι στοιχεία αισθητά αναβαθμισμένα. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει φυσικά η «αιωρούμενη» έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment SYNC3, η οποία στην «καλή» ST 3 έκδοση εξοπλισμού, είναι 8 ιντσών.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
fiat