Για το τέλος αφήσαμε τη γωνία σύγκλισης ή απόκλισης, η οποία πρέπει να τείνει στο μηδέν ώστε να υπάρχει ευστάθεια στην κίνηση του οχήματος. Πρόκειται για τη γωνία που σχηματίζεται προεκτείνοντας τις οριζόντιες διευθύνσεις των τροχών του κάθε άξονα. Αν αυτές οι ευθείες τέμνονται μπροστά από τους τροχούς πρόκειται για σύγκλιση (toe in), ενώ αντίθετα, αν τέμνονται πίσω από τους τροχούς μιλάμε για απόκλιση (toe out).
Σύγκλιση μπορεί να έχουμε και στους τροχούς των δύο αξόνων, ωστόσο απόκλιση στον πίσω άξονα δεν υπάρχει, αφού αυτός ο άξονας δε δέχεται τις ίδιες πιέσεις.
Γενικότερα ισχύει: • Όσο μεγαλύτερη σύγκλιση έχουμε στους πίσω τροχούς, τόσο πιο σταθερό θα είναι το αυτοκίνητο στην πίεση του γκαζιού. • Όσο μεγαλύτερη σύγκλιση έχουμε στους εμπρός τροχούς, τόσο μεγαλύτερη καμπύλη θα διαγράφουν, με αποτέλεσμα το πιο ομαλό πέρασμα. • Όσο μεγαλύτερη απόκλιση έχουμε (μόνο εμπρός), τόσο πιο καλή αίσθηση στο σύστημα διεύθυνσης -και ειδικά κατά τη διάρκεια στροφών. Ωστόσο, σε ευθεία και αυξημένες ταχύτητες το αυτοκίνητο θα παρουσιάζει αστάθεια.