5 Φωτογραφίες »
Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι τότε ήταν τόσο συνηθισμένος ένας V6 κινητήρας. Όταν η Ford έβγαλε το Capri το 1969, το κοινό δεν είχε ενθουσιαστεί, διότι το εμπρός μέρος μπορεί να ήταν μακρύ και μυώδες, αλλά μέσα του δεν έκρυβε κάτι σπουδαίο – έναν 1.300άρη με 50 ίππους είχε. Η τιμή ήταν αρκετά προσιτή ωστόσο και το όχημα έπιανε 133 χλμ./ώρα, αφού πρώτα είχαν περάσει 22,7 δλ. για να φτάσει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα.
Εμείς όμως όχι: εμείς γιορτάζουμε τα γενέθλια με ένα 72άρι Capri RS με V6 κινητήρα 2,6 λίτρων και 150 ίππους. Η εμφάνιση ξεχωρίζει: πορτοκαλί βαφή, με μαύρο όμως καπό και το κλασσικό «power dome» πάνω του, το θόλο αν θέλετε, κάτω από τον οποίο έμπαινε ο εξακύλινδρος με το μηχανικό ψεκασμό Kugelfischer. Aν αρχίζει και μπερδεύει «τα λόγια του» το μοτέρ, θα πρέπει να βρει κανείς κάποιον από τους πιο ηλικιωμένους μαστόρους οι οποίοι θα κάνουν τη σχετική ρύθμιση με βάση το αυτί και το συναίσθημα. Το δικό μας είναι ένα δυνατό… συναίσθημα. Βρωμοκοπάει βενζίνη εμπρός ενώ, πίσω η μαυρίλα από τις εξατμίσεις λερώνει τη βαφή αριστερά και δεξιά.
5 Φωτογραφίες »
Δύο φορές εισιτήριο για να έχουμε αποκλειστικά δικό μας το μικρό φέρρυ πάνω από το Ρήνο. Μια φορά το χρόνο έχει κανείς γενέθλια.
Εμείς όμως όχι: εμείς γιορτάζουμε τα γενέθλια με ένα 72άρι Capri RS με V6 κινητήρα 2,6 λίτρων και 150 ίππους. Η εμφάνιση ξεχωρίζει: πορτοκαλί βαφή, με μαύρο όμως καπό και το κλασσικό «power dome» πάνω του, το θόλο αν θέλετε, κάτω από τον οποίο έμπαινε ο εξακύλινδρος με το μηχανικό ψεκασμό Kugelfischer. Aν αρχίζει και μπερδεύει «τα λόγια του» το μοτέρ, θα πρέπει να βρει κανείς κάποιον από τους πιο ηλικιωμένους μαστόρους οι οποίοι θα κάνουν τη σχετική ρύθμιση με βάση το αυτί και το συναίσθημα. Το δικό μας είναι ένα δυνατό… συναίσθημα. Βρωμοκοπάει βενζίνη εμπρός ενώ, πίσω η μαυρίλα από τις εξατμίσεις λερώνει τη βαφή αριστερά και δεξιά.
Σελίδα 1 | Αφιέρωμα για τα 50 χρόνια Ford Capri (2020) |
Σελίδα 2 | Κινητήρες |
Σελίδα 3 | Εμφάνιση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο |