6 Φωτογραφίες »
Είναι όμορφο να το βλέπεις όμως. Προφυλακτήρες; Όχι, δε χρειάζονται, δεν έχει. Αντιθέτως έχει διπλά στρογγυλά φώτα εμπρός, χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση, «χωστό» τιμόνι τριών ακτίνων και αυτά τα υπέροχα καθίσματα με κοτλέ ύφασμα, τα οποία τοποθετήθηκαν καινούρια μόλις πρόσφατα. Το υλικό φυσικά δεν υπήρχε και το προμηθευτήκαμε από εταιρείες που ντύνουν εργάτες, μαραγκούς κλπ. Το δε κάλυμμα ράφτηκε sur mesure.
Στο λιμάνι περιμένοντας το φέρρυ, είναι κοντά μας τρεις ακόμα τύποι από την πόλη. Φοράνε κι εκείνοι πορτοκαλί, όπως και το Capri μας. Ο ένας μας λέει: «είχα δύο τέτοια μια εποχή, πρώτα ένα 1.300άρι και μετά ένα 1.700». Τα μάτια του λάμπουν καθώς μας μιλάει πρώτα για τα 50 και κατόπιν για τα 75 άλογα των κινητήρων αντίστοιχα.
Η πρώτη γενιά Capri έσκασε πραγματικά σα βόμβα. Από τη στιγμή που ξεκίνησε η παραγωγή και μέχρι την επίσημη πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη, το Σεπτέμβρη του `69, είχαν φύγει ήδη 75.000 κομμάτια. Συνολικά η πρώτη γενιά κατασκευάστηκε σε 784.000 μονάδες, από τις οποίες σχεδόν οι 250.000 αφορούσαν την τοπική, γερμανική αγορά.
Μιλάμε για αληθινή επιτυχία. Τέτοια, που τη θαύμασαν και συνάδελφοι στη VW και έφτιαξαν το Scirocco το 1974, πέντε χρόνια μετά το Capri και τέσσερα ήδη από το ντεμπούτο της Manta από την Opel.
6 Φωτογραφίες »
Η οδήγηση με τον αγκώνα έξω από το παράθυρο δεν ήταν ένα χαρακτηριστικό μόνο των οδηγών που είχαν Opel Manta. Οδηγικά, αυτό το θορυβώδες πορτοκαλί «δηλητήριο» είναι απόλυτα εθιστικό.
Στο λιμάνι περιμένοντας το φέρρυ, είναι κοντά μας τρεις ακόμα τύποι από την πόλη. Φοράνε κι εκείνοι πορτοκαλί, όπως και το Capri μας. Ο ένας μας λέει: «είχα δύο τέτοια μια εποχή, πρώτα ένα 1.300άρι και μετά ένα 1.700». Τα μάτια του λάμπουν καθώς μας μιλάει πρώτα για τα 50 και κατόπιν για τα 75 άλογα των κινητήρων αντίστοιχα.
Η πρώτη γενιά Capri έσκασε πραγματικά σα βόμβα. Από τη στιγμή που ξεκίνησε η παραγωγή και μέχρι την επίσημη πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη, το Σεπτέμβρη του `69, είχαν φύγει ήδη 75.000 κομμάτια. Συνολικά η πρώτη γενιά κατασκευάστηκε σε 784.000 μονάδες, από τις οποίες σχεδόν οι 250.000 αφορούσαν την τοπική, γερμανική αγορά.
Μιλάμε για αληθινή επιτυχία. Τέτοια, που τη θαύμασαν και συνάδελφοι στη VW και έφτιαξαν το Scirocco το 1974, πέντε χρόνια μετά το Capri και τέσσερα ήδη από το ντεμπούτο της Manta από την Opel.
Σελίδα 1 | Αφιέρωμα για τα 50 χρόνια Ford Capri (2020) |
Σελίδα 2 | Κινητήρες |
Σελίδα 3 | Εμφάνιση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο |