Προς την άνεση προσανατολίζεται το Renault Captur, που είναι καλοζυγισμένο και ασφαλές ακόμη και σε πολύ σβέλτους ρυθμούς.
Στο δρόμο: All around παίχτες
31.122 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2016)
Τα 3 compact crossover με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, παρότι δεν έχουν τετρακίνηση, είναι σε θέση να διαχειριστούν με άνεση τις ανωμαλίες του αστικού οδοστρώματος, ενώ προσφέρουν πάντα και το έξτρα πλεονέκτημα της πανοραμικής θέσης οδήγησης. Μεμονωμένα τώρα, το Fiat 500X στο δρόμο διακρίνεται για τη στιβαρότητα και σταθερότητα του πλαισίου, όπου μαζί με τη ρύθμιση της ανάρτησης, φροντίζουν ώστε το δικίνητο compact SUV να διατηρείται ασφαλές και με άκρως προβλέψιμες αντιδράσεις σε πιο οριακές καταστάσεις. Πολύ καλή είναι και η γενικότερη άνεση που προσφέρει η ανάρτηση. Προχωρώντας στο Nissan Juke, το ιαπωνικό crossover στο δρόμο εμφανίζεται ισορροπημένο και φιλικό προς το χρήστη, ακόμη και σε καταστάσεις κοντά στο όριο. Στις στροφές, προσφέρει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και ουδέτερες αντιδράσεις, κινούμενο σε ρυθμούς που δεν μας έχουν συνηθίσει τα crossover. Στο όλο αίσθημα σιγουριάς, ρόλο παίζει και το γρήγορο και με πολύ καλή αίσθηση τιμόνι, ενώ τα φρένα είναι αποτελεσματικά και με πολύ καλή αίσθηση. Καλοζυγισμένο στο δρόμο είναι το Renault Captur, που ακόμη και εάν το πιέσεις θα στρίψει ουδέτερα και με αντιδράσεις που δεν επιφυλάσσουν εκπλήξεις. Το πίσω μέρος δύσκολα θα γλιστρήσει και σε γενικές γραμμές, το Captur σε εμπνέει να εμπιστευτείς το καλό του πλαίσιο και να οδηγήσεις σβέλτα και με ασφάλεια. Πολύ καλά τα καταφέρνει τέλος το μοντέλο της Renault και στο πεδίο της άνεσης, παρότι στον αυτοκινητόδρομο ο θόρυβος που φτάνει στα αυτιά των επιβατών είναι αυξημένος.
Πιο σπορτίφ εμφανίζεται το Nissan Juke, ακολουθώντας το γενικότερο νεανικό του χαρακτήρα.
Ημουν μια ανασα φετος πριν αγορασω καποιο απ'αυτα, βεβαια πηγα να καταληξω στο 500L αλλα δεν προλαβα τη προθεσμια της προσφορας. Anyway, το Juke ειναι το πιο πιπερατο εμφανησιακα ομως με απογοητευσε(ποιοτητα υλικων-χωροι-τιμη), το 500Χ ειναι οντως το πιο ποιοτικο και εχει και τη καλυτερη χρηματοδοτηση απο τα 3 αλλα η τιμη του ειναι τσιμπημενη (βαζω 2.000 και παιρνω BMW 1). Το καλυτερο για'μενα ειναι το Captur all-around, ειναι ενα σωστο αυτοκινητο. Το προβλημα του ειναι οι επιδοσεις, το αυτοκινητο ειναι σεταρισμενο για οικονομια και η τιμη του ανεβαινει καπως με καποια extra που για'μενα ειναι must, αυτο ομως που με σταματησε ηταν η κακη χρηματοδοτηση, δεν γινεται να εχουμε 2016 και να ζηταει ο αλλος επιτοκιο 9%. Δεν ξερω ποσοι εδω μεσα εχουν προβληματιστει απ'αυτο που περιγραφω και ζητω συγγνωμη για τη μακροσκελη απαντηση.
καλησπερα,
Αγορασα το captur 1.5D authentic πριν 3 μηνες με αποσυρση. Δεν ηθελα να ξεπερασω τα 17κ και ως οικογενειαρχης με 2 παιδια οι χωροι ειναι σημαντικο στοιχειο. Ειμαι υπερευχαριστημενος απο την οικονομια ( 5lt/100 μισο/μισο πολη/εθνικη),χωρους,πρακτικοτητα ( συρομενο πισω καθισμα - θηκες κλπ). Θα προτιμουσα 6η σχεση και 110 αλογα καθως μονο τα 90 το καθιστουν λιγο πιο νωχελικο αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα...
Το προτεινω ανεπιφυλακτα
Ημουν μια ανασα φετος πριν αγορασω καποιο απ'αυτα, βεβαια πηγα να καταληξω στο 500L αλλα δεν προλαβα τη προθεσμια της προσφορας. Anyway, το Juke ειναι το πιο πιπερατο εμφανησιακα ομως με απογοητευσε(ποιοτητα υλικων-χωροι-τιμη), το 500Χ ειναι οντως το πιο ποιοτικο και εχει και τη καλυτερη χρηματοδοτηση απο τα 3 αλλα η τιμη του ειναι τσιμπημενη (βαζω 2.000 και παιρνω BMW 1). Το καλυτερο για'μενα ειναι το Captur all-around, ειναι ενα σωστο αυτοκινητο. Το προβλημα του ειναι οι επιδοσεις, το αυτοκινητο ειναι σεταρισμενο για οικονομια και η τιμη του ανεβαινει καπως με καποια extra που για'μενα ειναι must, αυτο ομως που με σταματησε ηταν η κακη χρηματοδοτηση, δεν γινεται να εχουμε 2016 και να ζηταει ο αλλος επιτοκιο 9%. Δεν ξερω ποσοι εδω μεσα εχουν προβληματιστει απ'αυτο που περιγραφω και ζητω συγγνωμη για τη μακροσκελη απαντηση.
Ο πίνακας αναρτήσεων έχει ένα σοβαρό λάθος. Το 500χ έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση με παράλληλους συνδέσμους. Σαφώς ανώτερη από τον ημιάκαμπτο άξονα.
καλησπερα, Αγορασα το captur 1.5D authentic πριν 3 μηνες με αποσυρση. Δεν ηθελα να ξεπερασω τα 17κ και ως οικογενειαρχης με 2 παιδια οι χωροι ειναι σημαντικο στοιχειο. Ειμαι υπερευχαριστημενος απο την οικονομια ( 5lt/100 μισο/μισο πολη/εθνικη),χωρους,πρακτικοτητα ( συρομενο πισω καθισμα - θηκες κλπ). Θα προτιμουσα 6η σχεση και 110 αλογα καθως μονο τα 90 το καθιστουν λιγο πιο νωχελικο αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα... Το προτεινω ανεπιφυλακτα