Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To 1947 η Tokyo Electro Automobile Company παρουσίασε το ηλεκτρικό Tama, με την εταιρεία να περνάει το 1966 στον έλεγχο της Nissan.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To 1947 η Tokyo Electro Automobile Company παρουσίασε το ηλεκτρικό Tama, με την εταιρεία να περνάει το 1966 στον έλεγχο της Nissan.

70 χρόνια ηλεκτρικά Nissan

2.702 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2017)

Το Nissan Leaf ετοιμάζεται πυρετωδώς για να αποτελέσει το τελευταίο βήμα της εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση, σε μια διαδρομή που ξεκίνησε πριν από 70 χρόνια με το Tama.

Μπορεί το Leaf να έκανε τη Nissan έναν από τους βασικούς «παίκτες» στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά η ιαπωνική εταιρεία ξεκίνησε τη διαδρομή της πριν από 70 χρόνια με το Tama.

Η εμπορική επιτυχία επέτρεψε τη δημιουργία του μικρότερου Tama Junior το 1948 και του μεγαλύτερου Tama Senior το 1949.

Η εμπορική επιτυχία επέτρεψε τη δημιουργία του μικρότερου Tama Junior το 1948 και του μεγαλύτερου Tama Senior το 1949.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Στα τέλη της δεκαετίας του 1940, η βενζίνη ήταν ακόμα δυσεύρετη στην Ιαπωνία, αλλά το ρεύμα «έρεε» άφθονο. Οπότε το ηλεκτρικό όχημα ήταν η προφανής λύση και κάπως έτσι 200 πρώην υπάλληλοι της Tachikawa Aircraft εντάχθηκαν στο δυναμικό της Tokyo Electro Automobile Company. Το πρώτο τους προϊόν ήταν το 1947 ένα μικρό pick-up, με το τετραθέσιο επιβατικό μοντέλο να ακολουθεί από κοντά.
 
Για την κίνησή του το Tama χρησιμοποιούσε ένα DC μοτέρ 4,5 ίππων, ενώ κάτω από το όχημα βρίσκονται δύο σετ μπαταριών μολύβδου. Το κύκλωμα των 40 volt έδινε αυτονομία 65 χλμ. με μία φόρτιση, ενώ η τελική ταχύτητα έφτανε στα 35 χλμ./ώρα.
  
Η εμπορική επιτυχία επέτρεψε τη δημιουργία του μικρότερου Tama Junior το 1948 και του μεγαλύτερου Tama Senior το 1949. Σταδιακά, η Tokyo Electro Automobile Company μετονομάστηκε σε Tama Motor Company και αργότερα σε Prince Motor Company. Η τελευταία, το 1966 έγινε μέρος της Nissan, φέρνοντας το Skyline στη γκάμα.
 
Για να γυρίσουμε στο σήμερα, η Nissan ετοιμάζεται για το επόμενό της ηλεκτρικό βήμα με το νέο Leaf, το οποίο θα κάνει ντεμπούτο το Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Το μοντέλο θα εξοπλίζεται με το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης ProPilot και οι βασικές του εκδόσεις λέγεται πως θα έχουν αυτονομία 241 χλμ., ενώ αυτές με τη μεγαλύτερη μπαταρία θα ξεπερνούν τα 322 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
Autotriti.gr