ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Citroen με τη νέα σειρά DS γίνεται περισσότερο premium. Το χρειάζεται η μάρκα; Εσείς;

Η Citroen με τη νέα σειρά DS γίνεται περισσότερο premium. Το χρειάζεται η μάρκα; Εσείς;

(9/3/2009)

Η Citroen ανακοίνωσε πως ετοιμάζει μια νέα σειρά μοντέλων που με το χαρακτηρισμό DS θα αναβαθμίσουν τη γκάμα της και θα φέρουν τη μάρκα σε πιο premium χωράφια. Είναι μια κίνηση που κάνει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία για να τονώσει το προφίλ της υπενθυμίζοντας το πλούσιο παρελθόν της. Είναι όμως αυτό που χρειάζεται;

Η Citroen είναι η μάρκα που δημιούργησε το αυτοφερόμενο αυτοκίνητο και καθιέρωσε την εμπρός κίνηση. Είναι η μάρκα που εφηύρε τις πνευματικές αναρτήσεις και σχεδίασε το ομορφότερο αυτοκίνητο του κόσμου. Ανάμεσα στο μοναδικό χαρακτήρα του «βάτραχου» και την απόλυτη λιτότητα του «ντεσεβό» η Citroen επιλέγει να κινηθεί με βάση τον πρώτο για το μέλλον. Μήπως όμως αυτό συγκρούεται με όλα όσα κάνουν τα μοντέλα της best seller σήμερα;
Η Citroen κινείται παραδοσιακά στη μικρή και μικρομεσαία κατηγορία. Δεν είναι τυχαίο που το Xsara ήταν το απόλυτο best seller επί σειρά ετών στις αρχές της δεκαετίας ενώ και το C4 βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις. Πιο κάτω η Citroen πρώτη ξεχώρισε το «χρηστικό» της πεντάθυρο μικρό από το πιο σπορ τρίθυρο με τα C3 και C2 ενώ στα μίνι έφερε στην αγορά ένα από τα φτηνότερα μοντέλα, το C1.
Όμως το βασικό στοιχείο της μάρκας και αυτό που μέχρι τώρα την κάνει αχτύπητη είναι ότι όλη αυτή την παράδοση, σχεδίαση και τεχνολογία την προσφέρει σε πολύ καλή τιμή. Το value for money στη Citroen ξεφεύγει γιατί δεν προσφέρει απλά «τα ίδια με τους άλλους σε χαμηλότερη τιμή», όπως οι μάρκες που εστιάζουν στη σχέση τιμής αξίας. Είναι πάνω από όλα Citroen. Που μεταφράζεται στην ξεχωριστή σχεδίαση και ιδιαίτερη άνεση.
Μία πιθανή κίνηση προς τα «πάνω» μπορεί να αλλάξει τις ορέξεις της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας για χαμηλές συγκριτικά τιμές. Το premium έχει κόστος, και μέχρι τώρα η Citroen μας έχει μάθει να μην το περνάει στον αγοραστή, κάτι που έκανε και με την ανανέωση του C4 που κρατήθηκε τιμολογιακά παρά τους νέους κινητήρες τούρμπο.
&&&& &&&&Όμως το premium σημαίνει και στροφή προς τη «γερμανική» σχολή σχεδίασης, κάτι που φάνηκε και στο νέο C5. Όμως η Citroen είναι η κατεξοχήν γαλλική, σχεδιαστικά, εταιρεία. Το C3 δεν κέρδισε την αγορά γιατί ήταν «σοβαρό» ή «κυριλέ» αλλά γιατί ήταν φρέσκο, ευχάριστο, χαριτωμένο, απλό και πρακτικό. Πόσο μπορούν να περάσουν αυτά τα χαρακτηριστικά στη νέα σειρά DS;
Ήδη στη Γενεύη η Citroen παρουσίασε το πρώτο πρωτότυπο από τη νέα της γκάμα, την DS3, που ως premium, είναι όντως περισσότερο «στιβαρό». Με βάση αυτό θα λανσαριστεί ένα πραγματικό πολυτελές αυτοκίνητο, όμως θα απευθύνεται στο ίδιο κοινό με το C3; H Citroen δεσμεύεται πως η σειρά DS θα είναι μια παράλληλη γκάμα και δε αντικαταστήσει την υπάρχουσα φιλοσοφία των αυτοκινήτων της. Μήπως όμως κρατήσει για αυτή τα καλύτερα;
Εσείς πως το βλέπετε; Είναι η κίνηση προς το premium αυτό που χρειάζεται η Citroen; Είναι αυτό που περιμένατε για να την προτιμήσετε; Ή είναι κάτι που θα σας ξενίσει και πιθανώς αποπλανήσει μακριά από τη μάρκα σε κάτι ακόμη πιο «γερμανικό»; &&&& &&&& &&&&

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
FORD VS RENAULT