ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δεν συμπαθεί και τόσο τις εκτός δρόμου περιπέτειες, αλλά σε flat χωματόδρομο δεν έχει ουσιαστικό πρόβλημα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δεν συμπαθεί και τόσο τις εκτός δρόμου περιπέτειες, αλλά σε flat χωματόδρομο δεν έχει ουσιαστικό πρόβλημα.

BMW X1 sDrive 18i

230.678 Επισκέψεις στο άρθρο

Η νέα, 2η, γενιά της  X1 έγινε το δεύτερο μοντέλο της BMW μετά τη Σειρά 2 Active Tourer, που πάτησε πάνω στο νεότερο προσθιοκίνητο πάτωμα του Group, έναντι του πισωκίνητου πατώματος της πρώτης.  Έτσι η βασική έκδοση sDrive18i έχει πλέον κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ συνδυάζεται με 3κύλινδρο, turbo κινητήρα 1,5 λτ. με 136 ίππους. 


Premium χαρακτηριστικά ποιότητας και τεχνολογίας για την ευρύχωρη και πρακτική καμπίνα της BMW X1.

Premium χαρακτηριστικά ποιότητας και τεχνολογίας για την ευρύχωρη και πρακτική καμπίνα της BMW X1.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Στην καθημερινότητα
Η «βασική» X1 ξεχωρίζει με τα δυναμικά της χαρακτηριστικά: Το τιμόνι έχει σωστό βάρος, άψογη αίσθηση και ακρίβεια, η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, τα φρένα δυνατά και ανθεκτικά, ενώ το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου με τη σφιχτή ανάρτηση μεγιστοποιεί την πρόσφυση δίνοντας μια σπορτίφ νότα στον όλο συνδυασμό. Η καμπίνα διαθέτει premium χαρακτηριστικά ποιότητας, είναι ευρύχωρη και πρακτική. Οι ενστάσεις μας έχουν να κάνουν μόνο με την μέτρια άνεση, που προκύπτει από το συνδυασμό της σπορ ανάρτησης του πακέτου Μ με τα 225/50 ελαστικά και τους 18άρηδες τροχούς. Η ροπή και το αυτόματο κιβώτιο με την άμεση απόκριση και τα γρήγορα κατεβάσματα σώζουν την κατάσταση στις επιδόσεις, ειδικά με το Sport πρόγραμμα λειτουργίας (οι άλλες δύο επιλογές είναι Εco Pro και Normal).
 
Στην πίστα 4Χ4
Η απουσία τετρακίνησης δεν αφήνει πολλά περιθώρια για κίνηση πέρα από την άσφαλτο και κάποιον καλοστρωμένο χωματόδρομο. Επιπλέον η σπορ ανάρτηση, του M Pack έχει μειώσει ακόμη περισσότερο της διαδρομές της ανάρτησης με αποτέλεσμα οι τροχοί να χάνουν εύκολα την επαφή με το έδαφος. Σε extreme δοκιμές (πάτημα 2 χιαστί τροχών) ακινητοποιήθηκε, αλλά στο πέρασμα υδάτινου κωλύματος δεν είχε κανένα πρόβλημα χάρη και στην ικανή απόσταση από το έδαφος (183 χλστ.). Η εκκίνηση στην απότομη ανωφέρεια ήταν πανεύκολη χάρη στο εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο.
 
Στον αυτοκινητόδρομο
Με την σπορ ανάρτηση, η X1 είναι συγκλονιστικά σταθερή στο ταξίδι, ενώ οι κλίσεις είναι ελάχιστες και οι κινήσεις του αμαξώματος ελέγχονται άριστα. Στο Eco Pro, ο οδηγός εκμεταλλεύεται το πιο οικονομικό set-up του αυτοκινήτου και μπορεί να ρίξει αρκετά τη μέση κατανάλωση (ακόμη και κάτω από τα 8,0 λτ./100 χλμ).

H γνώμη του Mr 4X4
Μια κυρία κυρίως για τα σαλόνια και όχι τόσο για αλώνια, αφού της λείπει η τετρακίνηση. Η σπορ ανάρτηση τονίζει τα οδικά της χαρακτηριστικά, αλλά δεν βοηθά στο χώμα. Λυπάσαι να την ζορίσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK