5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Nissan Qashqai
230.685 Επισκέψεις στο άρθρο
Από τη δοκιμή μας δεν θα μπορούσε να λείπει ο πρωταθλητής της κατηγορίας. Σε διαφορετική χρονική στιγμή, αλλά στον ίδιο στίβο μάχης, δοκιμάσαμε τόσο την προσθιοκίνητη, όσο και την τετρακίνητη έκδοση του Qashqai και ανακαλύψαμε πως το μοντέλο της Nissan καλύπτει κάθε ανάγκη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στην καθημερινότητα
Ανεξάρτητα με το που μεταδίδεται η κίνηση, το Qashqai σε κερδίζει με την καλή ποιότητα κύλισης και το πώς πατάει στο δρόμο. Το τιμόνι είναι καλό σε πληροφόρηση, η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες, η υψηλή θέση οδήγησης παρέχει καλή περιφερειακή όραση, ενώ και στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής που λαμβάνεις είναι υψηλή. Στο κομμάτι των κινητήρων, ο 1,2 βενζινοκινητήρας των 115 PS αποτελεί μία value for money επιλογή, ενώ ο 1,6 dCi σε κερδίζει με την μεγάλη ροπή του.
Στην πίστα 4Χ4
Μακριά από την άσφαλτο θα κινηθείς εύκολα και με τις δύο εκδόσεις του Qashqai χάρη στην μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Πιο μακριά, βέβαια, θα φτάσεις με το 4x4, η ουσία είναι όμως είναι πως το σαθρό έδαφος, τη λάσπη ή το γλιστερό «λιβάδι», καθώς και κάποιο υδάτινο κώλυμμα θα το περάσεις και με το 4x2. Προσοχή θέλει, λίγο μόνο στις απότομες κατηφόρες λόγω προβόλου. Στην εκκίνηση σε ανηφόρα ο 1,2λτ. βενζίνης τελικά τα κατάφερε.
Στον αυτοκινητόδρομο
Σταθερό και ευθύβολο στον αυτοκινητόδρομο είναι το Qashqai, όμως μετά τα 140 χλμ./ώρα αρχίζει να γίνεται λίγο θορυβώδες. Το 4κίνητο καίει περισσότερο στην άσφαλτο, όμως έχει και μεγαλύτερα όρια πρόσφυσης.
4x4 info
Το 4κίνητο Qashqai φέρει το σύστημα τετρακίνησης All Mode 4x4 i της Nissan που διαθέτει τρία modes λειτουργίας. Ως 2WD είναι προσθιοκίνητο, στο Auto Mode μέχρι και το 50% μεταφέρεται αυτόματα της δύναμης στον πίσω άξονα, ενώ στο Lock Mode, το οποίο λειτουργεί μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα, το σύστημα κρατάει κλειδωμένο το ποσοστό, για πιο σκληρές, εκτός δρόμου, διαδρομές.
H γνώμη του Mr 4X4
Δίκαια βρίσκεται στην κορυφή, αφού δεν δυσκολεύτηκε σημαντικά κάπου. Στα ατού του η μεγάλη απόσταση από το έδαφος.
Τι να πω! Από τα πιο άχρηστα άρθρα που έχω διαβάσει!...αυτοκίνητα μη συγκρίσιμα μεταξύ τους, 4x2 με 4x4 με αποστάσεις από το έδαφος από 130mm ως 210, σε μια πίστα 4x4 ανέκδοτο (αφού μπορει και τη βγάζει και το δικίνητο με 130mm clearance)...πιο το συμπέρασμα;...κανένα! Απλά μια πρόφαση για αναφορά συγκεκριμένων μοντέλων καθαρά για διαφημιστική προβολή. ..σοβαρό περιοδικό. ..
Προς τα εκεί καταλήγω..εντάξει είναι μια σκληρή απόφαση γιατί μιλαμε για οικονομίες ετών για να πάρουμε ένα αμαξι..το βιταρα τ πήρε ο κολλητός μ αλλά Δν ξέρω κάτι μ χαλάει..Δν ξέρω ωραίο όμως αλλά είναι vitara.σε ευχαριστώ παρά πολύ πάντως..:και αυτοί ελεος πως Δν έβαλαν μια 4κινηση να ήταν το απόλυτο αμαξι....
Μέχρι το 2009 δεν είχα ποτέ σκεφτεί να έχω αυτοκίνητο 4x4, Crossover ή SUV. Μου αρέσει περισσότερο η σπορ οδήγηση και η αδυναμία των αυτοκινήτων αυτών να οδηγηθούν γρήγορα στις στροφές ήταν αρκετά αποτρεπτικό για μένα. Το 2009 όμως στράφηκα σε οχήματα τέτοιου τύπου μιας και έπρεπε αναγκαστηκά να κινούμαι σε διαδρομές εκτός δρόμου. Δεν το έχω μετανιώσει καθόλου γιατί αμέσως ανακάλυψα μέρη που δεν πήγαινα ποτέ στο παρελθόν. Στο βουνό το χειμώνα ακόμη και με ακραίες καιρικές συνθήκες ανεβαίνεις άνετα χωρίς φόβο, ενώ το καλοκαίρι πηγαίνεις στην απομακρυσμένη παραλία για να κάνεις το μπάνιο σου με ησυχία χωρίς να φοβάσαι μην κολλήσεις στην άμμο (με κάποια προσοχή βέβαια). Ένα SUV λοιπόν με τετρακίνηση σου δίνει μια διέξοδο από την καθημερινότητα χωρίς να ξοδεύεις χρήματα παρά μόνο για καύσιμα. Μπορείς να κινηθείς ακόμα και στην Αττική σε κοντινές διαδρομές για να βρεις λίγο καθαρό αέρα και ησυχία και να επιστρέψεις στο σπίτι σου το βράδυ ξεκούραστος και ανανεωμένος. Τα σημερινά SUV, Crossover, κ.λπ. έχουν καταφέρει να συνδυάσουν και τη σπορ και την εκτός δρόμου οδήγηση ειδικά νομίζω τα γερμανικά. Κι αυτό είναι πολύ καλό για μένα. Όλα καλά λοιπόν με το test σας, αλλά δεν έχω καταλάβει για πιο λόγο σε ένα off-road test βάζετε τη BMW x1 στην έκδοση M που είναι μια έκδοση καθαρά για το δρόμο με 18"-19" ζάντες αντί για 17" και με σφιχτή ανάρτηση, ενώ αντίστοιχα στη Mercedes βάζετε την τετρακίνητη έκδοση στα 2000cc. Είναι η δεύτερη φορά που το βλέπω. Αυτά τα δύο οχήματα δεν μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους. Οδηγώ το BMW X1 xDrive 20d με 17" (ακριβώς επειδή πηγαίνω εκτός δρόμου) και κάθε βδομάδα οδηγώ σε κακοτράχαλο έδαφος με λάσπες το χειμώνα που ένα 4x2 δεν μπορεί να ανέβει, λόγω ανηφόρας με λάσπη, για να φτάσω σπίτι μου. Κανένα πρόβλημα δεν αντιμετωπίζω ούτε ακουμπάει πουθενά στο έδαφος αφού είναι αρκετά ψηλό (183χλστ) παρόλο που παιρνάω από δρόμο που κανείς δεν συντηρεί με μεγάλα χαντάκια από τις δυνατές βροχές. Τώρα βέβαια αν η αντιπροσωπεία δεν σας δίνει άλλο όχημα, τι να πω...... Σχετικά με το Jeep Renegade το συγκεκριμένο μοντέλο το είχα το περασμένο χειμώνα για 2 μήνες και συμφωνώ με όσα γράφετε. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Και όντως πάει παντού και είναι πολύ οικονομικό.
Δηλαδή θα κάνουμε trail? E τότε να μην φτιάχνουμε τα Jeep, τα ζημιάρικα LR, και τα υπόλοιπα σκληροπυρηνικά.Ένα υπερηψωμένο hatch είναι κουφέτο, τεφαρίκι...:-)
@Γεώργιος, δεν ξέρω τι λόγους είχαν αλλά κι εμένα μου φαίνεται λάθος τους που δεν έχουν έκδοση με 4x4 στα 1600. Για το παλιό Vitara έχω ακούσει τα καλύτερα σαν αυτοκίνητο εκτός δρόμου, για το καινούργιο δεν ξέρω. Σημασία όμως έχει αυτό που θα πάρεις να σε ικανοποιεί στο μέγιστο δυνατό. Και σαν οδηγό αλλά και στις ανάγκες της οικογένειάς σου. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το είχα 2 μήνες και το οδηγούσα καθημερινά στη πόλη και το Σ/Κ εκτός πόλης και εκτός δρόμου. Με άφησε ικανοποιημένο και δεν έχω κάτι αρνητικό να πω. Σου εύχομαι ό,τι διαλέξεις να σε αφήσει ικανοποιημένο για πολλά χρόνια.
Σε ευχαριστώ πολύ.με έχεις βοηθήσει πολύ.πιστευω ότι Δν αξίζει να κοιτάξω το 2000 longitude και να χάσω πολλά έξτρα απλά για μα έχω 4 κίνηση σωστά;;;;;το μόνο π μένει είναι να δω ποσό θα έχει τ καινουργιο quasqai...
τα απαραιτητα εργαλεια εννοεις;;;;; κοιτα στα χιονια δεν παω αντε να παω μια φορα το χρονο και αν τυχει να εχει ο δρομος χιονι. σε βουνα παω που και που..τωρα να παρω το 1400 το βενζινη π εχει 4*4 μπορει να πηγε ιδια τιμη αλλα μιλαμε για μεγαλη διαφορα στην καταναλωση περιπου τα διπλα λεφτα και επισης τωρα 9ταχυτο που δεν εχει δοκιμαστει ποτε αυτο........ μετα σκεφτηκα το vitara αλλα κατι μ κραταει πισω και σε αυτο.....
φιλε μου p g ειμαι ενα βημα πριν παρω το jeep renegade το 1600 το πετρελαιο που δεν ειναι 4*4. με στεναχωρει μονο αυτο οτι δν ειναι...πραγματικα πιστευεις οτι αξιζει...το να παρω το 1400 βενζινη οκ θα εχω ενα ποιο γρηγορο και δυνατο αλλα πραγματικα ειναι σχεδον η διπλασια καταναλωση..δν πηγαινω και στα χιονια ποτε αντε να τυχει μια φορα το χρονο και αν.πιστευεις αξιζει;;το θεμα ειναι να μην μπω σε καμια λασπη μια φορα και κολλησει...πραγματικα δν ξερω τι να κανω.αν ημουν 40 θα επαιρνα το Nissan αλλα ειμαι μικρος ακομα.
@ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Νομίζω το 1600 είναι μια άριστη επιλογή. Το μόνο έδαφος που δεν θα το έβαζα επειδή δεν έχει 4x4 είναι η καλοκαιρινή άμμος. Το Qashqai το έκανα μικρό test drive αλλά δεν μου άρεσε - τελείως προσωπική γνώμη όμως. Νομίζω ότι αν σε ενδιαφέρει έστω και λίγο το εκτός δρόμου, τότε το Renegade είναι καλύτερη επιλογή, τουλάχιστον στο 4x2. Μη ξεχνάς ότι είναι Jeep.
@ΓΕΩΡΓΙΟΣ, το Renegade το οδήγησα το χειμώνα και το πήγα και εκτός δρόμου (δηλαδή μέχρι σε πολύ κακό χωματόδρομο). Δεν το πήγα σε χιόνια ή σε μέρη χωρίς δρόμο γιατί δεν ήταν δικό μου. Δεν είχα κανένα πρόβλημα, ούτε φοβήθηκα πουθενά ότι θα κολλήσω. Αλλά όπως βλέπεις και από το τεστ πέρασε όλα τα εμπόδια στη πίστα 4x4. Αυτό που με εντυπωσίασε στο Renegade πραγματικά ήταν η κατανάλωση και η ροπή. Από τη στιγμή που βάζεις την 6 ταχύτητα πας σ' όλο το ταξίδι χωρίς να την αλλάξεις ποτέ. Ανηφόρες, κατηφόρες ευθείες, όλες με την 6 ταχύτητα. Αυτό φέρνει απίστευτη οικονομία. Στη φωτό αυτό που βλέπεις είναι πραγματικό. Βόλτα στους δρόμους και τα βουνά της Μάνης με κατανάλωση 5.6lt/100. Έχω ανέβει στα χιόνια με το Cherokee 4x4 2.8CRD. Αν δεν έχεις τα κατάλληλα ελαστικά ακόμα και 4x4 είναι επικίνδυνο. Σχετικά με τα εργαλεία, εννοώ να έχεις μαζί σου ιμάντες αν χρειαστεί να σε τραβήξει κάποιος π.χ. για να βγεις από τη λάσπη, ένα φτυάρι και άλλα τέτοια. Γενικά το εκτός δρόμου σαν σπορ θέλει εμπειρία που αποκτάς στη πορεία και γνώσεις που πρέπει να έχεις από πριν. Και ποτέ ξαναλέω δεν πας μόνος σου.
Φίλε Γιώργο, όπως μου τα περιγράφεις, θα σου το πρότεινα ανεπιφύλακτα το Renegade. Τώρα για το αν θα κολλήσεις σε λάσπη, εξαρτάται κατά πολύ από το τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες. αν κοιτάξεις στο youtube (αν θες ρίξε μια ματιά εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=r7UR86e0qW4) θα δεις και τα καλύτερα 4x4 να κολλάνε στη λάσπη. Παρόλο που το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι 4x4 έχει αρκετό ύψος, τα κατάλληλα ελαστικά και είναι Jeep. Αυτά σημαίνουν ότι όταν βρεθείς σε κάποια μικρή δυσκολία με λίγη φόρα θα την περάσεις χωρίς να χτυπήσεις το αυτοκίνητο από κάτω. Από κει και πέρα να ξέρεις ότι ποτέ δεν πας off-road χωρίς να έχεις μαζί σου τα απαραίτητα εργαλεία αλλά και συνοδεία από άλλο όχημα 4x4 για να μη γίνει η περιπέτεια ...δράμα. :)