ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Nissan Qashqai
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Nissan Qashqai

230.685 Επισκέψεις στο άρθρο

Από τη δοκιμή μας δεν θα μπορούσε να λείπει ο πρωταθλητής της κατηγορίας. Σε διαφορετική χρονική στιγμή, αλλά στον ίδιο στίβο μάχης, δοκιμάσαμε τόσο την προσθιοκίνητη, όσο και την τετρακίνητη έκδοση του Qashqai και ανακαλύψαμε πως το μοντέλο της Nissan καλύπτει κάθε ανάγκη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Στην καθημερινότητα
Ανεξάρτητα με το που μεταδίδεται η κίνηση, το Qashqai σε κερδίζει με την καλή ποιότητα κύλισης και το πώς πατάει στο δρόμο. Το τιμόνι είναι καλό σε πληροφόρηση, η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες, η υψηλή θέση οδήγησης παρέχει καλή περιφερειακή όραση, ενώ και στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής που λαμβάνεις είναι υψηλή. Στο κομμάτι των κινητήρων, ο 1,2 βενζινοκινητήρας των 115 PS αποτελεί μία value for money επιλογή, ενώ ο 1,6 dCi σε κερδίζει με την μεγάλη ροπή του.
 
Στην πίστα 4Χ4
Μακριά από την άσφαλτο θα κινηθείς εύκολα και με τις δύο εκδόσεις του Qashqai χάρη στην μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Πιο μακριά, βέβαια, θα φτάσεις με το 4x4, η ουσία είναι όμως είναι πως το σαθρό έδαφος, τη λάσπη ή το γλιστερό «λιβάδι», καθώς και κάποιο υδάτινο κώλυμμα θα το περάσεις και με το 4x2. Προσοχή θέλει, λίγο μόνο στις απότομες κατηφόρες λόγω προβόλου. Στην εκκίνηση σε ανηφόρα ο 1,2λτ. βενζίνης τελικά τα κατάφερε.
 
Στον αυτοκινητόδρομο
Σταθερό και ευθύβολο στον αυτοκινητόδρομο είναι το Qashqai, όμως μετά τα 140 χλμ./ώρα αρχίζει να γίνεται λίγο θορυβώδες. Το 4κίνητο καίει περισσότερο στην άσφαλτο, όμως έχει και μεγαλύτερα όρια πρόσφυσης.
 
4x4 info
Το 4κίνητο Qashqai φέρει το σύστημα τετρακίνησης All Mode 4x4 i της Nissan που διαθέτει τρία modes λειτουργίας. Ως 2WD είναι προσθιοκίνητο, στο Auto Mode μέχρι και το 50% μεταφέρεται αυτόματα της δύναμης στον πίσω άξονα, ενώ στο Lock Mode, το οποίο λειτουργεί μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα, το σύστημα κρατάει κλειδωμένο το ποσοστό, για πιο σκληρές, εκτός δρόμου, διαδρομές.
 
H γνώμη του Mr 4X4
Δίκαια βρίσκεται στην κορυφή, αφού δεν δυσκολεύτηκε σημαντικά κάπου. Στα ατού του η μεγάλη απόσταση από το έδαφος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL