ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο απόλυτα ραφιναρισμένος κινητήρας,  η κορυφαία αεροδυναμική , η «ψαγμένη»  λειτουργία της ανάρτησης και η εξαιρετική ποιότητα κύλισης κάνουν το ταξίδι με την GLA μια απολαυστική εμπειρία.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο απόλυτα ραφιναρισμένος κινητήρας, η κορυφαία αεροδυναμική , η «ψαγμένη» λειτουργία της ανάρτησης και η εξαιρετική ποιότητα κύλισης κάνουν το ταξίδι με την GLA μια απολαυστική εμπειρία.

Mercedes GLA 250 4MATIC

230.681 Επισκέψεις στο άρθρο

Για αυτούς που αναζητούν και τις off road εξορμήσεις και θέλουν να τις συνδυάσουν με την πολυτέλεια, την εντυπωσιακή σχεδίαση και την υψηλή ασφάλεια της GLA, η 250 4MATIC  είναι μια επιλογή, που δεν θα τους απογοητεύσει αρκεί να είναι προετοιμασμένοι να βάλουν το χέρι βαθειά στην τσέπη…


Πανοραμική θέση οδήγησης και premium χαρακτηριστικά στην ευρύχωρη καμπίνα της Mercedes GLA.

Πανοραμική θέση οδήγησης και premium χαρακτηριστικά στην ευρύχωρη καμπίνα της Mercedes GLA.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Στην καθημερινότητα
Ο οδηγός, αν και δεν κάθεται ιδιαίτερα ψηλά, έχει πανοραμική ορατότητα και αμέσως νιώθει τον premium χαρακτήρα του μοντέλου χάρη στα ποιοτικά υλικά της καμπίνας. Σε κάποια πάντως θα θέλαμε καλύτερο φινίρισμα. Oι χώροι είναι αρκετοί ακόμη και για 5 ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στα 421 λτ. Από εκεί και πέρα ο 2λιτρος turbo κινητήρας των 211 ίππων είναι δυνατός, εξαιρετικά ελαστικός (350Nm στις 1.200 σ.α.λ.) και προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις, που αξιοποιούνται στο έπακρο χάρη στο κορυφαίο αυτόματο κιβώτιο και στην εξαιρετική τετρακίνηση. Αυτή φροντίζει να περνάει ομαλά η ισχύς στο δρόμο και έτσι το πολυτελές crossover διαθέτει ουδέτερη ουσιαστικά συμπεριφορά. Το μόνο αρνητικό έχει να κάνει με την αυξημένη κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες, αλλά και την μη ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο μιας και οι εκπομπές CΟ2 είναι πάνω από 140 γρ./χλμ.
 
Στην πίστα 4Χ4
Το ατού της συγκεκριμένης GLA είναι η τετρακίνηση, η οποία λειτουργεί γρήγορα και αποτελεσματικά μοιράζοντας τη ροπή εκεί που πρέπει, όταν πρέπει. Τίποτα δεν σταμάτησε την GLA 250 4MATIC στην πίστα 4Χ4. Mόνο λόγω της μικρής απόστασης από το έδαφος (134 χλστ.) και των μικρών γωνιών αναρρίχησης μερικές φορές έβρισκε σχετικά νωρίς κάτι το οποίο θα λειτουργήσει αποτρεπτικά στο κυνήγι της μεγάλης περιπέτειας. Λάσπες, άμμος, αναχώματα πάντως είναι βούτυρο στο ψωμί της. Διαθέτει και σύστημα Σύστημα Ελέγχου Ταχύτητας Κατάβασης (DSR).
 
Στον αυτοκινητόδρομο
Ο απόλυτα ραφιναρισμένος κινητήρας, η κορυφαία αεροδυναμική , η «ψαγμένη» λειτουργία της ανάρτησης και η εξαιρετική ποιότητα κύλισης κάνουν το ταξίδι με την GLA μια απολαυστική εμπειρία. Η GLA 250 4MATIC σε μεταφέρει ατσαλάκωτο από σημείο σε σημείο, γρήγορα και με ασφάλεια. Σπορ δεν τη λες, όπως φανερώνει και η αίσθηση του τιμονιού, αλλά παραμένει απόλυτα ασφαλής σε όλες τις συνθήκες χάρη και στα κορυφαία φρένα.
 
Η τετρακίνηση
H Mercedes GLA 250 4MATIC χρησιμοποιεί τελευταίας γενιάς αυτόματο σύστημα τετρακίνησης πολύδισκου συμπλέκτη. Το σύστημα μπορεί να μεταβάλλει πλήρως την κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει χαμηλότερο βάρος και υψηλή απόδοση. Ο πίσω άξονας εμπλέκεται μόνο όποτε ανιχνεύεται ολίσθηση, μεταφέροντας συγκεκριμένο ποσοστό της ροπής σε αυτόν (έως 50%). Η εκκίνηση στην ανηφόρα με πλήρες φορτίο ήταν παιχνιδάκι.   
 
H γνώμη του Mr 4X4
Εξαιρετική τετρακίνηση, που δουλεύει γρήγορα και σωστά. Η μικρή απόσταση από το έδαφος δεν εμποδίζει τελικά το αυτοκίνητο να κινηθεί σε πιο άγρια μονοπάτια από ότι θα περίμενες από το λουσάτο χαρακτήρα του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
VW