Παρά τη μικρή απόσταση από το έδαφος, το C4 Cactus χάρη στο χαμηλό βάρος καταφέρνει να περνάει με άνεση από τις συνήθεις κακοτοπιές.
Citroen C4 Cactus 1,6
230.679 Επισκέψεις στο άρθρο
H Citroen κατάφερε για άλλη μια φορά στην μακρόχρονη ιστορία της να λανσάρει κάτι ξεχωριστό, με το C4 Cactus να αποτελεί ένα από τα πιο ιδιαίτερα αυτοκίνητα όχι μόνο της crossover κατηγορίας, αλλά και γενικότερα. Η φουτουριστική σχεδίαση του μικρού γαλλικού crossover τονίζεται από τα πλαϊνα airbumps, τα οποία υπόσχονται προστασία από τις γρατζουνιές. Κύριο χαρακτηριστικό του C4 Cactus είναι η απλότητα της κατασκευής με στόχο το χαμηλό βάρος και την οικονομία στην κατανάλωση.
Η σχετικά λιτή καμπίνα ξεχωρίζει μέσω των δύο ψηφιακών οθονών πίσω από το τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα. Από την τελευταία γίνεται ο χειρισμός του infotainment και του κλιματισμού.
Ο 1,6 BlueHDi των 100 ίππων και των 254 Νm ροπής τραβάει γερά από χαμηλά και κινεί με άνεση το ελαφρύ αμάξωμα. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως η οικονομία στην κατανάλωση με την μέση τιμή της στη διάρκεια των δοκιμών να μην ξεπερνά τα 5,0 λτ./100 χλμ! Στο εσωτερικό τα σκληρά πλαστικά και ο μουντός διάκοσμος δεν ενθουσιάζουν, όπως και κάποιες ιδιαιτερότητες, όπως οι πίσω πόρτες χωρίς κλασική εσωτερική χειρολαβή, οι μπροστινές λαβές που θυμίζουν χερούλια βαλίτσας, η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι μονοκόμματη, το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος και τα πίσω παράθυρα ανοίγουν με μεντεσέ). Η ευρυχωρία και η λειτουργικότητα θα εκτιμηθούν όμως, όπως και η ευελιξία μέσα στην πόλη, η άνεσης της ανάρτησης και τα μαλακά πηδάλια.
Στην πίστα 4Χ4
Το C4 Cactus δεν διαθέτει τετρακίνηση και η απόσταση από το έδαφος είναι μόλις 130 χλστ. Σαν αποτέλεσμα στις δυσκολίες βρίσκει εύκολα, αλλά το χαμηλό βάρος βοηθά να ξεπερνά τις light κακοτοπιές. Στη ζούγκλα της πόλης τα καταφέρνει πάντως περίφημα, αφού έχει τα σαμαράκια και τα πεζοδρόμια για πρωϊνό. Στην εκκίνηση σε ανηφόρα με πλήρες φορτίο ο συμπλέκτης δεν έδειξε να κουράζεται.
Στον αυτοκινητόδρομο
Δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα σταθερότητας, αφού άλλωστε το κέντρο βάρους είναι χαμηλά. Μοναδικά ουσιαστικά μειονεκτήματα είναι το πλαδαρό τιμόνι και ο χαλαρός επιλογέας του κιβωτίου. Μεγάλο ατού είναι και εδώ η χαμηλή κατανάλωση. Το C4 Cactus με 6,0 λτ./100 χλμ. (που είναι το όριο που βάζουμε στα crossover) έχει ταχύτητα 139 χλμ./ώρα.
H γνώμη του Mr 4X4 Έχοντας τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος ήταν λογικό να ζοριστεί στην πίστα και σε κάποιες δοκιμασίες. Το χαμηλό βάρος βοήθησε να μην κολλήσει όμως, ουσιαστικά πουθενά. Για την καθημερινότητα είναι μια χαρά και πολύ οικονομικό!
Τι να πω! Από τα πιο άχρηστα άρθρα που έχω διαβάσει!...αυτοκίνητα μη συγκρίσιμα μεταξύ τους, 4x2 με 4x4 με αποστάσεις από το έδαφος από 130mm ως 210, σε μια πίστα 4x4 ανέκδοτο (αφού μπορει και τη βγάζει και το δικίνητο με 130mm clearance)...πιο το συμπέρασμα;...κανένα! Απλά μια πρόφαση για αναφορά συγκεκριμένων μοντέλων καθαρά για διαφημιστική προβολή. ..σοβαρό περιοδικό. ..
Προς τα εκεί καταλήγω..εντάξει είναι μια σκληρή απόφαση γιατί μιλαμε για οικονομίες ετών για να πάρουμε ένα αμαξι..το βιταρα τ πήρε ο κολλητός μ αλλά Δν ξέρω κάτι μ χαλάει..Δν ξέρω ωραίο όμως αλλά είναι vitara.σε ευχαριστώ παρά πολύ πάντως..:και αυτοί ελεος πως Δν έβαλαν μια 4κινηση να ήταν το απόλυτο αμαξι....
Μέχρι το 2009 δεν είχα ποτέ σκεφτεί να έχω αυτοκίνητο 4x4, Crossover ή SUV. Μου αρέσει περισσότερο η σπορ οδήγηση και η αδυναμία των αυτοκινήτων αυτών να οδηγηθούν γρήγορα στις στροφές ήταν αρκετά αποτρεπτικό για μένα. Το 2009 όμως στράφηκα σε οχήματα τέτοιου τύπου μιας και έπρεπε αναγκαστηκά να κινούμαι σε διαδρομές εκτός δρόμου. Δεν το έχω μετανιώσει καθόλου γιατί αμέσως ανακάλυψα μέρη που δεν πήγαινα ποτέ στο παρελθόν. Στο βουνό το χειμώνα ακόμη και με ακραίες καιρικές συνθήκες ανεβαίνεις άνετα χωρίς φόβο, ενώ το καλοκαίρι πηγαίνεις στην απομακρυσμένη παραλία για να κάνεις το μπάνιο σου με ησυχία χωρίς να φοβάσαι μην κολλήσεις στην άμμο (με κάποια προσοχή βέβαια). Ένα SUV λοιπόν με τετρακίνηση σου δίνει μια διέξοδο από την καθημερινότητα χωρίς να ξοδεύεις χρήματα παρά μόνο για καύσιμα. Μπορείς να κινηθείς ακόμα και στην Αττική σε κοντινές διαδρομές για να βρεις λίγο καθαρό αέρα και ησυχία και να επιστρέψεις στο σπίτι σου το βράδυ ξεκούραστος και ανανεωμένος. Τα σημερινά SUV, Crossover, κ.λπ. έχουν καταφέρει να συνδυάσουν και τη σπορ και την εκτός δρόμου οδήγηση ειδικά νομίζω τα γερμανικά. Κι αυτό είναι πολύ καλό για μένα.
Όλα καλά λοιπόν με το test σας, αλλά δεν έχω καταλάβει για πιο λόγο σε ένα off-road test βάζετε τη BMW x1 στην έκδοση M που είναι μια έκδοση καθαρά για το δρόμο με 18"-19" ζάντες αντί για 17" και με σφιχτή ανάρτηση, ενώ αντίστοιχα στη Mercedes βάζετε την τετρακίνητη έκδοση στα 2000cc. Είναι η δεύτερη φορά που το βλέπω. Αυτά τα δύο οχήματα δεν μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους. Οδηγώ το BMW X1 xDrive 20d με 17" (ακριβώς επειδή πηγαίνω εκτός δρόμου) και κάθε βδομάδα οδηγώ σε κακοτράχαλο έδαφος με λάσπες το χειμώνα που ένα 4x2 δεν μπορεί να ανέβει, λόγω ανηφόρας με λάσπη, για να φτάσω σπίτι μου. Κανένα πρόβλημα δεν αντιμετωπίζω ούτε ακουμπάει πουθενά στο έδαφος αφού είναι αρκετά ψηλό (183χλστ) παρόλο που παιρνάω από δρόμο που κανείς δεν συντηρεί με μεγάλα χαντάκια από τις δυνατές βροχές.
Τώρα βέβαια αν η αντιπροσωπεία δεν σας δίνει άλλο όχημα, τι να πω......
Σχετικά με το Jeep Renegade το συγκεκριμένο μοντέλο το είχα το περασμένο χειμώνα για 2 μήνες και συμφωνώ με όσα γράφετε. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Και όντως πάει παντού και είναι πολύ οικονομικό.
Δηλαδή θα κάνουμε trail? E τότε να μην φτιάχνουμε τα Jeep, τα ζημιάρικα LR, και τα υπόλοιπα σκληροπυρηνικά.Ένα υπερηψωμένο hatch είναι κουφέτο, τεφαρίκι...:-)
@Γεώργιος, δεν ξέρω τι λόγους είχαν αλλά κι εμένα μου φαίνεται λάθος τους που δεν έχουν έκδοση με 4x4 στα 1600. Για το παλιό Vitara έχω ακούσει τα καλύτερα σαν αυτοκίνητο εκτός δρόμου, για το καινούργιο δεν ξέρω. Σημασία όμως έχει αυτό που θα πάρεις να σε ικανοποιεί στο μέγιστο δυνατό. Και σαν οδηγό αλλά και στις ανάγκες της οικογένειάς σου. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το είχα 2 μήνες και το οδηγούσα καθημερινά στη πόλη και το Σ/Κ εκτός πόλης και εκτός δρόμου. Με άφησε ικανοποιημένο και δεν έχω κάτι αρνητικό να πω. Σου εύχομαι ό,τι διαλέξεις να σε αφήσει ικανοποιημένο για πολλά χρόνια.
Σε ευχαριστώ πολύ.με έχεις βοηθήσει πολύ.πιστευω ότι Δν αξίζει να κοιτάξω το 2000 longitude και να χάσω πολλά έξτρα απλά για μα έχω 4 κίνηση σωστά;;;;;το μόνο π μένει είναι να δω ποσό θα έχει τ καινουργιο quasqai...
τα απαραιτητα εργαλεια εννοεις;;;;;
κοιτα στα χιονια δεν παω αντε να παω μια φορα το χρονο και αν τυχει να εχει ο δρομος χιονι.
σε βουνα παω που και που..τωρα να παρω το 1400 το βενζινη π εχει 4*4 μπορει να πηγε ιδια τιμη αλλα μιλαμε για μεγαλη διαφορα στην καταναλωση περιπου τα διπλα λεφτα και επισης τωρα 9ταχυτο που δεν εχει δοκιμαστει ποτε αυτο........
μετα σκεφτηκα το vitara αλλα κατι μ κραταει πισω και σε αυτο.....
φιλε μου p g ειμαι ενα βημα πριν παρω το jeep renegade το 1600 το πετρελαιο που δεν ειναι 4*4. με στεναχωρει μονο αυτο οτι δν ειναι...πραγματικα πιστευεις οτι αξιζει...το να παρω το 1400 βενζινη οκ θα εχω ενα ποιο γρηγορο και δυνατο αλλα πραγματικα ειναι σχεδον η διπλασια καταναλωση..δν πηγαινω και στα χιονια ποτε αντε να τυχει μια φορα το χρονο και αν.πιστευεις αξιζει;;το θεμα ειναι να μην μπω σε καμια λασπη μια φορα και κολλησει...πραγματικα δν ξερω τι να κανω.αν ημουν 40 θα επαιρνα το Nissan αλλα ειμαι μικρος ακομα.
@ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Νομίζω το 1600 είναι μια άριστη επιλογή. Το μόνο έδαφος που δεν θα το έβαζα επειδή δεν έχει 4x4 είναι η καλοκαιρινή άμμος. Το Qashqai το έκανα μικρό test drive αλλά δεν μου άρεσε - τελείως προσωπική γνώμη όμως. Νομίζω ότι αν σε ενδιαφέρει έστω και λίγο το εκτός δρόμου, τότε το Renegade είναι καλύτερη επιλογή, τουλάχιστον στο 4x2. Μη ξεχνάς ότι είναι Jeep.
@ΓΕΩΡΓΙΟΣ, το Renegade το οδήγησα το χειμώνα και το πήγα και εκτός δρόμου (δηλαδή μέχρι σε πολύ κακό χωματόδρομο). Δεν το πήγα σε χιόνια ή σε μέρη χωρίς δρόμο γιατί δεν ήταν δικό μου. Δεν είχα κανένα πρόβλημα, ούτε φοβήθηκα πουθενά ότι θα κολλήσω. Αλλά όπως βλέπεις και από το τεστ πέρασε όλα τα εμπόδια στη πίστα 4x4. Αυτό που με εντυπωσίασε στο Renegade πραγματικά ήταν η κατανάλωση και η ροπή. Από τη στιγμή που βάζεις την 6 ταχύτητα πας σ' όλο το ταξίδι χωρίς να την αλλάξεις ποτέ. Ανηφόρες, κατηφόρες ευθείες, όλες με την 6 ταχύτητα. Αυτό φέρνει απίστευτη οικονομία. Στη φωτό αυτό που βλέπεις είναι πραγματικό. Βόλτα στους δρόμους και τα βουνά της Μάνης με κατανάλωση 5.6lt/100. Έχω ανέβει στα χιόνια με το Cherokee 4x4 2.8CRD. Αν δεν έχεις τα κατάλληλα ελαστικά ακόμα και 4x4 είναι επικίνδυνο. Σχετικά με τα εργαλεία, εννοώ να έχεις μαζί σου ιμάντες αν χρειαστεί να σε τραβήξει κάποιος π.χ. για να βγεις από τη λάσπη, ένα φτυάρι και άλλα τέτοια. Γενικά το εκτός δρόμου σαν σπορ θέλει εμπειρία που αποκτάς στη πορεία και γνώσεις που πρέπει να έχεις από πριν. Και ποτέ ξαναλέω δεν πας μόνος σου.
Φίλε Γιώργο, όπως μου τα περιγράφεις, θα σου το πρότεινα ανεπιφύλακτα το Renegade. Τώρα για το αν θα κολλήσεις σε λάσπη, εξαρτάται κατά πολύ από το τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες. αν κοιτάξεις στο youtube (αν θες ρίξε μια ματιά εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=r7UR86e0qW4) θα δεις και τα καλύτερα 4x4 να κολλάνε στη λάσπη. Παρόλο που το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι 4x4 έχει αρκετό ύψος, τα κατάλληλα ελαστικά και είναι Jeep. Αυτά σημαίνουν ότι όταν βρεθείς σε κάποια μικρή δυσκολία με λίγη φόρα θα την περάσεις χωρίς να χτυπήσεις το αυτοκίνητο από κάτω. Από κει και πέρα να ξέρεις ότι ποτέ δεν πας off-road χωρίς να έχεις μαζί σου τα απαραίτητα εργαλεία αλλά και συνοδεία από άλλο όχημα 4x4 για να μη γίνει η περιπέτεια ...δράμα. :)
Τι να πω! Από τα πιο άχρηστα άρθρα που έχω διαβάσει!...αυτοκίνητα μη συγκρίσιμα μεταξύ τους, 4x2 με 4x4 με αποστάσεις από το έδαφος από 130mm ως 210, σε μια πίστα 4x4 ανέκδοτο (αφού μπορει και τη βγάζει και το δικίνητο με 130mm clearance)...πιο το συμπέρασμα;...κανένα! Απλά μια πρόφαση για αναφορά συγκεκριμένων μοντέλων καθαρά για διαφημιστική προβολή. ..σοβαρό περιοδικό. ..
Προς τα εκεί καταλήγω..εντάξει είναι μια σκληρή απόφαση γιατί μιλαμε για οικονομίες ετών για να πάρουμε ένα αμαξι..το βιταρα τ πήρε ο κολλητός μ αλλά Δν ξέρω κάτι μ χαλάει..Δν ξέρω ωραίο όμως αλλά είναι vitara.σε ευχαριστώ παρά πολύ πάντως..:και αυτοί ελεος πως Δν έβαλαν μια 4κινηση να ήταν το απόλυτο αμαξι....
Μέχρι το 2009 δεν είχα ποτέ σκεφτεί να έχω αυτοκίνητο 4x4, Crossover ή SUV. Μου αρέσει περισσότερο η σπορ οδήγηση και η αδυναμία των αυτοκινήτων αυτών να οδηγηθούν γρήγορα στις στροφές ήταν αρκετά αποτρεπτικό για μένα. Το 2009 όμως στράφηκα σε οχήματα τέτοιου τύπου μιας και έπρεπε αναγκαστηκά να κινούμαι σε διαδρομές εκτός δρόμου. Δεν το έχω μετανιώσει καθόλου γιατί αμέσως ανακάλυψα μέρη που δεν πήγαινα ποτέ στο παρελθόν. Στο βουνό το χειμώνα ακόμη και με ακραίες καιρικές συνθήκες ανεβαίνεις άνετα χωρίς φόβο, ενώ το καλοκαίρι πηγαίνεις στην απομακρυσμένη παραλία για να κάνεις το μπάνιο σου με ησυχία χωρίς να φοβάσαι μην κολλήσεις στην άμμο (με κάποια προσοχή βέβαια). Ένα SUV λοιπόν με τετρακίνηση σου δίνει μια διέξοδο από την καθημερινότητα χωρίς να ξοδεύεις χρήματα παρά μόνο για καύσιμα. Μπορείς να κινηθείς ακόμα και στην Αττική σε κοντινές διαδρομές για να βρεις λίγο καθαρό αέρα και ησυχία και να επιστρέψεις στο σπίτι σου το βράδυ ξεκούραστος και ανανεωμένος. Τα σημερινά SUV, Crossover, κ.λπ. έχουν καταφέρει να συνδυάσουν και τη σπορ και την εκτός δρόμου οδήγηση ειδικά νομίζω τα γερμανικά. Κι αυτό είναι πολύ καλό για μένα. Όλα καλά λοιπόν με το test σας, αλλά δεν έχω καταλάβει για πιο λόγο σε ένα off-road test βάζετε τη BMW x1 στην έκδοση M που είναι μια έκδοση καθαρά για το δρόμο με 18"-19" ζάντες αντί για 17" και με σφιχτή ανάρτηση, ενώ αντίστοιχα στη Mercedes βάζετε την τετρακίνητη έκδοση στα 2000cc. Είναι η δεύτερη φορά που το βλέπω. Αυτά τα δύο οχήματα δεν μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους. Οδηγώ το BMW X1 xDrive 20d με 17" (ακριβώς επειδή πηγαίνω εκτός δρόμου) και κάθε βδομάδα οδηγώ σε κακοτράχαλο έδαφος με λάσπες το χειμώνα που ένα 4x2 δεν μπορεί να ανέβει, λόγω ανηφόρας με λάσπη, για να φτάσω σπίτι μου. Κανένα πρόβλημα δεν αντιμετωπίζω ούτε ακουμπάει πουθενά στο έδαφος αφού είναι αρκετά ψηλό (183χλστ) παρόλο που παιρνάω από δρόμο που κανείς δεν συντηρεί με μεγάλα χαντάκια από τις δυνατές βροχές. Τώρα βέβαια αν η αντιπροσωπεία δεν σας δίνει άλλο όχημα, τι να πω...... Σχετικά με το Jeep Renegade το συγκεκριμένο μοντέλο το είχα το περασμένο χειμώνα για 2 μήνες και συμφωνώ με όσα γράφετε. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Και όντως πάει παντού και είναι πολύ οικονομικό.
Δηλαδή θα κάνουμε trail? E τότε να μην φτιάχνουμε τα Jeep, τα ζημιάρικα LR, και τα υπόλοιπα σκληροπυρηνικά.Ένα υπερηψωμένο hatch είναι κουφέτο, τεφαρίκι...:-)
@Γεώργιος, δεν ξέρω τι λόγους είχαν αλλά κι εμένα μου φαίνεται λάθος τους που δεν έχουν έκδοση με 4x4 στα 1600. Για το παλιό Vitara έχω ακούσει τα καλύτερα σαν αυτοκίνητο εκτός δρόμου, για το καινούργιο δεν ξέρω. Σημασία όμως έχει αυτό που θα πάρεις να σε ικανοποιεί στο μέγιστο δυνατό. Και σαν οδηγό αλλά και στις ανάγκες της οικογένειάς σου. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το είχα 2 μήνες και το οδηγούσα καθημερινά στη πόλη και το Σ/Κ εκτός πόλης και εκτός δρόμου. Με άφησε ικανοποιημένο και δεν έχω κάτι αρνητικό να πω. Σου εύχομαι ό,τι διαλέξεις να σε αφήσει ικανοποιημένο για πολλά χρόνια.
Σε ευχαριστώ πολύ.με έχεις βοηθήσει πολύ.πιστευω ότι Δν αξίζει να κοιτάξω το 2000 longitude και να χάσω πολλά έξτρα απλά για μα έχω 4 κίνηση σωστά;;;;;το μόνο π μένει είναι να δω ποσό θα έχει τ καινουργιο quasqai...
τα απαραιτητα εργαλεια εννοεις;;;;; κοιτα στα χιονια δεν παω αντε να παω μια φορα το χρονο και αν τυχει να εχει ο δρομος χιονι. σε βουνα παω που και που..τωρα να παρω το 1400 το βενζινη π εχει 4*4 μπορει να πηγε ιδια τιμη αλλα μιλαμε για μεγαλη διαφορα στην καταναλωση περιπου τα διπλα λεφτα και επισης τωρα 9ταχυτο που δεν εχει δοκιμαστει ποτε αυτο........ μετα σκεφτηκα το vitara αλλα κατι μ κραταει πισω και σε αυτο.....
φιλε μου p g ειμαι ενα βημα πριν παρω το jeep renegade το 1600 το πετρελαιο που δεν ειναι 4*4. με στεναχωρει μονο αυτο οτι δν ειναι...πραγματικα πιστευεις οτι αξιζει...το να παρω το 1400 βενζινη οκ θα εχω ενα ποιο γρηγορο και δυνατο αλλα πραγματικα ειναι σχεδον η διπλασια καταναλωση..δν πηγαινω και στα χιονια ποτε αντε να τυχει μια φορα το χρονο και αν.πιστευεις αξιζει;;το θεμα ειναι να μην μπω σε καμια λασπη μια φορα και κολλησει...πραγματικα δν ξερω τι να κανω.αν ημουν 40 θα επαιρνα το Nissan αλλα ειμαι μικρος ακομα.
@ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Νομίζω το 1600 είναι μια άριστη επιλογή. Το μόνο έδαφος που δεν θα το έβαζα επειδή δεν έχει 4x4 είναι η καλοκαιρινή άμμος. Το Qashqai το έκανα μικρό test drive αλλά δεν μου άρεσε - τελείως προσωπική γνώμη όμως. Νομίζω ότι αν σε ενδιαφέρει έστω και λίγο το εκτός δρόμου, τότε το Renegade είναι καλύτερη επιλογή, τουλάχιστον στο 4x2. Μη ξεχνάς ότι είναι Jeep.
@ΓΕΩΡΓΙΟΣ, το Renegade το οδήγησα το χειμώνα και το πήγα και εκτός δρόμου (δηλαδή μέχρι σε πολύ κακό χωματόδρομο). Δεν το πήγα σε χιόνια ή σε μέρη χωρίς δρόμο γιατί δεν ήταν δικό μου. Δεν είχα κανένα πρόβλημα, ούτε φοβήθηκα πουθενά ότι θα κολλήσω. Αλλά όπως βλέπεις και από το τεστ πέρασε όλα τα εμπόδια στη πίστα 4x4. Αυτό που με εντυπωσίασε στο Renegade πραγματικά ήταν η κατανάλωση και η ροπή. Από τη στιγμή που βάζεις την 6 ταχύτητα πας σ' όλο το ταξίδι χωρίς να την αλλάξεις ποτέ. Ανηφόρες, κατηφόρες ευθείες, όλες με την 6 ταχύτητα. Αυτό φέρνει απίστευτη οικονομία. Στη φωτό αυτό που βλέπεις είναι πραγματικό. Βόλτα στους δρόμους και τα βουνά της Μάνης με κατανάλωση 5.6lt/100. Έχω ανέβει στα χιόνια με το Cherokee 4x4 2.8CRD. Αν δεν έχεις τα κατάλληλα ελαστικά ακόμα και 4x4 είναι επικίνδυνο. Σχετικά με τα εργαλεία, εννοώ να έχεις μαζί σου ιμάντες αν χρειαστεί να σε τραβήξει κάποιος π.χ. για να βγεις από τη λάσπη, ένα φτυάρι και άλλα τέτοια. Γενικά το εκτός δρόμου σαν σπορ θέλει εμπειρία που αποκτάς στη πορεία και γνώσεις που πρέπει να έχεις από πριν. Και ποτέ ξαναλέω δεν πας μόνος σου.
Φίλε Γιώργο, όπως μου τα περιγράφεις, θα σου το πρότεινα ανεπιφύλακτα το Renegade. Τώρα για το αν θα κολλήσεις σε λάσπη, εξαρτάται κατά πολύ από το τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες. αν κοιτάξεις στο youtube (αν θες ρίξε μια ματιά εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=r7UR86e0qW4) θα δεις και τα καλύτερα 4x4 να κολλάνε στη λάσπη. Παρόλο που το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι 4x4 έχει αρκετό ύψος, τα κατάλληλα ελαστικά και είναι Jeep. Αυτά σημαίνουν ότι όταν βρεθείς σε κάποια μικρή δυσκολία με λίγη φόρα θα την περάσεις χωρίς να χτυπήσεις το αυτοκίνητο από κάτω. Από κει και πέρα να ξέρεις ότι ποτέ δεν πας off-road χωρίς να έχεις μαζί σου τα απαραίτητα εργαλεία αλλά και συνοδεία από άλλο όχημα 4x4 για να μη γίνει η περιπέτεια ...δράμα. :)