Η ανοικτή έκδοση του Nissan 370Z δεν ακολουθεί τις προσταγές της εποχής, αφού εφοδιάζεται με μαλακή οροφή. Η σχεδίασή του ακολουθεί την κουπέ έκδοσή, ενώ κάτω από το καπό παραμένει ο 3,7 λίτρων V6 κινητήρας, που υπόσχεται να χαρίσει εκρηκτικές επιδόσεις στο μοντέλο.
Μπορεί η Nissan να μην έχει επίσημη παρουσία στο σαλόνι αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, αφού το περίπτερό της απουσιάζει από τον χώρο της διοργάνωσης, αυτό όμως δεν σημαίνει, ότι είναι εντελώς απούσα από το event. Το αντίθετο μάλιστα, καθώς στο περίπτερο που έστησε η ίδια στην πλατεία Rockefeller, πολύ κοντά στο σημείο που διεξάγεται η έκθεση, παρουσίασε δύο νέα μοντέλα, την ανοικτή έκδοση του 370Z καθώς και την έκδοση Nismo Z.
Το Nissan 370Z θα εφοδιάζεται με μαλακή οροφή. Η διαδικασία διαρκεί 20 δευτερόλεπτα.
Αναφορικά με την εξωτερική του εμφάνιση το 370Z Roadster διατηρεί το επιθετικό και μυώδες προφίλ της κουπέ έκδοσης, σημαντικές ενισχύσεις όμως έχει δεχθεί το αμάξωμα. Να αναφερθεί, πως δεν ακολουθεί την τάση της εποχής, να εφοδιάζεται δηλαδή με σκληρή οροφή, αλλά έχει υφασμάτινη. Αυτή είναι πλήρως αυτόματη, έχει τζάμι (όχι ζελατίνα) πίσω, ενώ η διαδικασία διαρκεί 20 δευτερόλεπτα. Χάρη στη χρήση της υφασμάτινης οροφής, έχει κρατηθεί το κέντρο βάρους χαμηλά, ενώ η απλότητα της κατασκευής επιταχύνει τη διαδικασία. Κάτω από το καπό του μοντέλου, παραμένει ο 3,7 λίτρων V6 που αποδίδει 322 ίππους και συνδυάζεται είτε με μηχανικό 6άρι, είτε με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Για αυτούς όμως οι οποίοι θεωρούν, ότι τα 322 άλογα δεν είναι αρκετά, η Nissan προχώρησε και στην έκδοση Nismo Z, προς το παρόν για το κουπέ αμάξωμα. Το NISMO Z έχει μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος, νέο προφυλακτήρα και μπροστινό σπόιλερ. Εκτός από την εμφάνιση όμως, επεμβάσεις έχουν γίνει και στα μηχανικά μέρη. Βελτιωμένη είναι η ανάρτηση και το σύστημα πέδησης, ενώ η ιπποδύναμη του V6 ανέβηκε, χάρη στο νέο σύστημα εξαγωγής και την επαναχαρτογράφηση του κινητήρα, πλέον στους 350 ίππους. Στο Nismo Z η μετάδοση της κίνησης γίνεται μόνο μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου των 6 σχέσεων.