Η Opel ετοιμάζει να παρουσιάσει επισήμως το νέο Astra στην διεθνής έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο. Ωστόσο, οι πρώτες εικόνες του μικρομεσαίου γερμανικού μοντέλου, υιοθετεί τη σχεδίαση του Insignia, διέρρευσαν στο διαδίκτυο.
Το νέο Opel Astra αναμένεται να είναι μεγαλύτερο κατά 15 εκατοστά από τον προκάτοχό του, σύμφωνα με τις πληροφορίες που διέρρευσαν παράλληλα με τις πρώτες εικόνες. Τα μπροστινά φώτα είναι μικρότερα και στο τελείωμα σχηματίζουν ένα δάκρυ. Παράλληλα η καθετότητα του καπό βοηθάει τόσο στο αεροδυναμικό σχήμα, όσο και στην προστασία των πεζών. Στο πλάι ξεχωρίζουν οι πολλές γωνίες και τα νεύρα, ενώ το σβήσιμο στην πίσω κολόνα και το αρμονικό «δέσιμο» με τον τρίτο όγκο τονίζει τον σαφές επηρεασμό της σχεδίασης από τα κουπέ μοντέλα.
Στο πλάι του νέου Astra ξεχωρίζουν οι πολλές γωνίες και τα νεύρα, ενώ το σβήσιμο στην πίσω κολόνα και το αρμονικό «δέσιμο» με τον τρίτο όγκο
Εσωτερικά το Astra της επόμενης γενιάς θα βασίζεται σε ποιοτικότερα υλικά και ο κεντρικός πίνακας θα διαθέτει δύο μεγάλα και δύο μικρά στρογγυλά όργανα για τις ενδείξεις. Η ανάρτηση θα είναι ενεργή και θα μπορεί να ρυθμίζεται ανάλογα με το στιλ οδήγησης που επιθυμεί ο κάτοχός του, ενώ θα είναι εφοδιασμένο με ηλεκτρικό χειρόφρενο, «έξυπνα» ενεργά φώτα και βοηθητικό σύστημα για το παρκάρισμα, αλλά και Stop&Start για χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του γερμανικού μικρομεσαίου θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,4 λίτρου με απόδοση 90 ίππων, αλλά και έναν υπερτροφοδοτούμενο 1.600άρη 180 ίππων. Επίσης θα είναι διαθέσιμο και το τούρμπο μοτέρ πετρελαίου 1,7 λίτρου με παραγωγή 110 ίππων. Ενδέχεται το μοντέλο να έχει και τετρακίνητες εκδόσεις, με ίδιο σύστημα μονάδα που είδαμε και στο Opel Insignia. Ταυτόχρονα η γερμανική εταιρεία θα βγάλει το Astra Sports Tourer, που θα είναι 20 εκατοστά μακρύτερο από το νορμάλ, αλλά και το Astra GTC.