- Με ηλεκτρoμοτέρ 29 ίππων, που κάνει το 208 να ξεκινάει και να «τσουλάει» ηλεκτρικά
- Στην πόλη καίει σχεδόν 15% λιγότερο σε σχέση με πριν (5,8 λτ./100 χλμ. από 7,4)
- Μόνο με (νέο) αυτόματο κιβώτιο και καλύτερο προσπέρασμα (60-100 σε 5,6 από 7,4 δλ.)
- Χειροκίνητο κιβώτιο μόνο με τον «απλό» κινητήρα των 100 ίππων
Με ηλεκτρoμοτέρ 29 ίππων, που κάνει το 208 να ξεκινάει και να «τσουλάει» ηλεκτρικά
Τίτλοι τέλους για το diesel στη γκάμα του «φρεσκαρισμένου» Peugeot 208, που έδωσε τη σκυτάλη στην ήπια υβριδική έκδοση, την οποία και δοκιμάζουμε στην εκδοχή με τα 100 άλογα.
Πιο συγκεκριμένα, το υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Peugeot 208 αποτελείται από τον (αναβαθμισμένο) 1,2 λτ. turbo βενζινοκινητήρα και από έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής (δες εδώ πως λειτουργεί). Το ηλεκτρικό μοτεράκι ενσωματώνεται στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (Dual Clutch System 6) και παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία που φορτίζει όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι ή όταν φρενάρεις. O ηλεκτροκινητήρας έχει την ικανότητα να κινήσει το 208 κατά βάση στο παρκάρισμα και τις εκκινήσεις.
Στην πόλη καίει σχεδόν 15% λιγότερο σε σχέση με πριν (5,8 λτ./100 χλμ. από 7,4)
Το όφελος στην κατανάλωση είναι αισθητό κυρίως στην αστική χρήση. Oι μετρήσεις μας έδειξαν πως το χειροκίνητο 208 των 100 ίππων στην πόλη «καίει» 7,4 λτ./100 χλμ., ενώ το αυτόματο και ήπια υβριδικό ανανεωμένο 208 της δοκιμής (επίσης με 100 άλογα) καταναλώνει 5,8 λτ./100 χλμ.. Στα θετικά φυσικά και η ευκολία που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο. Στο ταξίδι (με 100 χλμ./ώρα) και οι δύο εκδόσεις καίνε το ίδιο (5,0 λτ./100 χλμ.), χωρίς να μπορούν να πλησιάσουν την οικονομία που είχαμε δει με το diesel 208 σε αυτή τη μέτρηση (3,8 λτ./100 χλμ.).
Η φρεσκαρισμένη μάσκα τόνισε το design του Peugeot 208, αλλά η ουσία έχει να κάνει με το λογότυπο «Hybrid» στο πίσω μέρος. Το μικρό της Peugeot δέχθηκε ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία «σκότωσε» το diesel.
Μόνο με (νέο) αυτόματο κιβώτιο και καλύτερο προσπέρασμα (60-100 σε 5,6 από 7,4 δλ.)
Δεύτερο σημαντικό όφελος του mild hybrid συστήματος είναι οι αισθητά βελτιωμένες επιδόσεις σε σχέση με το συμβατικό και με χειροκίνητο κιβώτιο, 208 των 100 ίππων. Ειδικά δε η διαδικασία της προσπέρασης (ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα) ολοκληρώνεται σε 5,6 δλ. (με kickdown ήτοι με το αυτόματο κατέβασμα μιας ή και περισσότερων σχέσεων στο απότομο πάτημα του γκαζιού) από 7,4 δλ. (με 4η σχέση). Το κλασικό 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται στα 9,9 από 10,6 δλ..
Χειροκίνητο κιβώτιο μόνο με τον «απλό» κινητήρα των 100 ίππων
Το ανανεωμένο Peugeot 208 των 100 ίππων διατίθεται και με τον συμβατικό 1,2 Puretech κινητήρα, που συνεργάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (διαβάστε εδώ τη δοκιμή). Το ήπια υβριδικό των 100 ίππων είναι διαθέσιμο σε 3 επίπεδα εξοπλισμού: Active, Allure και GT. To συμβατικό 208 των 100 ίππων στην αρκετά πλούσια έκδοση Active κοστίζει 21.600 ευρώ, ενώ το ήπια υβριδικό και αυτόματο 24.100 ευρώ. Η διαφορά τιμής μειώνεται στα 2.300 ευρώ αν μιλάμε για την έκδοση Allure (23.100 έναντι 25.400 ευρώ), ενώ μεγιστοποιείται στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης GT (27.200 έναντι 30.200 ευρώ).
Διαβάστε στις επόμενες σελίδες την αναλυτική δοκιμή του ήπια υβριδικού Peugeot 208 με τα 100 άλογα.
Σελίδα 2 | Ανανέωση με αλλαγές στους κινητήρες |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, πιο οικονομικό, πιο εύχρηστο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ευχάριστο, εύχρηστο και αποτελεσματικό |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |