Η Jaguar ετοιμάζεται να ανανεώσει τη γκάμα των μοντέλων της, όχι μόνο με νέα αυτοκίνητα αλλά και λύσεις που θα της επιτρέψουν να ρίξει το μέσο όρο των εκπομπών ρύπων διοξειδίου του άνθρακα. Πρώτη αλλαγή θα αποτελέσει η υβριδική XJ
H υβριδική έκδοση του γνωστού πολυτελές μοντέλου που αποτελεί τον εκπρόσωπο της εταιρείας στη μεγάλη κατηγορία θα είναι μια από τις λύσεις στις οποίες θα στραφεί η ινδική πλέον εταιρεία. Μετά από το πρώτο δάνειο της τάξης των 500 εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας από την European Investment Bank για την μείωση των εκπομπών ρύπων των μοντέλων της, η Jaguar θα λάβει και δεύτερο δάνειο της τάξης των 307 εκατομμυρίων λιρών, για με σκοπό την προώθηση της υβριδικής τεχνολογίας στα αυτοκίνητα της. Αρχικά λοιπόν η Jaguar κάνει λόγο για ένα υβριδικό σύστημα που θα τοποθετηθεί στην XJ και θα χρησιμοποιεί μπαταρίες για την κίνηση του αυτοκινήτου, οι οποίες θα μπορούν να φορτιστούν τόσο από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα υπάρχει ώστε το αυτοκίνητο να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις, όσο και από μια απλή πρίζα. Έτσι οι ρύποι θα πέσουν κάτω από τα 120 g/km CO2, ενώ η μέγιστη ταχύτητα θα είναι τα 180 χ.α.ω. Εκτός όμως από την υβριδική XJ θα ακολουθήσει και μια πιο ελαφριά έκδοση της XF, καθώς και ένα μικρό Range Rover (ας μην ξεχνάμε ότι ανήκουν στον ίδιο όμιλο), και τέλος μια υβριδική έκδοση του Range Rover Sport.