ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η έκδοση GT του ανανεωμένου Clio

Η έκδοση GT του ανανεωμένου Clio

Ανανεωμένα Renault Clio GT/RS

(7/5/2009)

Δύο ακόμη μοντέλα πλαισιώνουν την γκάμα του ανανεωμένου Renault Clio. Πρόκειται για τις εκδόσεις RS και GT των 200 και 128 ίππων αντίστοιχα. Συνάμα τα αυτοκίνητα αποτελούν και τις δύο ταχύτερες εκδόσεις του μικρού της γαλλικής εταιρείας.

Clio GT

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η έκδοση GT του Clio διατίθεται με τρία μηχανικά σύνολα, ανάλογα με την αγορά, με την γκάμα να περιλαμβάνει 2 βενζινοκινητήρες και έναν πετρελαίου. Από αυτούς τους τρεις, ο βενζίνης 1,6 λίτρων που αποδίδει 128 ίππους θα εφοδιάζει αποκλειστικά το GT, ενώ ο βενζίνης των 2 λίτρων με τους 140 ίππους και ο 1,5 λίτρων πετρελαίου dCi των 105 ίππων θα εφοδιάζουν και άλλα μοντέλα.
Το GT θα ξεχωρίζει από τα αεροδυναμικά βοηθήματα και από το αποκλειστικό μπλε χρώμα με τον κωδικό «Malta Blue», καθώς και από τις ανθρακί χρώματος ζάντες 16 ιντσών. Από πλευράς ανάρτησης, τα αμορτισέρ και τα ελατήρια είναι 15% πιο σκληρά τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ η αντιστρεπτική δοκός είναι πιο παχιά κατά 0,5 χιλιοστά (από 20,5 σε 21 χιλ.).

Clio RS
Το RS που ως γνωστών είναι και το ταχύτερο της σειράς, έχει μικρές αλλαγές στον κινητήρα που αποδίδει μόλις 3 παραπάνω ίππους (από 197 στους 200 ίππους), όμως η λογική της Renault που γνωρίσαμε στα νέα Twingo RS και Megane RS που τα θέλει να διατίθενται σε 2 εκδόσεις υπάρχει και στην περίπτωση του Clio RS.
Έτσι έχουμε την απλή έκδοση «200» και την πιο σκληροπυρηνική «200 Cup» για αυτούς που στο δρόμο θέλουν το απόλυτα στημένο Clio. Νέαείναι η ανάρτηση, ενώ το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 10 χιλ. φτάνοντας 2.585 χιλ. για καλύτερη ευστάθεια. Στη στάνταρ έκδοση το αυτοκίνητο έχει 15% πιο μαλακά αμορτισέρ σε σχέση με το μοντέλο που κυκλοφορεί, παχύτερη αντιστρεπτική δοκό εμπρός (21 από 20 χιλ.), και ειδικά ελαστικά Sport Contact 3 σχεδιασμένα από την Continental ειδικά για το μοντέλο σε διαστάσεις 215/45 και ζάντες 17 ιντσών, κατά 1 κιλό ελαφρύτερες.
Στην περίπτωση της έκδοσης Cup έχουμε 15% πιο σκληρή ανάρτηση σε σχέση με τον μοντέλο που αντικαθιστά, 7 χιλ. χαμηλότερο αμάξωμα, ενώ το αυτοκίνητο έχει πιο γρήγορο τιμόνι κατά 7,5%, και ξεχωρίζει εμφανισιακά από τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων.
Εξωτερικά το ανανεωμένο Clio RS διαθέτει νέο σχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα, των φαναριών, και γενικότερα της αεροδυναμικής που θέλει να τονίσει τη σχέση της εταιρείας με το τμήμα της F1, ενώ επανασχεδιασμένο είναι επίσης και το πίσω diffuser. Το μοντέλο υπόσχεται κορυφαία αναλογία ιπποδύναμης στον τόνο που φτάνει του 166 ίππους/τόνο αφού το βάρος είναι πλέον τα 1.204 κιλά. Θα παρουσιαστεί επίσημα στις 15 Μαϊου με τις πωλήσεις να ξεκινούν στο τέλος Ιουνίου. Η έκδοση GT του ανανεωμένου Clio Η μάσκα θυμίζει το μονοθέσιο της εταιρείας ενώ στην έκδοση Cup το Clio RS είναι πιο «στημένο» &&&&
Mercedes
BIG VANS BEST BUY