Τι έχει η Subaru που δεν έχουν οι άλλοι; Και τελικά υπάρχει κάτι που την κάνει καλύτερη;
(7/5/2009)
Είναι η Subaru premium μάρκα; Αν συγκριθεί με τον όρο όπως αυτός εκφράζεται από τις γερμανικές φίρμες του είδους μάλλον όχι, έχει όμως κάτι που την ξεχωρίζει από τις άλλες ιαπωνικές μάρκες. Ισχύει κάτι τέτοιο ή όχι;
Η Subaru έχει ταυτιστεί με τους αγώνες ράλι. Τα μπλε ελεκτρίκ αυτοκίνητα εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες της έχουν δημιουργήσει μία εικόνα θρύλου. Η ταχύτητα και η αντοχή έχουν συνδυαστεί με τη μάρκα τόσο άρρηκτα που κάθε αλλαγή μοντέλου ξεκινάει πάντα με την κορυφαία, γρήγορη έκδοση. Υπάρχουν βέβαια και οι πιο κυνικοί που δε βλέπουν την ύπαρξη της Subaru χωρίς τα ράλι. Αλήθεια είναι πως με γκάμα μόλις τεσσάρων μοντέλων και τιμές ακριβότερες του ανταγωνισμού η Subaru «πουλάει» κάτι περισσότερο από ότι ο φθηνότερος ανταγωνισμός. &&&& Και δεν είναι μόνο η εικόνα του WRC και των ράλι. Η Subaru είναι σήμερα η μόνη εταιρεία που έχει διατηρήσει εκείνα τα μοναδικά χαρακτηριστικά που την ξεχώρισαν εξ’αρχής. Αυτά δεν είναι άλλα από την συμμετρική τετρακίνηση και τους επίπεδους κινητήρες μπόξερ. &&&& Και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά δεν είναι μοναδικά στη Subaru, όμως η ιαπωνική μάρκα είναι η μόνη που τα διατηρεί. Μπόξερ κινητήρες είχε και η Alfa Romeo παραδοσιακά στα μικρομεσαία της μοντέλα, όμως το υψηλό κόστος και η αδυναμία συμπαραγωγής με άλλα μοτέρ την ανάγκασε να τα αποσύρει προτιμώντας τα πιο μαζικά τετρακύλινδρα στη σειρά. &&&& Η Subaru δεν το έβαλε κάτω, θεώρησε πως τα προσόντα του επίπεδου κινητήρα, η απαλή λειτουργία και το χαμηλό κέντρο βάρους άξιζαν την πολυπλοκότητα στην κατασκευή (δύο κεφαλές, δύο σετ εκκεντροφόρων και άλλα) και περνώντας το κόστος στην τιμή βρήκε το κοινό που τα εκτίμησε. &&&& Το ίδιο και με την τετρακίνηση. Παρά την αύξηση στην κατανάλωση και την επίπτωση στην ποιότητα κύλισης ένα Subaru δε θα μπορούσε να είναι καθώς πρέπει χωρίς κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Και μάλιστα με πλήρη «εξάρτυση» τριών διαφορικών και «κοντές» σχέσεις στους μικρότερους κινητήρες. &&&& Όμως αρκούν αυτά για να κάνουν ένα αυτοκίνητο premium; H Subaru μόλις στην τρέχουσα γενιά αυτοκινήτων της ενσωμάτωσε την ποιότητα κατασκευής που άλλες μάρκες διέθεταν εδώ και αρκετά χρόνια. Η σχεδίαση πέρασε συνεχείς αλλαγές και ακόμη δε δείχνει ούτε ενιαία, ούτε κατασταλαγμένη. Και τέλος οι επιδόσεις είναι προνόμιο μόνο των ακριβότερων σούπερ γρήγορων εκδόσεων και όχι ολόκληρης της γκάμας. &&&& Ακόμη και έτσι όμως η Subaru έχει τη μοναδικότητά της. Δεν είναι μαζική, δεν είναι για πολλούς ή για όλους, ξεχωρίζει στο δρόμο και κρατάει τους πελάτες της φανατικούς. Στοιχεία που καθορίζουν μια premium μάρκα. &&&& ¶ρα τι έχει η Subaru που δεν έχουν οι άλλοι ιάπωνες κατασκευαστές; Είναι premium, σπορ, ή κάτι άλλο; Και τελικά αξίζει αυτή η διαφορετικότητα, υπάρχει ουσία, αναγνωρίζεται ο χαρακτήρας της ή δείχνει απλά ακριβή; Εσείς τι λέτε;
Η SUBARU είναι ειδικός κατασκευαστής και χρησιμοποιεί μοτερ μπόξερ που θυμίζουν λόγω αίσθησης και κατασκευής τις παλιές ALFASUD και ALFA 33 καθώς επίσης και μόνιμη τετρακίνηση που προσδίδει σε όλα τα μοντέλα της κορυφαία οδική συμπεριφορά. Μακάρι να συνεχίσει τη πορεία της ως ειδικός κατασκευαστής γιατί ως τέτοιος έχει κερδίσει επάξια ένα ειδικό καταναλωτικό κοινό
Έχοντας ήδη αγοράσει 2 Impreza WRX STi και βαδίζοντας ολοταχώς για το 3ο μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι ένα Subaru (και ειδικότερα οι rally replica εκδόσεις) δίνει στον οδηγό την αίσθηση που κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν μπορεί να δώσει. Εξαιρετικό πλαίσιο, τέλειο μηχανολογικά, απολαυστικός ήχος από boxer κινητήρες, επιδόσεις supercar και ο απαραίτητος θρύλος - μύθος των συμμετοχών στο WRC. Αυτά και μόνο αρκούς για να κάνουν την διαφορά και να έχει η μάρκα φανατικούς πελάτες!
Μετά από 8 μήνες που έχω το impreza 1,5 αυτό που λέω είναι πως με έχει κάνει φανατικό της μόνιμης τετρακινησης! Τι να πω πρωτα για το χειμώνα με τα χιόνια; για την οδήγηση σε βρεγμένο δρόμο; για την συμπεριφορά σε δρόμο με στροφές; ή για την χρήση της αργής σχέσης όταν χρειάστηκε;
Αυτο που κανει την Subaru να ξεχωριζει και να υπερεχει ειναι το μοναδικο συστημα 4κινησης AWD που με την παροδο των χρονων εξελιχθηκε με διαφορα απο τους ανταγωνιστες, σε συνδυασμο με την συμμετρια των οχηματων της. Τα δυο αυτα συστατικα επιτρεπουν στους κινητηρες να παρεχουν μεγιστη προσφυση και ενεργητικη ασφαλεια. Η Subaru χαραξε τον δικο της δρομο επιμενοντας σε επιπεδους κινητηρες και μονιμη 4κινηση και μεταφεροντας σε αυτοκινητα παραγωγης την κληρονομια, τη γνωση και τα γονιδια απο το wrc, οσο καμια αλλη εταιρια. Τεραστια σημησια δινεται παντα και στην παθητικη ασφαλεια με αποτελεσμα τα οχηματα να ειναι παντα κορυφαια στα crash-test. Επισης η αναρτηση των οχηματων ειναι υποδειγματικη. Ολα αυτα σου δινουν μια διαφορετικη οδηγικη αισθηση που σε κανει να ερωτευεσαι το αυτοκινητο και να του συγχωρεις τις ιαπωνικες ατελειες-γιατι υπαρχουν κι αυτες- στην εμφανιση εσωτερικη και εξωτερικη, στο σκληρο κιβωτιο, στα ανεπαρκη φρενα κλπ.
Η subaru είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία στη διοίκηση της οποίας επικρατεί η άποψη των μηχανικών. Είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει όλα της τα προιόντα στην Ιαπωνία. Στη γενικότερη τάση θυληκοποίησης που επικρατεί και στον πληθυσμό των ανθρώπων και στην κατασκευή προιόντων η subaru πάει κόντρα διατηρώντας έντονα τα αρσενικά χαρακτηριστικά της. Αυτό γοητεύει τους γνώστες, ξενίζει όμως τους ημιμαθείς.
Καθιερωθηκε ως η απολυτη τετρακινηση και παραδειγμα ισχυος και αποδοσης σε RALLYE KAI WRC.Οποιον και αν ρωτησεις ολοι θα σου πουνε για τα τουρμπισια.Στην ευρωπη χαιρουν εκτιμησης και to legacy kai to forester κυριως λογω συντηρησης και αξιοπιστιας.Οι μικρες εκδοσεις δε μπορουν να χαρακτηριστουν premium μια και ειναι αδιαφορες. Οταν ομως φτανεις στα 50χιλιαρικα τοτε ναι ειναι σικατο εχεις κατι ξεχωρισατο μονο με τη παρουσια του αναβει φωτιες.Δεν ειναι premium εταιρεια απλως ορισμενες εκδοσεις που παραγει τη κανουν ξεχωριστη(οπως και η mitsubishi με τα evo).
φυσικά και αξίζει.Αρκεί κάποιος χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις μηχανικής να ρίξει μια ματιά στο χώρο του κινητήρα και στο κάτω μέρος του Legacy και να το συγκρίνει με ενα αντίστοιχης κατηγορίας ιαπωνικό ή γερμανικό.αναφέρομαι στο μοντέλο που κυκλοφορεί και οχι στο νέο.Μην κολάμε μόνο στα πλαστικά.Δεν κάνουν μόνο αυτά το αυτοκίνητο.Όσο για την τετρακίνηση τα 3 διαφορικά είναι παντα εκεί.Ας τσιμπάει και λίγο καύσιμο παραπάνω,τόσο ξοδεύουμε με ασκοπες μετακινήσεις.
ΞΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ. SUBARU ΚΑΙ PREMIUM ? ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ, ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ?
Φανταστείτε η Audi να έβγαζε το Αγωνιστικό quattro σε πολιτική έκδοση όπου με λιγοστές μετατροπές δεν θα το ξεχώριζες απο το αγωνιστικό. Ε λοιπόν η Subaru το έκανε και τα σπάει, πολύ απλά.
ΑΣΥΓΚΡΙΤΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΜΠΟΞΕΡ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ) ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΡΚΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - ΠΙΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΣΟ ΣΥΜΒΙΩΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ...ΟΣΟΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ-ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΟΥΝ..-
eina panakrivi etairia xwris logo kalo....perneis ena grigoro amaxi pou se sxediash einai athlio....kai to eswteriko twn aytokinitwn ths thymizoun poly ypodiesteres eteries...oso kanei ena ipmreza kanoun....a5.....bmw 3 coupe....kai paei legontas...tromerh kakogoustia kai petamena lefta gia opoion ta protimaei
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΕΝΑ SUBARU ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ 4ΚΙΝΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ. ΟΔΗΓΩ ΤΑ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑ FORESTER 2.0, KAI ΑΙΘΑΝΟΜΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ & ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ ΟΠΩΣ ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ ΠΕΖΩ 404 ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 28 ΧΡΟΝΙΑ. Δημητρης Θεος .
κατα τη γνωμη μου η τεχνογωσια και ηα αξιοπιστια της ειναι αστικος μυθος της προηγουμενης δεκαετιας . τοτε πραγματικα ειχε πολλα να επιδειξει , οχι τωρα πλεον
Αν και όσα γράφεις ισχύουν και είναι απολύτως σωστά, θα ήθελα να πω τα εξής.
Ανέκαθεν, στην αυτοκίνηση υπήρχαν μάρκες οι οποίες αν και κινούνταν περίπου στο μέσο όρο, απολάμβαναν ιδιαίτερης εκτίμησης. Για παράδειγμα, τόσα χρόνια η SAAB και η VOLVO με αμφιλεγόμενης αισθητικής αμαξώματα, αλλά με καλή ποιότητα και ασφάλεια, χαίρονταν εκτίμησης λόγω σπανιότητας. Θυμάστε κάτι VOLVO σαν άρματα μάχης? ή κάτι SAAB πανάσχημα? Κι όμως το αγοραστικό κοινό τα εκτιμούσε μόνο και μόνο γιατί κυκλοφορούσαν λίγα και όσο νάναι θεωρούνταν σαν "μικρές mercedes".
Μόνο τα τελευταία χρόνια άρχισαν κάπως να παρουσιάζουν πιο όμορφα αυτοκίνητα τα οποία σε συνδυασμό με την ποιότητα κατασκευής και την ασφάλεια που προσφέρουν, απέκτησαν περισσότερο γόητρο.
Η SUBARU άρχισε να γίνεται περισσότερο γνωστή από το WRC. Έως τότε τα μοντέλα της ήταν απλά αποδεκτά έως αδιάφορα.
Από την εμπλοκή της στα ράλυ και μετά, άρχισε να κερδίζει "φήμη και πελατεία". Αυτό σε συνδυασμό με το ψώνιο του Έλληνα (πολλά άλογα, τετρακίνηση, φτερούγες, turbo κ.λ.π.) τα έκαναν δημοφιλέστατα τουλάχιστον στη χώρα μας. Βέβαια ή ποιότητα κατασκευής ήταν, όπως πολύ σωστά προανέφερες, για κλάματα.
Τώρα όμως πιστεύω ότι και εμφανίσιμα είναι (π.χ. Legasy, Forester) και ποιότητα κατασκευής καλύτερη έχουν και εφαρμόζουν υψηλή τεχνολογία (φρένα, τετρακίνηση, μοτέρ, ασφάλεια).
Ίσως είναι λίγο ακριβότερα από τον ανταγωνισμό αλλά επειδή τα τελευταία χρόνια είναι λίγο ως πολύ "στη μόδα" λόγω wrc, πουλάνε.
Μονο τετρακινιση διαθετει τιποτα παραπανω απο τα υπολοιπα ιαπωνεζικα! ειναι κ πανακριβα! δεν ειναι τυχαιο που κατεχει μολις το 1% της πιτας των πωλησεων!αν δεν συμμετειχε στο WRC σπανια θα βλεπαμε SUBARU στους δρομους!
Θεωρω οτι η Subary ειχε ανεκαφεν κορυφαια ποιοτητα κατασκευης. Αυτο γιατι, ποιοτητα κατασκευης δεν ειναι τα "Σκληρα πλαστικα του πινακα οργανων"¨, αλλα η δουλεια την οποια ο κατασκευαστης εχει καταβαλει σε ολα ανεξαρτητως τα μηχανικα μερη. Τα Subary απλως δε σπανε, σε οσο σκληρη χρηση και να υποβληθουν. Θεωρω οτι αυτο ειναι μακραν προτιμοτερο απο ενα αυτοκινητο οπου το ταμπλο ειναι "μουρατο" και στη συνεχεια θα βγαλει δεκαδες σοβαροτατες βλαβες.
Ζούμε σε δύσκολες εποχές για «Subaru-διαφορετικούς». Επιβιώνουν, αναπτύσσονται, και κυριαρχούν οι εταιρείες που είναι αποτέλεσμα συγχώνευσης, με πολύ μεγάλο εύρος κατηγοριών αλλά και βάθος μοντέλων (επιλογών), επιτυγχάνοντας έτσι, οικονομίες κλίμακας. Χαρακτηριστική η περίπτωση το «γκρουπ VW». Τα μοντέλα του ομίλου, καταλαμβάνουν κάπου το ¼ του τιμοκαταλόγου του AutoΤρίτη! (Audi, VW, Seat, Skoda, Lambo, Bentley, ξέχασα κάποια?)
Subaru λοιπον. Εχουν περάσει περιπου 20 - 25 χρόνια απο τότε που ενοικίασα & οδηγησα το Subaru 800 (δεν παίρνω όρκο αν λεγόταν ετσι το μοντέλο), σε κάποιο νησι του Αιγαίου. Πάρα μα πάρα πολλά άλλαξαν απο τότε... και στο νησί αλλα και στη Subaru.
H S. κατασκευάζει πολύ καλά και πολύ πιο γνωστά αυτοκίνητα, αξιόπιστες τεχνολογικές προτάσεις, με άφθονο γκάζι! σε αρκετές εκδόσεις. Ορισμένα μοντέλα μάλιστα, (STI και «απλά» WRX) με τον κατάλληλο πιλότο καταπίνουν βαρύγδουπα ονόματα – μοντέλα διπλάσιου κόστους.
Βέβαια, το εσωτερικό δεν κοντράρει τα βαρύγδουπα γερμανικά σαλόνια. Καλοφτιαγμένο το Subaru μεν, αλλά καρά-Ιαπωνικό δε. Πλαστικούρα και αγιος ο Θεός!
Η σχεδίαση δεν ξεσηκώνει τα ….βλέμματα του ωραίου φύλου, όπως ένα Ιταλικό αντίστοιχων χρημάτων. Μάλιστα, αρκετές φορές πλησιάζει τα όρια του καγκουρικου! Δεν υπερβάλω, την έχουν οι Ιάπωνες την αεροτομή αλά F-16 για ψύλλου πήδημα. Ένα λεπτό, να τα λέμε όλα, και το S3 έχει απίστευτη τεχνολογία, τετρακίνητο, ποιοτικό, ολοκληρωμένο, και κυρίως μινιμαλιστικό, και από γκάζι… άντε πέρασέ το.
Premium η Subaru? Σίγουρα όχι. Όλα τα WRX και STI του κόσμου, δεν σε βάζουν στα …ακριβά παρκινγκ των Β.Π. και στα γκλάμουρ κλαμπ (τώρα αν αυτό είναι μείον είναι μια άλλη συζήτηση!)
Ας στύψουν τα μυαλά τους οι μεγαλομέτοχοι και ολόκληρη η Subaru και να επενδύσει σε νέες κατηγορίες: MPV, roadster με γκάζια, μεσαίο coupe, mini-MPV, «πράσινα» μοτέρ, και ότι άλλο πουλάει αυτές τις μέρες, γιατί θα την εξαγοράσει η Toyota!
Πήξαμε στην "Γερμανίλα" (καλή δεν λέω) και ό,λα τα SUV, μικρομεσαία, και μεσαία μοιάζουν σαν απο copy - paste.
Να μείνουν και κατασκευαστές με άποψη (και γκάζια!).
Αριστομένης Ηλιούπολη
Η SUBARU είναι ειδικός κατασκευαστής και χρησιμοποιεί μοτερ μπόξερ που θυμίζουν λόγω αίσθησης και κατασκευής τις παλιές ALFASUD και ALFA 33 καθώς επίσης και μόνιμη τετρακίνηση που προσδίδει σε όλα τα μοντέλα της κορυφαία οδική συμπεριφορά. Μακάρι να συνεχίσει τη πορεία της ως ειδικός κατασκευαστής γιατί ως τέτοιος έχει κερδίσει επάξια ένα ειδικό καταναλωτικό κοινό
Έχοντας ήδη αγοράσει 2 Impreza WRX STi και βαδίζοντας ολοταχώς για το 3ο μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι ένα Subaru (και ειδικότερα οι rally replica εκδόσεις) δίνει στον οδηγό την αίσθηση που κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν μπορεί να δώσει. Εξαιρετικό πλαίσιο, τέλειο μηχανολογικά, απολαυστικός ήχος από boxer κινητήρες, επιδόσεις supercar και ο απαραίτητος θρύλος - μύθος των συμμετοχών στο WRC. Αυτά και μόνο αρκούς για να κάνουν την διαφορά και να έχει η μάρκα φανατικούς πελάτες!
Μετά από 8 μήνες που έχω το impreza 1,5 αυτό που λέω είναι πως με έχει κάνει φανατικό της μόνιμης τετρακινησης! Τι να πω πρωτα για το χειμώνα με τα χιόνια; για την οδήγηση σε βρεγμένο δρόμο; για την συμπεριφορά σε δρόμο με στροφές; ή για την χρήση της αργής σχέσης όταν χρειάστηκε;
Subaru the better but Nissan the best
Αυτο που κανει την Subaru να ξεχωριζει και να υπερεχει ειναι το μοναδικο συστημα 4κινησης AWD που με την παροδο των χρονων εξελιχθηκε με διαφορα απο τους ανταγωνιστες, σε συνδυασμο με την συμμετρια των οχηματων της. Τα δυο αυτα συστατικα επιτρεπουν στους κινητηρες να παρεχουν μεγιστη προσφυση και ενεργητικη ασφαλεια. Η Subaru χαραξε τον δικο της δρομο επιμενοντας σε επιπεδους κινητηρες και μονιμη 4κινηση και μεταφεροντας σε αυτοκινητα παραγωγης την κληρονομια, τη γνωση και τα γονιδια απο το wrc, οσο καμια αλλη εταιρια. Τεραστια σημησια δινεται παντα και στην παθητικη ασφαλεια με αποτελεσμα τα οχηματα να ειναι παντα κορυφαια στα crash-test. Επισης η αναρτηση των οχηματων ειναι υποδειγματικη. Ολα αυτα σου δινουν μια διαφορετικη οδηγικη αισθηση που σε κανει να ερωτευεσαι το αυτοκινητο και να του συγχωρεις τις ιαπωνικες ατελειες-γιατι υπαρχουν κι αυτες- στην εμφανιση εσωτερικη και εξωτερικη, στο σκληρο κιβωτιο, στα ανεπαρκη φρενα κλπ.
Η subaru είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία στη διοίκηση της οποίας επικρατεί η άποψη των μηχανικών. Είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει όλα της τα προιόντα στην Ιαπωνία. Στη γενικότερη τάση θυληκοποίησης που επικρατεί και στον πληθυσμό των ανθρώπων και στην κατασκευή προιόντων η subaru πάει κόντρα διατηρώντας έντονα τα αρσενικά χαρακτηριστικά της. Αυτό γοητεύει τους γνώστες, ξενίζει όμως τους ημιμαθείς.
Καθιερωθηκε ως η απολυτη τετρακινηση και παραδειγμα ισχυος και αποδοσης σε RALLYE KAI WRC.Οποιον και αν ρωτησεις ολοι θα σου πουνε για τα τουρμπισια.Στην ευρωπη χαιρουν εκτιμησης και to legacy kai to forester κυριως λογω συντηρησης και αξιοπιστιας.Οι μικρες εκδοσεις δε μπορουν να χαρακτηριστουν premium μια και ειναι αδιαφορες. Οταν ομως φτανεις στα 50χιλιαρικα τοτε ναι ειναι σικατο εχεις κατι ξεχωρισατο μονο με τη παρουσια του αναβει φωτιες.Δεν ειναι premium εταιρεια απλως ορισμενες εκδοσεις που παραγει τη κανουν ξεχωριστη(οπως και η mitsubishi με τα evo).
SUBARU FOR EVER
φυσικά και αξίζει.Αρκεί κάποιος χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις μηχανικής να ρίξει μια ματιά στο χώρο του κινητήρα και στο κάτω μέρος του Legacy και να το συγκρίνει με ενα αντίστοιχης κατηγορίας ιαπωνικό ή γερμανικό.αναφέρομαι στο μοντέλο που κυκλοφορεί και οχι στο νέο.Μην κολάμε μόνο στα πλαστικά.Δεν κάνουν μόνο αυτά το αυτοκίνητο.Όσο για την τετρακίνηση τα 3 διαφορικά είναι παντα εκεί.Ας τσιμπάει και λίγο καύσιμο παραπάνω,τόσο ξοδεύουμε με ασκοπες μετακινήσεις.
ΞΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ. SUBARU ΚΑΙ PREMIUM ? ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ, ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ?
"η φθήνια τρώει τον παρά"... πρίμιουμ ή όχι, ελπίζω να μην φτάσει στο σημείο να την εξαγοράσει καμιά φίατ...
Φανταστείτε η Audi να έβγαζε το Αγωνιστικό quattro σε πολιτική έκδοση όπου με λιγοστές μετατροπές δεν θα το ξεχώριζες απο το αγωνιστικό. Ε λοιπόν η Subaru το έκανε και τα σπάει, πολύ απλά.
ΑΣΥΓΚΡΙΤΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΜΠΟΞΕΡ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ) ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΡΚΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - ΠΙΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΣΟ ΣΥΜΒΙΩΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ...ΟΣΟΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ-ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΟΥΝ..-
eina panakrivi etairia xwris logo kalo....perneis ena grigoro amaxi pou se sxediash einai athlio....kai to eswteriko twn aytokinitwn ths thymizoun poly ypodiesteres eteries...oso kanei ena ipmreza kanoun....a5.....bmw 3 coupe....kai paei legontas...tromerh kakogoustia kai petamena lefta gia opoion ta protimaei
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΕΝΑ SUBARU ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ 4ΚΙΝΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ. ΟΔΗΓΩ ΤΑ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑ FORESTER 2.0, KAI ΑΙΘΑΝΟΜΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ & ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ ΟΠΩΣ ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ ΠΕΖΩ 404 ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 28 ΧΡΟΝΙΑ. Δημητρης Θεος .
κατα τη γνωμη μου η τεχνογωσια και ηα αξιοπιστια της ειναι αστικος μυθος της προηγουμενης δεκαετιας . τοτε πραγματικα ειχε πολλα να επιδειξει , οχι τωρα πλεον
Αν και όσα γράφεις ισχύουν και είναι απολύτως σωστά, θα ήθελα να πω τα εξής. Ανέκαθεν, στην αυτοκίνηση υπήρχαν μάρκες οι οποίες αν και κινούνταν περίπου στο μέσο όρο, απολάμβαναν ιδιαίτερης εκτίμησης. Για παράδειγμα, τόσα χρόνια η SAAB και η VOLVO με αμφιλεγόμενης αισθητικής αμαξώματα, αλλά με καλή ποιότητα και ασφάλεια, χαίρονταν εκτίμησης λόγω σπανιότητας. Θυμάστε κάτι VOLVO σαν άρματα μάχης? ή κάτι SAAB πανάσχημα? Κι όμως το αγοραστικό κοινό τα εκτιμούσε μόνο και μόνο γιατί κυκλοφορούσαν λίγα και όσο νάναι θεωρούνταν σαν "μικρές mercedes". Μόνο τα τελευταία χρόνια άρχισαν κάπως να παρουσιάζουν πιο όμορφα αυτοκίνητα τα οποία σε συνδυασμό με την ποιότητα κατασκευής και την ασφάλεια που προσφέρουν, απέκτησαν περισσότερο γόητρο. Η SUBARU άρχισε να γίνεται περισσότερο γνωστή από το WRC. Έως τότε τα μοντέλα της ήταν απλά αποδεκτά έως αδιάφορα. Από την εμπλοκή της στα ράλυ και μετά, άρχισε να κερδίζει "φήμη και πελατεία". Αυτό σε συνδυασμό με το ψώνιο του Έλληνα (πολλά άλογα, τετρακίνηση, φτερούγες, turbo κ.λ.π.) τα έκαναν δημοφιλέστατα τουλάχιστον στη χώρα μας. Βέβαια ή ποιότητα κατασκευής ήταν, όπως πολύ σωστά προανέφερες, για κλάματα. Τώρα όμως πιστεύω ότι και εμφανίσιμα είναι (π.χ. Legasy, Forester) και ποιότητα κατασκευής καλύτερη έχουν και εφαρμόζουν υψηλή τεχνολογία (φρένα, τετρακίνηση, μοτέρ, ασφάλεια). Ίσως είναι λίγο ακριβότερα από τον ανταγωνισμό αλλά επειδή τα τελευταία χρόνια είναι λίγο ως πολύ "στη μόδα" λόγω wrc, πουλάνε.
Μονο τετρακινιση διαθετει τιποτα παραπανω απο τα υπολοιπα ιαπωνεζικα! ειναι κ πανακριβα! δεν ειναι τυχαιο που κατεχει μολις το 1% της πιτας των πωλησεων!αν δεν συμμετειχε στο WRC σπανια θα βλεπαμε SUBARU στους δρομους!
Θεωρω οτι η Subary ειχε ανεκαφεν κορυφαια ποιοτητα κατασκευης. Αυτο γιατι, ποιοτητα κατασκευης δεν ειναι τα "Σκληρα πλαστικα του πινακα οργανων"¨, αλλα η δουλεια την οποια ο κατασκευαστης εχει καταβαλει σε ολα ανεξαρτητως τα μηχανικα μερη. Τα Subary απλως δε σπανε, σε οσο σκληρη χρηση και να υποβληθουν. Θεωρω οτι αυτο ειναι μακραν προτιμοτερο απο ενα αυτοκινητο οπου το ταμπλο ειναι "μουρατο" και στη συνεχεια θα βγαλει δεκαδες σοβαροτατες βλαβες.
Ζούμε σε δύσκολες εποχές για «Subaru-διαφορετικούς». Επιβιώνουν, αναπτύσσονται, και κυριαρχούν οι εταιρείες που είναι αποτέλεσμα συγχώνευσης, με πολύ μεγάλο εύρος κατηγοριών αλλά και βάθος μοντέλων (επιλογών), επιτυγχάνοντας έτσι, οικονομίες κλίμακας. Χαρακτηριστική η περίπτωση το «γκρουπ VW». Τα μοντέλα του ομίλου, καταλαμβάνουν κάπου το ¼ του τιμοκαταλόγου του AutoΤρίτη! (Audi, VW, Seat, Skoda, Lambo, Bentley, ξέχασα κάποια?) Subaru λοιπον. Εχουν περάσει περιπου 20 - 25 χρόνια απο τότε που ενοικίασα & οδηγησα το Subaru 800 (δεν παίρνω όρκο αν λεγόταν ετσι το μοντέλο), σε κάποιο νησι του Αιγαίου. Πάρα μα πάρα πολλά άλλαξαν απο τότε... και στο νησί αλλα και στη Subaru. H S. κατασκευάζει πολύ καλά και πολύ πιο γνωστά αυτοκίνητα, αξιόπιστες τεχνολογικές προτάσεις, με άφθονο γκάζι! σε αρκετές εκδόσεις. Ορισμένα μοντέλα μάλιστα, (STI και «απλά» WRX) με τον κατάλληλο πιλότο καταπίνουν βαρύγδουπα ονόματα – μοντέλα διπλάσιου κόστους. Βέβαια, το εσωτερικό δεν κοντράρει τα βαρύγδουπα γερμανικά σαλόνια. Καλοφτιαγμένο το Subaru μεν, αλλά καρά-Ιαπωνικό δε. Πλαστικούρα και αγιος ο Θεός! Η σχεδίαση δεν ξεσηκώνει τα ….βλέμματα του ωραίου φύλου, όπως ένα Ιταλικό αντίστοιχων χρημάτων. Μάλιστα, αρκετές φορές πλησιάζει τα όρια του καγκουρικου! Δεν υπερβάλω, την έχουν οι Ιάπωνες την αεροτομή αλά F-16 για ψύλλου πήδημα. Ένα λεπτό, να τα λέμε όλα, και το S3 έχει απίστευτη τεχνολογία, τετρακίνητο, ποιοτικό, ολοκληρωμένο, και κυρίως μινιμαλιστικό, και από γκάζι… άντε πέρασέ το. Premium η Subaru? Σίγουρα όχι. Όλα τα WRX και STI του κόσμου, δεν σε βάζουν στα …ακριβά παρκινγκ των Β.Π. και στα γκλάμουρ κλαμπ (τώρα αν αυτό είναι μείον είναι μια άλλη συζήτηση!) Ας στύψουν τα μυαλά τους οι μεγαλομέτοχοι και ολόκληρη η Subaru και να επενδύσει σε νέες κατηγορίες: MPV, roadster με γκάζια, μεσαίο coupe, mini-MPV, «πράσινα» μοτέρ, και ότι άλλο πουλάει αυτές τις μέρες, γιατί θα την εξαγοράσει η Toyota! Πήξαμε στην "Γερμανίλα" (καλή δεν λέω) και ό,λα τα SUV, μικρομεσαία, και μεσαία μοιάζουν σαν απο copy - paste. Να μείνουν και κατασκευαστές με άποψη (και γκάζια!). Αριστομένης Ηλιούπολη