ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι έχει η Subaru που δεν έχουν οι άλλοι; Και τελικά υπάρχει κάτι που την κάνει καλύτερη;

Τι έχει η Subaru που δεν έχουν οι άλλοι; Και τελικά υπάρχει κάτι που την κάνει καλύτερη;

(7/5/2009)

Είναι η Subaru premium μάρκα; Αν συγκριθεί με τον όρο όπως αυτός εκφράζεται από τις γερμανικές φίρμες του είδους μάλλον όχι, έχει όμως κάτι που την ξεχωρίζει από τις άλλες ιαπωνικές μάρκες. Ισχύει κάτι τέτοιο ή όχι;

Η Subaru έχει ταυτιστεί με τους αγώνες ράλι. Τα μπλε ελεκτρίκ αυτοκίνητα εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες της έχουν δημιουργήσει μία εικόνα θρύλου. Η ταχύτητα και η αντοχή έχουν συνδυαστεί με τη μάρκα τόσο άρρηκτα που κάθε αλλαγή μοντέλου ξεκινάει πάντα με την κορυφαία, γρήγορη έκδοση. Υπάρχουν βέβαια και οι πιο κυνικοί που δε βλέπουν την ύπαρξη της Subaru χωρίς τα ράλι. Αλήθεια είναι πως με γκάμα μόλις τεσσάρων μοντέλων και τιμές ακριβότερες του ανταγωνισμού η Subaru «πουλάει» κάτι περισσότερο από ότι ο φθηνότερος ανταγωνισμός. &&&& Και δεν είναι μόνο η εικόνα του WRC και των ράλι. Η Subaru είναι σήμερα η μόνη εταιρεία που έχει διατηρήσει εκείνα τα μοναδικά χαρακτηριστικά που την ξεχώρισαν εξ’αρχής. Αυτά δεν είναι άλλα από την συμμετρική τετρακίνηση και τους επίπεδους κινητήρες μπόξερ. &&&& Και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά δεν είναι μοναδικά στη Subaru, όμως η ιαπωνική μάρκα είναι η μόνη που τα διατηρεί. Μπόξερ κινητήρες είχε και η Alfa Romeo παραδοσιακά στα μικρομεσαία της μοντέλα, όμως το υψηλό κόστος και η αδυναμία συμπαραγωγής με άλλα μοτέρ την ανάγκασε να τα αποσύρει προτιμώντας τα πιο μαζικά τετρακύλινδρα στη σειρά. &&&& Η Subaru δεν το έβαλε κάτω, θεώρησε πως τα προσόντα του επίπεδου κινητήρα, η απαλή λειτουργία και το χαμηλό κέντρο βάρους άξιζαν την πολυπλοκότητα στην κατασκευή (δύο κεφαλές, δύο σετ εκκεντροφόρων και άλλα) και περνώντας το κόστος στην τιμή βρήκε το κοινό που τα εκτίμησε. &&&& Το ίδιο και με την τετρακίνηση. Παρά την αύξηση στην κατανάλωση και την επίπτωση στην ποιότητα κύλισης ένα Subaru δε θα μπορούσε να είναι καθώς πρέπει χωρίς κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Και μάλιστα με πλήρη «εξάρτυση» τριών διαφορικών και «κοντές» σχέσεις στους μικρότερους κινητήρες. &&&& Όμως αρκούν αυτά για να κάνουν ένα αυτοκίνητο premium; H Subaru μόλις στην τρέχουσα γενιά αυτοκινήτων της ενσωμάτωσε την ποιότητα κατασκευής που άλλες μάρκες διέθεταν εδώ και αρκετά χρόνια. Η σχεδίαση πέρασε συνεχείς αλλαγές και ακόμη δε δείχνει ούτε ενιαία, ούτε κατασταλαγμένη. Και τέλος οι επιδόσεις είναι προνόμιο μόνο των ακριβότερων σούπερ γρήγορων εκδόσεων και όχι ολόκληρης της γκάμας. &&&& Ακόμη και έτσι όμως η Subaru έχει τη μοναδικότητά της. Δεν είναι μαζική, δεν είναι για πολλούς ή για όλους, ξεχωρίζει στο δρόμο και κρατάει τους πελάτες της φανατικούς. Στοιχεία που καθορίζουν μια premium μάρκα. &&&& ¶ρα τι έχει η Subaru που δεν έχουν οι άλλοι ιάπωνες κατασκευαστές; Είναι premium, σπορ, ή κάτι άλλο; Και τελικά αξίζει αυτή η διαφορετικότητα, υπάρχει ουσία, αναγνωρίζεται ο χαρακτήρας της ή δείχνει απλά ακριβή; Εσείς τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
CONTI VS NEXEN