Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ssangyong C200 ECO
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ssangyong C200 ECO

«Οικολογικό» Ssangyong C200

(21/5/2009)

Περισσότερα στοιχεία και φωτογραφίες έφερε στη δημοσιότητα η Ssangyong για το C200. Η εταιρεία εξελίσσει τη δική της «Diesel Hybrid Technology» για να ικανοποιήσει τη ζήτηση της αγοράς και διαθέτει το μοντέλο σε δύο εκδόσεις: ECO με υβριδικό κινητήρα και AERO με πιο σπορτίφ στυλ.

Η εξέλιξη των νέων μοντέλων της εταιρίας στηρίζεται σε δύο βασικούς παράγοντες: τη μέγιστη μείωση του επιπέδου εκπομπών ρύπων, έτσι ώστε να είναι πιο οικολογικά και τη διασφάλιση μικρότερης κατανάλωσης με πιο αποδοτικούς κινητήρες.

Ssangyong C200 Aero

Ssangyong C200 Aero

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το αποτέλεσμα αυτής της διπλής πρόκλησης είναι το C200, ένα αυτοκίνητο που φέρει την υπογραφή του Giorgeto Giugiaro και πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Το C200 είναι το πρώτο μοντέλο της SsangYong που αλλάζει από την παραδοσιακή δομή του ξεχωριστού πλαισίου σε αυτοφερόμενο πλαίσιο, κάτι που θα αυξήσει την οδηγική άνεση στον αυτοκινητόδρομο.

&&&&Σύμφωνα με τον κατασκευαστή πρόκειται για ένα CUV το οποίο χάρη στις διαστάσεις του διακρίνεται για την ευκολία ελέγχου και την υποδειγματική κατανάλωση αλλά και την προσιτή του τιμή.

Το όχημα έχει σχεδιαστεί με βάση μια εντελώς νέα πλατφόρμα. Με μήκος 4,4 μ., πλάτος 1,83 μ. και ύψος μόλις 1,68 μ., είναι εύκολο στην οδήγηση ενώ το μεταξόνιο των 2,65 μ. διαμορφώνει ένα άνετο και ευρύχωρο εσωτερικό.

Επιπλέον, το νέο αυτοφερόμενο αμάξωμα μειώνει το βάρος του οχήματος, συνδυάζοντας αλουμίνιο και υλικά ελαφρύτερα από αυτά που χρησιμοποιούνταν μέχρι τώρα. Το μοντέλο θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: ECO με υβριδικό κινητήρα και AERO με πιο σπορτίφ στυλ.

Το C200 ECO δημιουργήθηκε με στόχο να γίνει ένα σημαντικό οικολογικό όχημα. Έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την επίτευξη χαμηλής κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων κάτω από 50% σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς κινητήρες. Το μοντέλο εφοδιάζεται με έναν 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα E-45kw, ο οποίος λειτουργεί με μπαταρία υψηλής τάσης 340v. Η υβριδική τεχνολογία diesel της SYMC προσφέρει στο μοντέλο μείωση 20% στην κατανάλωση συγκριτικά με τον πετρελαιοκινητήρα και 20% - 30% σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα.

Τέλος, η σπορ έκδοση C200 Aero σχεδιασμένη από τον ιταλό σχεδιαστή Giorgetto Giugiaro, χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με το ECO, αυτοφερόμενο πλαίσιο και κινητήρα 2000 κ.εκ που παράγει 175 ίππους.

Το C200 AERO θα διατίθεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και θα προσφέρεται σε 2κίνητες και 4κίνητες εκδόσεις. Ως προς το επίπεδο εκπομπών ρύπων, με την πράσινη diesel τεχνολογία του, θα πληροί τις προδιαγραφές EuroV.
Hyundai
OPEL