ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επίσημα το νέο Audi A1

(10/2/2010)

H γερμανική εταιρεία παρουσίασε επίσημα πλέον το νέο μικρό της μοντέλο. Πρόκειται για το πολυαναμενόμενο Audi A1 που ξεκίνησε ως Metroproject Quattro το 2007, και έκτοτε η εμφάνιση του δεν έχει αλλοιωθεί ιδιαίτερα. Θα χρησιμοποιεί κινητήρες TSI, και θα το δούμε επίσημα στη Γενεύη.

Το νέο Audi Α1 δεν διαφέρει και πολύ από το Metroproject Quattro του 2007

Στη βάση των κινητήρων θα είναι ο 1.2 TFSI με 86 ίππους

Στη βάση των κινητήρων θα είναι ο 1.2 TFSI με 86 ίππους

Το πολυτελές εσωτερικό θα μπορεί να εξοπλιστεί και με επιπλέον φωτισμό LED

Το πολυτελές εσωτερικό θα μπορεί να εξοπλιστεί και με επιπλέον φωτισμό LED

Ο compact χαρακτήρας του φαίνεται από το μήκος των 3.950 χιλ. και της ακτίνας στροφής που είναι τα 10,6 μέτρα

Ο compact χαρακτήρας του φαίνεται από το μήκος των 3.950 χιλ. και της ακτίνας στροφής που είναι τα 10,6 μέτρα

Το μεταξόνιο των 2.470 χιλ. θα εξασφαλίζει ικανοποιητικούς χώρους για τους πίσω και 267 λίτρα χώρο αποσκευών

Το μεταξόνιο των 2.470 χιλ. θα εξασφαλίζει ικανοποιητικούς χώρους για τους πίσω και 267 λίτρα χώρο αποσκευών

  • Το νέο Audi Α1 δεν διαφέρει και πολύ από το Metroproject Quattro του 2007
  • Στη βάση των κινητήρων θα είναι ο 1.2 TFSI με 86 ίππους
  • Το πολυτελές εσωτερικό θα μπορεί να εξοπλιστεί και με επιπλέον φωτισμό LED
  • Ο compact χαρακτήρας του φαίνεται από το μήκος των 3.950 χιλ. και της ακτίνας στροφής που είναι τα 10,6 μέτρα
  • Το μεταξόνιο των 2.470 χιλ. θα εξασφαλίζει ικανοποιητικούς χώρους για τους πίσω και 267 λίτρα χώρο αποσκευών
Η εμφάνιση του δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν μας είναι γνωστή, αφού το μικρό Audi που θα μπει δυναμικά στη μικρή premium κατηγορία, μοιάζει πολύ με το Metroproject Quattro που παρουσιάστηκε το 2007 στην έκθεση του Τόκιο. Η χρωματική του παλέτα θα περιλαμβάνει 10 χρωματισμούς. Τους απλούς: Amalfi White, Cumulus Blue και Brilliant Black, και τα μεταλλικά: Ice Silver, Phantom Black, Teak Brown, Shiraz Red, Scuba Blue, Misano Red και Sphere Blue. Για τα πλευρικά «νεύρα» που διασχίζουν την οροφή υπάρχουν τέσσερις εναλλακτικοί χρωματισμοί, που με τη σειρά τους θα δημιουργούν την απαραίτητη διχρωμία, ενώ θα υπάρχουν φώτα ημέρας τεχνολογίας LED στο βασικό εξοπλισμό. Επιπλέον θα μπορεί να εξοπλιστεί με φώτα Xenon, ενώ και στο εσωτερικό ο επιπλέον εξοπλισμός θα περιλαμβάνει φωτισμό επίσης τεχνολογίας LED. Διαθέσιμο θα είναι και το σύστημα MMI με οθόνη 6,5 ιντσών, σκληρό δίσκο 60 GB, και φωνητική λειτουργία.

Στη βάση των κινητήρων θα είναι ο 1.2 TFSI με 86 ίππους

Στη βάση των κινητήρων θα είναι ο 1.2 TFSI με 86 ίππους

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Οι διαστάσεις του A1 επιβεβαιώνουν τον compact χαρακτήρα του, με 3.950x1.740x1.420 χιλ. για ΜxΠxΥ, ενώ το μεταξόνιο είναι στα 2.470 χιλ. Ο χώρος των αποσκευών είναι της τάξης των 267 λίτρων ενώ μπορεί να επεκταθεί με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων στα 920 λίτρα. Το βάρος του θα ξεκινά από τα 1.045 κιλά που όπως αναφέρει η Audi είναι το μικρότερο στην κατηγορία των μικρών premium μοντέλων. Λόγω της πολύ καλής δουλειάς που έχει γίνει στον σχεδιασμό του αμαξώματος το βάρος του σασί του A1 είναι τα 221 κιλά, και ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι της τάξης του 0,32 cd, ενώ η ακτίνα στροφής είναι τα 10,6 μέτρα. Ακόμη και από τις βασικές εκδόσεις τα φρένα θα είναι δίσκοι εμπρός/πίσω, ενώ το μέγεθος των ζαντών θα ξεκινά από τις 15 ίντσες και ανάλογα με το εξοπλιστικό πακέτο θα μπορεί να φτάσει έως τις 18 ίντσες.
Από την πλευρά των κινητήρων το A1 θα είναι διαθέσιμο με τέσσερα μηχανικά υπερτροφοδοτούμενα σύνολα άμεσου ψεκασμού, δύο βενζίνης TFSI και δύο πετρελαίου TDI. Ο βασικός κινητήρας βενζίνης θα είναι ο 1.2 TFSI που με υπερτροφοδότηση θα φτάνει τους 86 ίππους και τα 160 Nm ροπής από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε 12,2 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα θα είναι τα 179 χ.α.ω. Η μέση τιμή της κατανάλωσης του μοντέλου θα είναι τα 5,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων CO2 θα είναι τα 119 γρ./χιλιόμετρο.
O δεύτερος βενζινοκινητήρας είναι ο 1.4 TFSI με την ιπποδύναμη στους 122 ίππους και τη ροπή στα 200 Nm από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ. Με το χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο η κατανάλωση είναι τα 5,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα και η επιτάχυνση για τα 0-100 χ.α.ω. είναι τα 9,1 δλ. Οι αντίστοιχες τιμές με το αυτόματο 7τάχυτο S-Tronic είναι τα 9,2 δλ. και τα 5,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και τέλος η τελική ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις είναι τα 200 χιλιόμετρα.
Οι πετρελαιοκινητήρες είναι στην ουσία δύο διαβαθμίσεις του 1.6 TDI με 90 ίππους και 230 Nm ροπής, και 105 ίππους και 250 Nm ροπής αντίστοιχα. Στην πρώτη περίπτωση τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 12,2 δλ. και η τελική ταχύτητα είναι τα 179 χ.α.ω., ενώ η κατανάλωση είναι τα μόλις 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι ρύποι CO2 είναι τα 99 γρ./χιλιόμετρο. Στη δεύτερη περίπτωση τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 10,8 δλ. η τελική ταχύτητα είναι τα 187 χ.α.ω., και τέλος η κατανάλωση φτάνει στα 3,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με σύστημα start-stop και ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Σύμφωνα με την εταιρεία η τιμή του στην Ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινά από τις 16.000 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL