Εσείς τι βενζίνη βάζετε τώρα με τις νέες τιμές; Στον φθηνότερο ή στον «δικό σας»;
(16/3/2010)
H εκατοστάρα πέθανε. Πέθανε επίσης και η λογική της «premium» βενζίνης αφού φτάνει στην τιμή της εκατοστάρας χωρίς όμως να είναι. ¶ρα τι βενζίνη βάζουμε; Πως διαλέγουμε τώρα πρατήριο;
Το πρόβλημα από δω και στο εξής δεν είναι οι φόροι αλλά η τελική τιμή της βενζίνης όπως διαμορφώνεται στα πρατήρια. Και θα έχετε προσέξει φυσικά πως αλλιώς πέρασαν οι φόροι σε κάποια βενζινάδικα και αλλιώς σε άλλα. Σε κάποια μαζί με το φόρο μπήκε και «καπέλο». Σε κάποια άλλα η τιμή κρατήθηκε όσο πιο χαμηλά μπορούσε.
&&&& Υπάρχουν βέβαια και τα σταθερά ακριβά βενζινάδικα που πέρασαν το φόρο στις ήδη ακριβές τους τιμές. Σε αντίθεση με την περίπτωση του «καπέλου» σε αυτά τα πρατήρια δε μπορούμε να μιλάμε για αισχροκέρδεια, απλά για απροθυμία παρακολούθησης της πραγματικότητας. Δηλαδή αν όταν η βενζίνη είχε ένα ευρώ μπορούσε το πρατήριο να έχει ένα υψηλό ποσοστό κέρδους, τώρα με το χαμό που γίνεται θα πρέπει να κάνει λίγο πίσω. Αν δεν κάνει απλά παραμένει ακριβός.
&&&& &&&& Από κει και πέρα η υπόθεση γυρίζει σε εμάς. Που βάζαμε βενζίνη πριν και που τώρα; Σίγουρα όλοι θέλουμε να βάζουμε καλή βενζίνη, σε «σίγουρο» πρατήριο, κοντά στο σπίτι ή στη δουλειά μας. Όταν όμως αυτό το πρατήριο βρίσκει την αφορμή να «κονομήσει» εις βάρος μας; Μήπως είναι καιρός να πάμε κάπου αλλού;
&&&& Εξάλλου αυτό σημαίνει ελεύθερη αγορά και βάσει αυτής διαμορφώνονται οι τιμές. Αν ο πολυαγαπημένος μας βενζινάς δει ότι δεν πατάμε πια, κάποια στιγμή θα το καταλάβει ότι δεν είναι προσωπικό το πρόβλημα. Θα αναγκαστεί είτε να μειώσει τιμές, είτε να κλείσει.
&&&& Όταν εμείς συνεχίζουμε και δεχόμαστε να πληρώνουμε ότι μας ζητήσεις δεν έχει κανένα λόγο απολύτως να αλλάξει τον τρόπο που τιμολογεί. Επιτρέπουμε έτσι την αισχροκέρδεια. Και μετά ζητάμε πλαφόν στην αγορά των καυσίμων για να σωθούμε.
&&&& &&&& Το πλαφόν όμως δεν είναι απαραίτητα καλό. Με τον ανταγωνισμό περιορισμένο οι τιμές «κολλάνε» αμέσως στο «ταβάνι» ανεξαρτήτως πρατηρίου. Εξάλλου εφόσον σήμερα υπάρχουν φθηνότερα πρατήρια που δεν τα επιλέγουμε, το να ζητάμε επιβολή πλαφόν είναι σα να θέλουμε σώνει και καλά να φτηνύνει το πρατήριο που βάζουμε εμείς και μας «γδέρνει» για να μην πάμε αλλού. Μήπως πρέπει να κινηθούμε λίγο παραπάνω;
&&&& Μήπως να αλλάξουμε συνήθειες ανακουφίζοντας το πορτοφόλι μας και εξυγιαίνοντας την αγορά την ίδια στιγμή; Εσείς τι βενζίνη βάζετε τώρα που είναι ακριβή; Αλλάξατε πρατήριο; Οκτάνια; Συνήθειες γενικά; &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&
Ειναι η 100 αρα βενζινη φθινοτερη απο την 95 αρα? πιστευω πως ναι.Αυτο εξαρτατε εαν οντως η κατοσταρα σε βγαζει περησοτερα χλμ. παραγδημα.τον τελευταιο καιρο βαζω απο την shell. δοκιμασα την 95 . 20 λιτρα μεσα στην πολη με πηγε 100 χλμ + -. με την κατοσταρα με πηγε 140 χλμ + - 95 τιμη λιτρου 1,729 επι 20 λιτρα 34,58 ευρω δια 100 χλμ με βγηκε 0,3458 το χλμ. με την 100 η τιμη της 1,975 επι 20 λιτρα 39.50 ευρω δια 140 χλμ με βγηκε 0,28214286 το χλμ.αρα το πολλαπλασιαζω με 100 χλμ θα δουμε οτι εχω πληρωσει 28,214286 εχω κερδος 6,365714 ευρω σε σχεση με την 95 αρα. και εχω και συνεχεια...συν δωρο αν βαλω 20 η 25 λιτρα 100αρας.συν 4απλασιο μπονους στην καρτα shell συν καληρη δυναμη στο αυτο κηνιτο... συν λιγοτερες φθορες( το λεω γιατι προσφατα αλαξα αντλια βενζινης.. εβαζα την πιο φθινη) συν 0,50 λεπτα λιγοτερο εαν διαλεξω μερα προσφορας.. συν επιστροφη 4 αντε 2 ευρω απο κουπονι απο το θεμα.... ολα τα παραπανω υσχηουν εαν βαλετε καλη 100 αρα και οντως σας βγαλη παραπανω χλμ... δοκιμαστε..
eytyxws exw tourmpo vw opote kaio poli ligi benzini kai exo polla aloga. opote epilego 95ara apo gnosto benzina pou ksero pos den tin notheyei
Γειά σας και από εμένα. Ως κάτοχος καινούργιου αυτοκινήτου έβαζα βενζίνη από ένα συγκεκριμένο πρατήριο ΕΚΟ στην οδό αχαρνών κοντά στον Σταθμό Κάτω πατήσια. πήγαινα συγκεκριμένα σε αυτό πρώτον γιατί είναι οικονομικό + δεύτερον γιατί τ λέγετε ότι από τις βενζίνες 95 οκτανίων εκείνη της ΕΚΟ είναι εμπλουτισμένη επιπλέον. Το αποτέλεσμα.........Στο service των 7500Km έπρεπε να αλλάξω το φίλτρο βεντζίνης !!! ήταν τόσο μαύρο που ο ίδιος ο μηχανικός της αντιπροσωπείας με ρώτησε που έβαζα βενζίνη. ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΠΟΥΛΑΕΙ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΥΣΙΜΟ. ¶ρχησα να βάζω 100άρα στο πρατήριο της Aegean που είναι αμέσως πιο κάτω (1,465/λτ) και βλέπουμε .........................
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΥΣΙΜΑ ΑΠΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΡΗΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΣΤΟΝ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΖΩ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΛΑΦΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΣΟ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΑ ΒΑΖΩ ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΟΚΤΑΝΙΩΝ ΜΙΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΘΕΟ. ΟΤΑΝ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΕ ΝΑ ΤΡΕΧΩ 10 ΧΛΜ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ. (ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ SHELL ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ-ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΟ ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ;)
βαζουμε στο πιο φθηνο πρατηριο αφου εξακριβωσουμε την ποιοτητα του. Συνήθως στα εταιρικα πρατηρια δεν υπάρχει νοθεία. Πάντως θα θελα να ρωτήσω, μήπως με συμφέρει να βάζω 100 βενζινη; μου ειπαν οτι βγάζει περισσοτερα χιλιομετρα και επιπλέον δεν καταστρεφει τους αισθητηρες.
http://www.gasprice.gr/main/welcome.asp Παιδια η ισχυς εν τη ενωσει,, διαδωστε που υπαρχουν φθηνα αξιοπιστα βενζιναδικα,,αξιοποιωντας το ιντερνετ,,,
alexb... (18/3/2010, 21:27) vpower??? ελεος. εβαζες 95αρα με τιμη 100αρας ΕΚΟ!!! μην ξεχναμε πως η vpower ηταν η αιτια που εφαγε υπερογκα προστιμα η shell κ εφυγε!!!! εφαγε προστιμα γιατι κοροιδευε τους οδηγους πουλωντας 95αρα για κατι καλυτερο. μην βαζετε vpower!!!!!
Φίλε maik8 συμφωνώ απόλυτα με όσα λες! Πρέπει πλεόν όλοι να κατανοήσουμε πως η χρήση του αυτοκινήτου μας επιβαρύνει με αρκετά χρήματα.Χαρακτηριστικά, για κάθε 50e που δίνουμε τα 30e περίπου είναι φόροι που εισπράτονται από το κράτος.Εγώ προσωπικά θεωρώ τον ευατό μου κορόιδο να φορολογούμαι τόσο πολύ για ένα προιόν που δεν χαρακτηρίζεται σε καμία περίπτωση ως πολυτέλεια.Όντας απαραίτητο για τις μετακινήσεις, κάθε αύξησή του επηρρεάζει την τιμή όλων των προιόντων και των μεταφορών.Για το λόγο αυτό χρησιμοποιώ το μετρό για τισ περισσότερες μετακινήσεις μου και γενικά το σκέφτομαι αρκετά πριν χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο.Λατρεύω τον κόσμο του αυτοκινήτου και τις βόλτες με αυτό αλλά δυστυχώς οι αρμόδιοι στη βουλή κάνουν ότι μπορούν για να καταστρέψουν τον υπέροχο αυτό κόσμο της αυτοκίνησης στην Ελλάδα.Συνεχείς αυξήσεις στα καύσιμα λόγω φόρων( πόσο μάλλον να ανέλθει και η διεθνής τιμή του πετρελαίου) , τέλη κυκλοφορίας που ανακοινώνονται τον τελευταίο μήνα του έτους, περιβαλλοντικές αυξήσεις ακόμα και για νεότατα αυτοκίνητα(μοντ 2004) συνθέτουν λοιπόν ένα εκρηκτικό μίγμα για δυνατούς λύτες! pantelis
Όταν ο κατασκευαστής προκρίνει συγκεκριμένο καύσιμο για το αυτοκίνητό μας θα ήταν μάλλον άστοχο να χρησιμοποιούμε κάτι άλλο διακινδυνεύοντας την "υγεία" του αυτοκινήτου μας. Έτσι λοιπόν η ακριβή βενζίνη δεν πέθανε και θα βρίσκει πάντα αγοραστές, ίσως λιγότερους. Εκείνο που σιγά σιγά πεθαίνει είναι η πολυφωνία των επιχειρημάτων των πολιτικών μας σύμφωνα με τα οποία μας νοιάζονται και κόπτονται για την ευημερία του τόπου μας. Μέχρι πρότινος για παράδειγμα μας νουθετούσαν να μην εκδηλώνουμε διαμαρτυρίες μιας και είχαμε μεν χαμηλούς μισθούς από την άλλη όμως είχαμε το χαμηλότερο κόστος βενζίνης στην ευρωζώνη........Τι θα ψηφίσετε όταν έρθει η ώρα άραγε;
Θα ήθελα να κάνω ένα επιπλέον σχόλιο για τις δημόσιες συγκοινωνίες. Σαφώς θα πρέπει να τις χρησιμοποιούμε, όπου μας εξυπηρετούν, διότι και φτηνότερα μας έρχεται από ότι το ΙΧ, αλλά και δεν χρειάζεται να ψάχνουμε για παρκάρισμα, ή δεν κινδυνεύουμε από μικροατυχήματα, που είναι συχνά μέσα στην πόλη. Όμως επιτρέψτε μου να σας αναφέρω και μερικά από τα αρνητικά των ΜΜΜ. Όταν θέλουμε να πάμε για ψώνια, σχετικά ογκώδη ή βαριά (πχ μια τηλεόραση), δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα ΜΜΜ. Ακόμη, πολύ συχνά, τα λεωφορεία σε μερικές γραμμές, έχουν αραιά δρομολόγια και γεμίζουν ασφυκτικά, πράγμα που κάνει δύσκολη τη χρήση τους. Υπάρχουν διαπληκτισμοί, κυκλοφορούν πορτοφολάδες, κάποιοι επιβάτες ενοχλούν με τη δυσοσμία τους και γενικά υπάρχουν κάποια προβλήματα, που οδηγούν πολλούς στο να μην τα προτιμούν. Χρειάζεται λοιπόν η πολιτεία να πυκνώσει τα δρομολόγια των λεωφορείων και γενικά να βελτιώσει τη λειτουργία τους, ώστε να τα κάνει πιό ελκυστικά στους πολίτες.
μια ειναι η λυση.σκαψτε οσο πιο βαθια μπορειται μηπως βρειτε πετρελαιο.μετα αρχιστε τη διαδικασια διυλησης!
Τον τροπο οδηγησης προσαρμοσα σε πιο οικονομικο και τις ασκοπες μετακινησεις περιορισα. Το να μου κοστιζει το γεμισμα 6 ευρω παρα πανω δεν ειναι λογος να προτιμω την απλη αμολυβδη εναντι της 100αρας που μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα.
Ο "δικός μου" βενζινάς είναι και ο φθινότερος (ευτυχώς), αλλά πραγματικά οι τιμές από πρατήριο σε πρατήριο έχουν πολύ μεγάλη διαφορά. Αν ακόμα και στο δικό μου δω διαφορά της τάξης των 2-3 λεπτών στο λίτρο, δεν κρίβω ότι μάλλον θα τον αλλάξω...
Δυσκολοι καιροι για τους πριγκηπες της ασφαλτου αλλα και τους ελληνες οδηγους.Ωρα να θυμηθουμε τα παλια,περπατημα,λεωφορειο,μετρο κτλ.......ωρα για γυμναστικη.Προσωπικα χρησιμοποιω τη μηχανη πιο συχνα και γενικα κινουμε κεντρο κτλ ποδαρατος μια και κανει καλο.Ειμαι υπερ ενος ολοκληρου γεμισματος με αποδειξη για να καταλαβεις τη πληρωνεις,ποσα λιτρα βαζεις και καις με ενα ντεποζιτο καθως και της ημερες που σου επαρκει .......για να καταλαβεις οτι το χερι δε το εβαλες απλως βαθια στη τσεπη...αλλα τη ξηλωσες και με το παραπανω.Αν τηρησεις τα ανωτερω το πιο πιθανο ειναι να αναθεωρησεις και να περιορισεις τη χρηση του αυτοκινητου.Τα φθηνα πρατηρια πλεον ειναι λιγοστα μια και το καπελο...φανταζει μεξικανικο προ 19 ΦΠΑ και πλεον με 21 ΦΠΑ απλως.......γαλαξιακο.
Προσπαθώ να βρω το οικονομικότερο πρατήριο (συνήθως στην περιοχή του Φοίνικα Θεσ/νίκης), για τους λόγους ακριβώς που τονίζονται μέσα στο άρθρο. Αν δεν ενεργοποιηθεί ο καταναλωτής και αν δεν αρχίσει να συμπεριφέρεται με ωριμότητα, δεν είναι δυνατόν να εξυγιανθεί η αγορά. Stelios
¶ποψη μου είναι να βάζουμε στα πρατήρια που έχουν τις χαμηλότερες τιμές εφόσον φυσικά διαπιστώσουμε ότι είναι καλής ποιότητας. Δε χρειάζεται να έχουμε εμμονές με συγκεκριμένα βενζινάδικα επειδή βάζουμε καιρό και τους ξέρουμε ίσως και προσωπικά αφού είναι πιθανό να μη μας σέβονται σαν πελάτες. Δείτε εδώ http://www.fuelprices.gr/GetGeography τις τιμές των πρατηρίων και κάντε τις επιλογές σας. Εγώ πάντως αγόρασα και ποδήλατο πρόσφατα..! Τι να κάνουμε ευκαιρία να ξεφύγουμε και λίγο από τον καθιστικό τρόπο ζωής και να κινούμαστε και οικολογικά.
Καλησπέρα σας, έβαζα αρκετό καιρό περίπου 1 χρόνο την Vpower της SHEEL, σε βενζινάδικο περίπου 1.5 χλμ από το σπίτι μου και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος και ας την πλήρωνα λίγο ακριβώτερα από την απλή αμόλυβδη. Τώρα όμως ξαναγύρισα στον κο. Παύλο, που είναι είκοσι μέτρα από το σπίτι μου, είναι JETOIL και έχει την απλή αμόλυβδη από 1,252 έως 1,345 ανάλογα πως ξυπνήσει. Αλλά δεν βλέπεις τιμές 1,65 ή 1,57, σε ακτίνα 2 χλμ. Πιστεύω ότι δεν μπορεί να μπει πλαφόν, αλλά δεν μπορούμε να βάζουμε και από βενζινάδικα που έχουν σήμερα τιμές από 1,10 αλλά μόλις βάζεις, το αμάξι βήχει, από το παγωμένο νερό, ντροπή τους!!!!!
ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ,ΝΑ ΒΑΖΩ ΒΕΝΖΙΝΗ ΟΤΑΝ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΒΕΙ Η ΛΥΧΝΙΑ.ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗΝ ΚΑΤΟΣΤΑΡΑ,ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΒΑΖΩ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΛΙΤΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΟΝΟ ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.
Γεια σας συμπολοιτες μου.Εχω ενα πικαντο 1100 και ενα αβενσις 1800,ανεκαθεν εψαχνα οικονομικη βενζινη και με οσο το δυνατον καλυτερη αποδοση,ωσπου βρηκα αυτο που εψαχνα,πιστευω οτι ολοι μας πρεπει ετσι να κανουμε,για τον ανταγωνισμο,και την τσεπη μας,ειδικα τωρα που εφτασε στα υψη!
100άρα έβαζα και 100άρα θα βάζω. Όχι από τυχαίο βενζινάδικο, απλά από κάποιο που έχω μείνει ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση, τη γενικότερη παρακολούθηση των τιμών, την ποιότητα, την παροχή απόδειξης (ακόμη και τώρα που δεν είναι ακόμη υποχρεωτική η έκδοσή της), κλπ. Σε κάθε περίπτωση, όποτε βάζω βενζίνη θα θυμάμαι να ρίχνω κι ένα φάσκελο στους γελοίους πολιτικούς που έχουν βρει την αγελάδα (αυτοκίνητο) και τον ηλίθιο ιδιοκτήτη της (εμάς) και μας αρμέγουν κανονικά! Κι έχουν και την απαίτηση να τους (ξανα)ψηφίσουμε!
Δυστυχως , τα πραγματα ειναι ετσι οπως τα λετε ! Αλλα απ την αλλη και οχι !. Δηλαδη . . . δεν ειναι απαραιτητο οσοι βαζαμε κατοσταρα να την βαζαμε για τα γκαζια της , και τις καλυτερες επιδοσεις που μας παρειχε , ξερω οτι πολλοι την επιλεγαμε και για τον λογο (καθαροτερης βενζινης) οποτε πιστευω οτι η εξελιξη θα διαμορφωθει ως εξης : αυτoi που την eβαζαν για τα γκαζια της , θα παψουν να γεμιζουν με κατοσταρα καθε φορα πλεον το ντεποζιτο τους , και θα τη βαζουν μια φορα στο τοσο που θα ειναι να πανε να καγκουριασουν ! Ενω οσοι την eβαζαν για την καθαροτητα της , πιστευω θα συνεχισουν να τη βαζουν το ιδιο , απλα ισως περιορισουν καποιες περιτες βολτες που ισως κανανε χωρις λογο ! Κακα τα ψεματα πρωταρχικο ρολο στο καθε αυτοκινητο πιστευω οτι παιζει η ποιοτητα του καυσιμου , και σε δευτερη μοιρα οι επιδοσεις του . ειναι πολλοι αυτοι που eβαζαν απλη αμολυβδη και οταν τους παρουσιαστηκε προβλημα (αλλαγης αντλιας) και ειδαν εσωτερικα στο ρεζερβουαρ τους τη λασπη που ειχε μαζεψει εμειναν αφωνοι , και απο τοτε και στο εξης βαζουν παντα κατοσταρα ! Αυτη ειναι η αποψη η δικη μου ! ©George
Πηγαίνω πάντα στο πρατήριο με τις χαμηλότερες τιμές, διότι η υψηλή τιμή δεν σημαίνει ατομάτως και καλή ποιότητα. Οπότε, αφού δεν μπορώ να ελέγξω την ποιότητα, τουλάχιστον ας ελέγξω την τιμή.
Σε χώρες της Βόρειας Ευρώπης η Super Plus 100 οκτανίων είναι προϊόν διυλιστηρίου, που σημαίνει ότι η σούπερ πλάς είναι πράγματι βενζίνη 100 οκτανίων και όχι 95άρα με πιο σκούρο χρωματάκι, όπως συμβαίνει εδώ, οπότε είτε 95άρα βάλεις είτε κατοστάρα είναι ένα και το αυτό και βέβαια δεν φταίει ο μόνο βενζινάς αλλά οι κυρίως οι λαδιάριδες των διυλιστηρίων που πρωτοστατούν στην εξαπάτηση του κοσμάκη. Και ύστερα μας πειράζει όταν οι άλλοι μας αποκαλούν λωποδύτες……………
Δυστυχώς έχω καινούριο αυτοκίνητο turbo και πρέπει να βάζω κατοστάρα αμόλυβδη. Στην αντιπροσωπεία είπαν ότι αν βρίσκω και βάζω 95 οκτάνια δεν έχω πρόβλημα. Να είναι όμως 95 οκτάνια πραγματικά. Οι περισσότεροι βενζινάδες νομίζω ότι ΔΕΝ...... Λένε ότι η ΕΚΟ με την kinitron έχει πάντα 96-97 οκτάνια. Αν κάποιος ξέρει κάτι και μπορεί να με βοηθήσει ας γράψει.
Κανένας δεν με βεβαιώνει ότι ο δικός μου βενζινάς έχει την καλύτερη βενζίνη. Τώρα πια ψάχνω το φθηνότερο και δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα. Ακόμα και το πιό ακριβό καύσιμο μπορεί να είναι νοθευμένο. Πρέπει κάποτε να γίνουμε σωστοί, να κάνουμε έρευνα της αγοράς και να τιμωρούμε τους ακριβούς καταστηματάρχες.
Πάντα στο φθηνότερο πήγαινα. Αυτοί που "πονέσαμε" περισσότερο από την αύξηση είμαστε οι κάτοικοι της επαρχίας. Διανύουμε μεγάλες αποστάσεις και δεν έχουμε την επιλογή των Μ.Μ.Μ.
Ego den exo provlima!!!!Vazo apo opou na nai,afou akousa to filo mou ton drinkf..... kai pira golf 2litro pou pragamtika den kaiei tipota!!!(an den valeis to klidi stin miza).........Kurioi i lisi einai mixanaki!!!!!!Safos ston pio fthino!
παντα στο πιο φθηνο βενζιναδικο της κοντινης περιοχης, με εξαιρεση ορισμενων πρατηριων που ειτε ειναι στη λιστα του ΥΠΑΝ σχετικα με παρανομιες, ειτε που τα παθηματα φιλων αποθαρρηνουν τη συναλλαγη.....
Εχω vw fsi μετά απότις σημερινές τιμές τέρμα η 100αρα.Μέχρι 5 λεπτά διαφορά θα το σκεφτόμουν΄παραπάνω με τίποτα .Ασε που έχω ακούσει για την 100αρα ότι αν δεν καταναλώνεται σε έυλογο χρονικό διάστημα,χάνουν και την ιδιότητα τους τα πρόσθετα που βάζουν.Και επειδη κατά καιρούς έχω δοκιμάσει και τις δύο βενζίνες, σε ορισμένες περιπτωσεις βλέπω την 95αρα καλύτερη
Σε φθηνό έβαζα ήδη και τώρα παραμένει φθηνότερο. Νομίζω πως η φιλοσοφία όλων μας, πρέπει να είναι: Συνεχές και προς πάσα κατεύθυνση μποϊκοτάζ και έρευνα αγοράς. Και επιτρέψτε μου να βγω και λίγο εκτός θέματος. Όταν αγοράζουμε από καταστήματα που έχουν την έδρα τους στο εξωτερικό, ή αγοράζουμε εισαγόμενα προϊόντα, διώχνουμε συνάλλαγμα στο εξωτερικό, πληρώνοντας τον μισθό του Armani, του Braun, του Americson, του (συγνώμη για το υπονοούμενο) Sougamo Tomagazaki και άλλων. Παπούτσι από τον τόπο σου… λέει η παροιμία. Φυσικά θα μου πείτε, πως δεν παράγουμε εμείς βιομηχανικά προϊόντα, όπως αυτοκίνητα και τηλεοράσεις, οπότε είμαστε αναγκασμένοι να τα εισάγουμε. Ναι, τουλάχιστον ας τα εισάγουμε με μέτρο, αξιοποιώντας περισσότερο αυτά που ήδη έχουμε και ΟΧΙ υπακούοντας στις επιταγές του καταναλωτισμού. Στη βιομηχανία ένδυσης-υπόδησης, τροφίμων και λευκών συσκευών, μπορούμε να επιλέγουμε μόνο Ελληνικά προϊόντα, ή τέλος πάντων να είναι κατά ένα ποσοστό Ελληνικά (πχ Eskimo, Pitsos, Izola κλπ). Και από αυτά φυσικά επιλέγουμε, στο ίδιο προϊόν την καλύτερη τιμή. Κάνοντας εισαγωγές με τον ρυθμό που κάνουμε τώρα, η Ελλάδα δεν πρόκειται να ανακάμψει οικονομικώς ποτέ. Και η βενζίνη είναι ένα εισαγόμενο κυρίως προϊόν, οπότε θα πρέπει να περιορίσουμε όσο μπορούμε την χρήση της και να πιέσουμε να αξιοποιηθούν οι εγχώριες πηγές πετρελαίου, που παραμένουν ανεκμετάλλευτες.
Συνήθειες δεν έχω αλλάξει διότι απλούστατα, χρησιμοποιώ καθημερινά λεωφορείο, μετρό. Δεν ξοδεύω χρήματα για βενζίνη, δεν ψάχνω για πάρκινγκ, δεν φθείρω το αυτοκίνητό μου. Μόνο για ταξιδάκια. Κι ας είναι πιο ακριβή η βενζίνη. Αφού βάζω πολύ σπάνια και ακόμα πιο σπάνια κάνω σέρβις. Αντίθετα, διαφωνώ κάθετα με την άποψή σας ότι έχουμε τις χειρότερες συγκοινωνίες της Ευρώπης. Το μετρό είναι υποδειγματικό. Τα μπλε λεωφορεία είναι αρκετά συχνά στα δρομολόγια, αλλά βλέπεις ο Έλληνας θέλει να πάει στην δουλειά με την "κούρσα" ή με το καινούργιο "τουτού". Επίσης κάνει κρύο (ή ζέστη ανάλογα) στη στάση και που να περπατάς τώρα μέχρι εκεί!!!! θα μας πέσει η υπόληψη αν μπούμε στο λεωφορείο. Βρίζουμε όλοι τα λεωφορεία, αλλά αν δεν υπήρχαν τόσα αυτοκίνητα και άλλα τόσα ταξί, οι συγκοινωνίες θα ήταν άψογες. Δεν μας φταίει ούτε η τιμή της βενζίνης, ούτε οι συγκοινωνίες. Το κεφάλι μας φταίει και η νοοτροπία μας. Γι΄ αυτό καταντήσαμε ο χειρότερος λαός.
Εγώ προσωπικά πάντα έβαζα και βάζω βενζίνη από το πιό φτηνό βενζινάδικο βρίσκω στο δρόμο μου. Τυχαίνει πολλές φορές να βάζω βενζίνη από τα ίδια φτηνά βενζινάδικα, άλλες όμως φορές και από άλλα, που θα βρεθούν στο δρόμο μου, αν τύχει να μου τελειώσει η βενζίνη τη δεδομένη στιγμή. Συγκεκριμένα έχω τη συνήθεια να βάζω βενζίνη όταν μου τελειώσει η προηγούμενη και φθάσει ο δείκτης στο κατώτερο σημείο, που ανάβει το λαμπάκι. Τότε γεμίζω το ρεζερβουάρ και δεν ξαναβάζω μέχρι να τελειώσει. Αυτό το κάνω για συγκεκριμένο λόγο: Κάθε φορά που θα γεμίσω το ρεζερβουάρ, κάνω ένα λογαριασμό πόσα χιλιόμετρα έβγαλα με το προηγούμενο γέμισμα. Έτσι παρακολουθώ πόση βενζίνη καταναλώνω, συγκρίνοντας πόση είχα βάλει πρίν και πόσα χιλιόμετρα έκανα. Με τον τρόπο αυτό παρακολουθώ την κατανάλωση του αυτοκινήτου μου, συνεχώς και έτσι βλέπω αν αυξήθηκε, ή μειώθηκε σε σχέση με την προηγούμενη φορά. Μπορώ λοιπόν να δω πόση κατανάλωσε εντός πόλης, ή εκτός, αν κάνω κάποια μεγάλη διαδρομή εκτός πόλης και να δω τη διαφορά. Ακόμη αν παρατηρήσω αύξηση της κατανάλωσης, σε ίδιες συνθήκες διαδρομών με προηγούμενες, αυτό θα μου δείξει ότι κάτι δεν πάει καλά με τη μηχανή μου και ενδεχομένως να πρέπει να την ελέγξω. Τέλος να αναφέρω ότι εδώ και σαράντα δύο χρόνια που έχω αυτοκίνητο, κρατάω λογαριασμό, όλα τα έξοδα που κάνω, κάθε φορά που βάζω βενζίνη, κάνω σέρβις, τοποθετήσω κάποιο αξεσουάρ, ή οτιδήποτε άλλο και έτσι μπορώ να έχω εικόνα πόσο μου έχει κοστίσει συνολικά το κάθε αυτοκίνητο που είχα, στο παρελθόν και πόσα χιλιόμετρα έκανα με το καθένα.
1ο Κριτήριο: Να εκδίδει σε κάθε περίπτωση απόδειξη από ταμειακή μηχανή και όχι απλή χειρόγραφη αθεώρητη απόδειξη είσπραξης ή (ακόμα χειρότερα) καθόλου. 2ο Κριτήριο: Επιλογή του πρατηρίου με τη χαμηλότερη τιμή, εφΆ όσον τηρείται το 1ο κριτήριο.
Δυστυχώς δεν έχουν όλα τα πρατήρια υγρών καυσίμων την ίδια καθαρότητα - ποιότητα καυσίμων. Έτσι αποφεύγουμε τους πειραματισμούς. Βέβαια τώρα με την ακρίβεια προτιμώ το φθηνότερο που έχει καθαρά καύσιμα και ξεβολεύομαι και λίγο πηγαίνοντας και κανά δυο χιλιόμετρα παραπέρα. Θα μου πείτε βέβαια καίω την διαφορά στον δρόμο, ε ευκαιρία για βόλτα τι να κάνω?