ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς τι βενζίνη βάζετε τώρα με τις νέες τιμές; Στον φθηνότερο ή στον «δικό σας»;

Εσείς τι βενζίνη βάζετε τώρα με τις νέες τιμές; Στον φθηνότερο ή στον «δικό σας»;

(16/3/2010)

H εκατοστάρα πέθανε. Πέθανε επίσης και η λογική της «premium» βενζίνης αφού φτάνει στην τιμή της εκατοστάρας χωρίς όμως να είναι. ¶ρα τι βενζίνη βάζουμε; Πως διαλέγουμε τώρα πρατήριο;

Οι νέοι φόροι αυτοί είναι, πάει και τελείωσε. Σίγουρα δεν αρέσει σε κανένα το ότι είμαστε η χώρα με τους χαμηλότερους μισθούς, τα χειρότερα μαζικά μέσα μεταφοράς και την ακριβότερη βενζίνη, όμως έτσι είναι και αλλιώς δε γίνεται.
Το πρόβλημα από δω και στο εξής δεν είναι οι φόροι αλλά η τελική τιμή της βενζίνης όπως διαμορφώνεται στα πρατήρια. Και θα έχετε προσέξει φυσικά πως αλλιώς πέρασαν οι φόροι σε κάποια βενζινάδικα και αλλιώς σε άλλα. Σε κάποια μαζί με το φόρο μπήκε και «καπέλο». Σε κάποια άλλα η τιμή κρατήθηκε όσο πιο χαμηλά μπορούσε.
&&&& Υπάρχουν βέβαια και τα σταθερά ακριβά βενζινάδικα που πέρασαν το φόρο στις ήδη ακριβές τους τιμές. Σε αντίθεση με την περίπτωση του «καπέλου» σε αυτά τα πρατήρια δε μπορούμε να μιλάμε για αισχροκέρδεια, απλά για απροθυμία παρακολούθησης της πραγματικότητας. Δηλαδή αν όταν η βενζίνη είχε ένα ευρώ μπορούσε το πρατήριο να έχει ένα υψηλό ποσοστό κέρδους, τώρα με το χαμό που γίνεται θα πρέπει να κάνει λίγο πίσω. Αν δεν κάνει απλά παραμένει ακριβός.

&&&& &&&& Από κει και πέρα η υπόθεση γυρίζει σε εμάς. Που βάζαμε βενζίνη πριν και που τώρα; Σίγουρα όλοι θέλουμε να βάζουμε καλή βενζίνη, σε «σίγουρο» πρατήριο, κοντά στο σπίτι ή στη δουλειά μας. Όταν όμως αυτό το πρατήριο βρίσκει την αφορμή να «κονομήσει» εις βάρος μας; Μήπως είναι καιρός να πάμε κάπου αλλού;
&&&& Εξάλλου αυτό σημαίνει ελεύθερη αγορά και βάσει αυτής διαμορφώνονται οι τιμές. Αν ο πολυαγαπημένος μας βενζινάς δει ότι δεν πατάμε πια, κάποια στιγμή θα το καταλάβει ότι δεν είναι προσωπικό το πρόβλημα. Θα αναγκαστεί είτε να μειώσει τιμές, είτε να κλείσει.
&&&& Όταν εμείς συνεχίζουμε και δεχόμαστε να πληρώνουμε ότι μας ζητήσεις δεν έχει κανένα λόγο απολύτως να αλλάξει τον τρόπο που τιμολογεί. Επιτρέπουμε έτσι την αισχροκέρδεια. Και μετά ζητάμε πλαφόν στην αγορά των καυσίμων για να σωθούμε.

&&&& &&&& Το πλαφόν όμως δεν είναι απαραίτητα καλό. Με τον ανταγωνισμό περιορισμένο οι τιμές «κολλάνε» αμέσως στο «ταβάνι» ανεξαρτήτως πρατηρίου. Εξάλλου εφόσον σήμερα υπάρχουν φθηνότερα πρατήρια που δεν τα επιλέγουμε, το να ζητάμε επιβολή πλαφόν είναι σα να θέλουμε σώνει και καλά να φτηνύνει το πρατήριο που βάζουμε εμείς και μας «γδέρνει» για να μην πάμε αλλού. Μήπως πρέπει να κινηθούμε λίγο παραπάνω;
&&&& Μήπως να αλλάξουμε συνήθειες ανακουφίζοντας το πορτοφόλι μας και εξυγιαίνοντας την αγορά την ίδια στιγμή; Εσείς τι βενζίνη βάζετε τώρα που είναι ακριβή; Αλλάξατε πρατήριο; Οκτάνια; Συνήθειες γενικά; &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
CONTI VS NEXEN