Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Υπάρχει ακόμη ενδιαφέρον για την πετρελαιοκίνηση; Μήπως τώρα που το diesel είναι φτηνότερο από τη βενζίνη;

Υπάρχει ακόμη ενδιαφέρον για την πετρελαιοκίνηση; Μήπως τώρα που το diesel είναι φτηνότερο από τη βενζίνη;

(20/4/2010)

Μέσα σε όλα όσα συμβαίνουν ακούστηκε πάλι το ζήτημα της πετρελαιοκίνησης. Εκ πρώτης με τόσες τεχνολογίες στους βενζινοκινητήρες το diesel ακούγεται πλέον παρωχημένο και ίσως δεν απασχολούσε, αν δεν υπήρχε μία νέα και σημαντική διαφορά: το diesel κίνησης είναι πολύ φθηνότερο από την αμόλυβδη. ¶ρα μήπως μας ενδιαφέρει;

Αλήθεια είναι πως το πολύ το «Κύριε Ελέησον» το βαριέται και ο παπάς, και όταν μία δεκαετία τώρα αγωνιούμε για το πότε και αν θα επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με του που ακούγεται μια λέξη που επαναφέρει το θέμα την αντιμετωπίζουμε όλοι κυνικά. &&&& Εξάλλου όνειρο ήτανε και πάει. Γιατί μπορεί στην Ελλάδα η πετρελαιοκίνηση να καθυστέρησε, όμως οι άλλες τεχνολογίες προχώρησαν και σήμερα τα οφέλη του diesel έχουν περιοριστεί πολύ. Με τους νέους κινητήρες τούρμπο βενζίνης χορταίνουμε ροπή από χαμηλά, και ακόμη και μικρά αυτοκίνητα ή «βασικές» εκδόσεις έχουν πλέον δύναμη από το ρελαντί. &&&& Η ευκολία στην οδήγηση που έδινε το diesel λόγω ροπής είναι πλέον κοινός τόπος για τα περισσότερα αυτοκίνητα. Και μετά είναι η κατανάλωση. Τα τελευταία πέντε χρόνια με την εγρήγορση της αυτοκινητοβιομηχανίας για τους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα έγιναν σημαντικά βήματα ώστε να περιοριστεί σημαντικά η κατανάλωση καυσίμου και μαζί οι εκπομπές ρύπων CO2. &&&& Έτσι σήμερα τα μικρά αυτοκίνητα προσφέρουν ιδιαίτερα μικρές καταναλώσεις, ενώ και τα μεγαλύτερα πλησιάζουν τα επίπεδα των εκδόσεων diesel. Από κει και πέρα υπάρχουν περαιτέρω τεχνολογίες, όπως το σύστημα start-stop που σβήνει τον κινητήρα στο φανάρι, ή και η υβριδική μετάδοση που όχι μόνο πετυχαίνουν χαμηλότερες καταναλώσεις από τους πετρελαιοκινητήρες, αλλά το καταφέρνουν αυτό σε όλες τις συνθήκες κυκλοφορίας. &&&& Αντίθετα το ντίζελ θέλει ανοιχτό δρόμο για να «βγάλει» τα λεφτά του. Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε πως μία έκδοση diesel ενός μοντέλου θα είναι αρκετά ακριβότερη από μια άλλη αντίστοιχων δυνατοτήτων. Θέλει χιλιόμετρα για να γίνει αυτή η απόσβεση, και θέλει αυτοκινητόδρομο. ¶ρα για κίνηση στην πόλη, το diesel δεν έχει πλέον κάτι να πει. &&&& &&&& Εκεί που έχει τον πρώτο λόγο όμως είναι το κόστος συντήρησης. Σημαντικά χαμηλότερο, όμως αυτό εξαρτάται από τις αντιπροσωπίες και κατά πόσο θα ακολουθήσουν τις οδηγίες του κατασκευαστή ή θα έχουν τη δική τους πολιτική στα διαστήματα του service, αναιρώντας τα οφέλη του πετρελαιοκινητήρα. &&&& Αυτό που όμως κάνει το diesel τώρα πάλι επίκαιρο είναι η διαφορά στην τιμή του καυσίμου. Γιατί ακόμη και την ίδια κατανάλωση να έχει με έναν βενζινοκινητήρα, υπάρχει απόσταση 20 λεπτών το λίτρο αν όχι παραπάνω. Κάτι που φαίνεται αμέσως, και κάτι που «τσούζει» πολύ κόσμο, ειδικά όσους εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία οδηγών που η χρήση τους έχει πολλά καύσιμα και πολλά χιλιόμετρα. &&&& Βέβαια, αυτό ισχύει τώρα. Γιατί κανείς δεν υπόσχεται πως με την απελευθέρωση του diesel δεν θα ανεβεί και η τιμή του στα επίπεδα της αμόλυβδης. ¶ρα; Υπάρχει λόγος να περιμένουμε ακόμη την πετρελαιοκίνηση, ή μήπως το πουλάκι έχει πετάξει ανεπιστρεπτί; Εσείς ακόμη ελπίζετε; Ακόμη βλέπετε ένα diesel αυτοκίνητο στο προσεχές μέλλον σας; Περιμένετε κάτι να αλλάξει για να αλλάξετε και εσείς αυτοκίνητο; Μήπως τελικά είναι μάταιο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
CUSTOM VS MAXUS