- Με 2λιτρα turbo μοτέρ, αλλά το diesel έχει 197 άλογα και το υβριδικό πρίζας 313
- Η Ε 220 d (diesel) ταξιδεύει με μόλις 3,6 λτ. στα 120 χλμ./ώρα, η Ε 300 e (plug-in) κάνει 100 χλμ. χωρίς σταγόνα καυσίμου
- Μοναδική άνεση και καμπίνες «εκκλησία» με ελάχιστο θόρυβο
- 71 χιλιάρικα η Ε 220 d, 11,5 περισσότερα για την η Ε 300 e, που όμως έχει φορολογικά οφέλη ως εταιρικό
Με 2λιτρα turbo μοτέρ, αλλά το diesel έχει 197 άλογα και το υβριδικό πρίζας 313
Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε 4κύλινδρο 2λιτρο turbo κινητήρα. Ο ντίζελ της Ε 220 d έχει σύστημα εξουδετέρωσης των επικίνδυνων οξειδίων του αζώτου με υγρό εξάτμισης Adblue και συνεργάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα που χαρακτηρίζεται από ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα 23 ίππων, που βοηθά στις χαμηλές στροφές. Αποδίδει 197 ίππους και 400 Nm ροπής. Από την άλλη, ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας της E 300 e αποδίδει 204 ίππους και σε συνδυασμό με τον 129 ίππων ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα αποδίδει 313 ίππους με 550 Nm ροπής. Παρά το κατά περίπου 200 κιλά μεγαλύτερη βάρος της, η E 300 e έχει πιο δυναμικές επιδόσεις.
Η Ε 220 d (diesel) ταξιδεύει με μόλις 3,6 λτ./120 χλμ., η Ε 300 e (plug-in) κάνει 100 χλμ. χωρίς σταγόνα καυσίμου
Και οι δύο εκδόσεις στοχεύουν στην οικονομία καυσίμου. Η μέση τιμή κατανάλωσης για την E 220 d είναι στα 6,9 λτ. diesel/100 χλμ.. Στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα, η κατανάλωση είναι κυριολεκτικά αστεία με μόλις 3,6 λτ./100 χλμ.. Από την άλλη, η βενζινοκίνητη plug-in υβριδική E 300 e κάνει 100 χλμ. με μηδενική κατανάλωση και όταν τελειώσει η μπαταρία δεν ξεπερνάει τα 6,5 λτ./100 χλμ..
Μοναδική άνεση και καμπίνες «εκκλησία» με ελάχιστο θόρυβο
Κυρίαρχο χαρακτηριστικό και των δύο μοντέλων στο δρόμο είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης, όπως και η καλή ηχομόνωση. Στα 140 χλμ./ώρα, τόσο η E 220 d, όσο και η E 300 e εμφανίζουν μόλις 64,8 και 65,2 db αντίστοιχα. Παράλληλα, και οι δύο εκδόσεις παραμένουν… εκνευριστικά ουδέτερες και πιστές στη γραμμή που επιλέγει ο οδηγός, διαθέτοντος κορυφαίο ηλεκτρονικό υπόβαθρο.
71 χιλιάρικα η Ε 220 d, 11,5 περισσότερα για την η Ε 300 e, που όμως έχει φορολογικά οφέλη ως εταιρικό
Η διαφορά στην τιμή είναι σημαντική: Το αρχικό κόστος αγοράς της Ε 300 e των 313 ίππων ορίζεται στις 82.200 ευρώ, την ίδια ώρα που η diesel επιλογή με τα 197 άλογα τιμάται από 70.800 ευρώ στο ίδιο, πλούσιο εξοπλιστικό επίπεδο. Για εταιρική χρήση όμως η E 300 e έχει φορολογικά οφέλη.
Στην συνέχεια μπορείτε να δείτε αναλυτικά την αντιπαράθεση της πετρελαιοκίνητης Mercedes E 220 d με την plug-in Ε 300 e με τις δύο εκδόσεις να στοχεύουν την οικονομία καυσίμου…
Σελίδα 2 | Λιμουζίνα με diesel ή βενζίνη-πρίζας; |
Σελίδα 3 | Κινητήρες: Ταξιδεύει με 3,6 λτ. η diesel, «δεν καίει» σταγόνα για 100 χλμ. το Plug-in των 313 ίππων |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Απόλυτη ησυχία, άνεση και αρχοντιά και στις 2 περιπτώσεις |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |