ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Mercedes-Benz Sprinter «VIP Class»

Το Mercedes-Benz Sprinter «VIP Class»

(30/4/2010)

Η εταιρεία ErmisBus Δ. Μιχαλόπουλος ΕΠΕ έχει εδραιώσει εδώ και 4 δεκαετίες τη θέση της στην ελληνική αγορά λεωφορείων και mini-buses, προσφέροντας μοντέλα υψηλής ποιότητας. Ωστόσο, το νέο υπερ-πολυτελές Mercedes-Benz Sprinter «VIP-Class» ξεφεύγει από τα στενά όρια του ανταγωνισμού.

Ουσιαστικά αποτελεί μια κατηγορία από μόνο του, χάρη στον πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, στους άφθονους χώρους και στην άρτια ποιότητα κατασκευής. Το Mercedes-Benz Sprinter έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να μονοπωλήσει σχεδόν την αγορά των mini-buses, καθώς δεκάδες εταιρείες κατασκευής αμαξωμάτων έχουν βασιστεί στα δοκιμασμένα μηχανικά του μέρη, για να προσφέρουν οχήματα μεταφοράς προσωπικού με ξεχωριστό στιλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μια από τις πιο αξιοσημείωτες προτάσεις της αγοράς στην παρούσα φάση είναι το νέο Mercedes-Benz Sprinter «VIP Class» X-Long της ErmisBus.

Βασισμένο στο μακρύ αμάξωμα και μεταξόνιο του Sprinter, το –κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στη Γερμανία- mini-bus της ErmisBus έχει να επιδείξει μια ελκυστική σχεδίαση τόσο εξωτερικά, όσο και κυρίως στο εσωτερικό του, όπου θα φιλοξενήσει έως και 19+1 +1 επιβάτες.
Αν μας ζητούνταν να χαρακτηρίσουμε το εν λόγω μοντέλο με μία μόνο λέξη, τότε αυτή θα ήταν «πολυτέλεια». Πολυτέλεια ακόμη και στην παραμικρή λεπτομέρεια, κάτι που αποτυπώνεται έκδηλα σε αρκετές εξωτερικές λεπτομέρειες, όπως είναι οι χρωμιωμένες γρίλιες στη μάσκα, οι ζάντες αλουμινίου, η χρωμιωμένη επένδυση στο εμπρόσθιο τμήμα των μεγάλων πλευρικών παραθύρων, κ.ά.

Η επιτομή της άνεσης

Από την πρώτη στιγμή που η μονή πλευρική πόρτα του οχήματος ανοίγει, ο επιβάτης θα έρθει αντιμέτωπος με μια ευχάριστη έκπληξη. Οι επενδύσεις ξύλου και τα φώτα LED των μεγάλων σκαλοπατιών τον προσκαλούν σε ένα εσωτερικό περιβάλλον, όπου κυριαρχεί η εκτεταμένη χρήση επενδύσεων από ξύλο και δέρμα σε αρμονικούς χρωματικούς συνδυασμούς.
Το κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλώνεται εύκολα και προσφέρει πρόσβαση σε έναν πλατύ εσωτερικό διάδρομο, που θα οδηγήσει τους 19 επιβάτες σε μεγάλα και ανατομικά δερμάτινα καθίσματα με διάταξη 2+1, που περιλαμβάνουν χωνευτές χειρολαβές, προσκέφαλα, υποπόδια, αναδιπλούμενα υποβραχιόνια, τραπεζάκια, κ.ά. Παράλληλα, όλοι οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ατομικές παροχές φωτός και αέρα, ενώ οι αποθηκευτικοί χώρου αεροπορικού τύπου στην οροφή του οχήματος ικανοποιούν σε μέγεθος και προσβασιμότητα.
Ο εσωτερικός κρυφός φωτισμός της καμπίνας των επιβατών είναι «φαντασμαγορικός» και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες φέρουν ειδικές επενδύσεις μείωσης της ηλιακής ακτινοβολίας.
Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί από τον κατασκευή στην πλήρη ηχομόνωση της καμπίνας, ενώ το αμάξωμα έχει δεχθεί πρόσθετες δομικές ενισχύσεις, που αυξάνουν την ακαμψία και τη στιβαρότητά του ακόμα και σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος.
Το κάθισμα του οδηγού είναι επίσης δερμάτινο με υποβραχιόνιο και αερανάρτηση, ενώ από πλευράς εργονομίας, η υπογραφή της Mercedes-Benz απλά δεν αφήνει περιθώρια αρνητικής κριτικής.
Εξαιρετική κρίνεται η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού της Diavia με απόδοση 50.000 BTU, ενώ ένα δεύτερο A/C με απόδοση 25.000 BTU είναι διαθέσιμο για τις ανάγκες του οδηγού. Παράλληλα υπάρχει διαθέσιμο και ανεξάρτητο σύστημα θέρμανσης για τους επιβάτες με θερμοστάτη και ηλεκτρονικό χειριστήριο με οθόνη.
Τέλος, ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός, ότι το νέο mini-bus της ErmisBus προσφέρει, πέραν του εξαιρετικά μεγάλου χώρου για τις αποσκευές στο πίσω τμήμα του οχήματος, και βοηθητικές μπαγκαζιέρες στα πλευρικά τοιχώματά του με όγκο 3,0 κ.μ.!

&&&& &&&&¶νεση, ισχύς και οικολογική «συνείδηση»

Με μήκος αμαξώματος 7.345 χλστ., πλάτος 1.993 χλστ. και ύψος 2.853 χλστ., η έκδοση X-Long με μακρύ πρόβολο και υπερυψωμένη οροφή του Mercedes-Benz Sprinter είναι και η μεγαλύτερη σε διαστάσεις του γερμανικού μοντέλου. Ωστόσο, από τα πρώτα διανυθέντα χιλιόμετρα, ο οδηγός θα ανακαλύψει το πόσο εύκολο είναι στο χειρισμό του και την άριστη πληροφόρηση που του παρέχουν οι πλευρικοί καθρέφτες. Η ανεξάρτητη ανάρτηση στον εμπρόσθιο άξονα, σε συνδυασμό με τα ενισχυμένα φύλλα σούστας στον πίσω αντίστοιχα, θα διατηρήσουν το Sprinter mini-bus σταθερό κάτω από όλες τις συνθήκες, ενώ παράλληλα δε θα προβληματίσουν στο παραμικρό τους «μακάριους» επιβάτες.
Προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως τα ASR, ESP, ABS, BAS (υδραυλική υποβοήθηση φρένων) και EBV (ηλεκτρικά ελεγχόμενη κατανομή πέδησης), θα συνεπικουρήσουν τον οδηγό στις «δύσκολες» στιγμές της ημέρας, ενώ το cruise-control θα τον απαλλάξει από το έξτρα «φόρτο εργασίας» κατά τη διάρκεια των μακρινών δρομολογίων.
Παράλληλα, ο V6 πετρελαιοκινητήρας των 2.987 κ.εκ. που κινεί το εν λόγω μοντέλο, αποδίδει ισχύ 190 ίππων και μέγιστη ροπή 440 Nm από τις 1.600- 2.600 σ.α.λ. και δε θα αντιμετωπίσει σημαντικά προβλήματα στην προσφορά άνετων επιταχύνσεων από στάση και εν κινήσει, διατηρώντας πάντοτε μια αγαστή συνεργασία με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Επιπρόσθετα καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro5 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων.

Αποκλειστικός εισαγωγέας:
Δ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝ/ΠΗ Ε.Π.Ε.
ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ 105 - 11855 ΑΘΗΝΑ
Τηλέφωνο 1: + 30 210-3472969
Τηλέφωνο 2: + 30 6944-335650
Φαξ:+ 30 210-3466628
www.ermisbus.gr
[email protected]
VW
DOBLO VS COURIER