Στην έκεθεση στο Παρίσι θα παρουσιάσει η Kia το Pop.
Πως θα αντέξει ο ανταγωνισμός όταν η Kia φέρει στην παραγωγή το δικό της τρίμετρο αυτοκίνητο πόλης;
(20/8/2010)
Η Kia μόλις ανακοίνωσε πως στην επερχόμενη έκθεση στο Παρίσι θα εμφανίσει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο τριών μέτρων και τριών θέσεων που όταν μπει στην παραγωγή θα χτυπήσει το Smart και το Toyota iQ. Αν η Kia πουλάει το C’eed τώρα πολύ φτηνότερα από το Auris, τι έχει να γίνει τότε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μέχρι τώρα τόσο το Smart όσο και το iQ, συγγενή στο όνομα όσο και στη φιλοσοφία, συγγενεύουν και στην τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν οι κατασκευαστές τους, Mercedes και Toyota αντίστοιχα.Λογικό είναι η σμίκρυνση να κοστίζει κάτι παραπάνω, και έτσι σήμερα και τα δύο μοντέλα πωλούνται σε τιμές αρκετά υψηλότερες από αυτές μοντέλων της μίνι κατηγορίας που είναι και μεγαλύτερα, και πιο γρήγορα, και πιο άνετα και πιο οικονομικά στη χρήση. Απλά δε χωράνε να παρκάρουν στον ίδιο χώρο με τα δύο τρίμετρα μοντέλα.
&&&& Αυτό πληρώνεις, τη μοναδικότητα δηλαδή αυτής της ικανότητάς τους. Όμως η Kia έχει δείξει πως μπορεί να φέρει στην αγορά μοντέλα που όχι μόνο δεν υστερούν αλλά υπερέχουν του ανταγωνισμού σε πολύ χαμηλότερες τιμές.
Πως μπορεί δηλαδή να πουλάει το C’eed 5.500 ευρώ λιγότερα από το Auris; Μπορεί η Toyota να έχει υψηλότερα λειτουργικά έξοδα όμως η Kia το πιθανότερο είναι να δουλεύει με χαμηλότερα περιθώρια κέρδους.
Αν κάνει το ίδιο και με το Pop τότε σίγουρα ο ανταγωνισμός θα τα βρει σκούρα. Ειδικά όταν το μόνο προτέρημα που η κατηγορία πουλάει ακριβά έναντι των άλλων αυτοκινήτων είναι το μικρό μήκος.
Εσείς το χρειάζεστε το μικρό μήκος και το αποφεύγεται λόγω τιμής; Θα έπρεπε τα αυτοκίνητα αυτά να ακολουθούν τα άλλα στη σχέση τιμή ανά μέτρο; Μπορεί να αλλάξει ένα μοντέλο αυτή τη σχέση στην κατηγορία; Έχει η Kia ότι χρειάζεται για να το πετ
oi koreates pleon einai ypologisimos antipalos!h kia kai h yhundai exoun ferei ton ponokefalo se arketous kataskeuastes.ws katoxos ceed eimai apoluta eyxaristimenos kai ta lefta mou piasane topo giati pira ena amaksi oikonomiko kai aksiopisto.opote nomizw pws h kia tha kseperasei thn toyota kai to smart giati ektos apo tin timi tha prosferei kai asfaleia kai aksiopistia
Ας μην προεξοφλούμε οτι το συγκεκριμένο ΚΙΑ θα είναι κατ ανάγκη φτηνό Το πιθανότερο είναι ότι θα είναι φτηνότερο από το SMART και το IQ αλλά μη περιμένουμε χαώδεις διαφορές στις τιμές όπως συμβαίνει μεταξύ του AURIS και του CEED. Και τούτο διότι στη ειδική κατηγορία των 3 μέτρων και κάτω, είναι πολύ δύσκολο και συνακόλουθα ακριβό ο συνδυασμός σύγχρονης τεχνολογίας και ασφάλειας σε τόσο μικρό αμάξωμα. Για του λόγου το αληθές, το κινέζικο NOBLE της CHINA MOTORS που έχει και αυτό μήκος 3 μέτρα ξεκινά από περίπου 9.000 ευρώ όταν το supermini ΒΕΝΝΙ ξεκινά από περίπου 7.000 ευρώ. Με βάση αυτά τα δεδομένα το βλέπω το ΚΙΑ να ξεκινά κοντά στα 11.000 ευρώ όταν το το SMART και το IQ ξεκινούν περίπου από τα 13.000 ευρώ
Ναι,εχετε δικιο εαν υπολογισετε μονο το κοστος αποκτησης.Για δοκιμαστε ομως να πουλησετε ενα κια 5ετιας και ενα τουοτα...Η μεταπωλητικη αξια εχει σημασια και κοστος.Επισης ενα ΚΙΑ με 100000χλμ θα σας στοιχησει περισσοτερο απο οτι ενα τουοτα σε συντηρηση . Δεν ειναι τυχαιο που η τουοτα στα τεστ αξιοπιστιας μετα απο πολλα χλμ καταλαμβανει συνεχως τις πρωτες θεσεις για τουλαστιχον τα τελευταια δεκα+ χρονια ενω η ΚΙΑ δεν ειναι καν στη δεκαδα. Οποτε...
Η ΚΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΕΣ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΤΙΜΕΣ. ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΘΕΩΡΩ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΟΠΟΙΑΣ ΜΑΡΚΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΑΣΤΟΧΗ, ΑΣΚΟΠΗ ΚΑΙ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΗ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
To περιμενουμε με ανοικτές αγκάλες. Μπραβο ΚΙΑ
Καιρος ηταν να βρεθει και μια εταιρια να φτιαξει ενα μικρο φτηνο αυτοκινητο με τις (καβαλημενες)TOYOTA και SMART που κανανε τα μικρα να κοστιζουν ακριβοτερα απο τα μεγαλαι
ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ. ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟΥ IQ ΚΑΙ SMART ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΡΙΤΩΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.... ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ (NOBLE) ΓIATI AKOMA ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΣΦΑΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ Η TOYOTA ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑ 5.500 ΕΥΡΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ CEED ΤΟ ΑURIS ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΛΟΒΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ CEED ΝΑ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΤΟΥ AURIS ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ? ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΚΛΕΒΕΙ Η TOYOTA? ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ BEST SELLER ΤΟ AURIS AYTOI ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΜΕ ΠΑΝΟ ΜΕ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ.ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΗΝ TOYOTA ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ? ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ AURIS ΚΑΙ ΦΑΤΕ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥΣ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ KIA ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΤ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ,ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΜΑΠΑ ΟΠΩΣ ΤΟ AYGO ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ...
Για να δούμε αν θα είναι όντως φτηνό το ΚΙΑ γιατί τρίμετρα αμάξια βγάζουν και οι Κινέζοι τα οποία ξεπερνούν τα 9.000 ευρώ, είναι δλδ ακριβά για κινέζικα μονυτέλα