Η νέα DS4 κλέβει την παράσταση με την εντυπωσιακή της εμφάνιση
Στα μικρά η Citroen είναι δύναμη. Μπορεί όμως το νέο DS4 να χτυπήσει BMW, Audi, Alfa Romeo και Lancia;
(1/9/2010)
Κανείς δεν αμφιβάλει πως η Citroen έχει και την παράδοση και την εικόνα που χρειάζεται για να ανταγωνιστεί μάρκες που σήμερα θεωρούνται premium. Σίγουρα στα μικρά με το DS3 τα πράγματα είναι απλά για τη Citroen, τι γίνεται όμως όταν ανεβαίνει κατηγορίες;
Το νέο DS4 είναι το μικρομεσαίο premium μοντέλο της μάρκας. Και είναι premium όχι από «ορμή», όχι δηλαδή γιατί η Citroen είναι μια μάρκα που ανέκαθεν τη θεωρούσαμε «ανώτερη» (όπως άλλες που ότι μας σερβίρουν, καλό ή κακό το θεωρούμε αυτομάτως «ανώτερο») αλλά γιατί μπήκε στον κόπο να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο πραγματικά ανώτερο. &&&& Η περίπτωση του πρώτου μοντέλου της σειράς DS, το μικρό 3, ήταν λίγο πιο απλή. Από τη μία η Citroen έχει το πάνω χέρι στις μικρές κατηγορίες με τρία μοντέλα (C1, C2, C3) που καλύπτουν όλη τη γκάμα αλλά και μεγάλο μέρος της αγοράς. Από την άλλη ο ανταγωνισμός στο premium κομμάτι είναι σχετικά περιορισμένος με την BMW, το Mini δηλαδή, την Alfa Romeo και τη Mito και πρόσφατα το Audi A1. &&&& Οι απαιτήσεις εξάλλου στη μικρή κατηγορία είναι κάπως πιο περιορισμένες. Είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα πως μόνο το Mini διαθέτει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση, ενώ τόσο το A1 όσο και το DS3 πατάνε σε πιο «εμπορικές» πλατφόρμες (του VW Polo και Citroen C3 αντίστοιχα). Τι γίνεται όμως όταν πάμε ένα σκαλί πιο πάνω; Τα μικρομεσαία πλέον απολαμβάνουν χαρακτηριστικά «πλήρους» αυτοκινήτου. Είναι δηλαδή αυτό που έχει στο μυαλό του πλέον ο περισσότερος κόσμος για το τι είναι ένα «κανονικό» αυτοκίνητο. Κάποιοι από εμάς δε θα χρειαστούν ή δε θα αγοράσουν ποτέ κάτι μεγαλύτερο. &&&& Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα στη μικρομεσαία κατηγορία γιατί πλέον οι απαιτήσεις είναι σημαντικές. Όπως είναι λογικό, όταν κανείς φτάσει να αγοράσει το μεγαλύτερο αυτοκίνητο της ζωής του θέλει να τα έχει όλα. &&&& Η Citroen βέβαια από τις λεπτομέρειες που μέχρι στιγμής έχει αποκαλύψει έχει καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε το DS4 να είναι όχι απλά πλήρες, όχι απλά πολυτελές, αλλά όλα στον υπερθετικό βαθμό. Έχει και την τεχνολογία, και τους κινητήρες και την ποιότητα κατασκευής για να κάνει το DS4 το καλύτερο μικρομεσαίο της αγοράς. Αρκεί αυτό όμως; Γιατί η Citroen το θέλει όχι απλά το καλύτερο, αλλά και premium. &&&& Και τα premium μικρομεσαία βρίσκονται πολύ έντονα στη σκιά της μάρκας τους. Ποιός θα στριμωχνόταν σε μία 116 με τόσο υψηλή τιμή αν δεν ήταν BMW για παράδειγμα; Τέτοιες θυσίες γίνονται για την εικόνα και μόνο. Μπορεί η Citroen να κάνει το ίδιο; Μπορεί να παίξει στο ίδιο τερέν με τις μάρκες που ήδη θεωρούνται premium στη μικρομεσαία κατηγορία; Έχει το DS4 ότι χρειάζεται; Τι λέτε;
pedia ta italika auto exoun ayto pou leiph apo alla,anarthseis ,frena,tamperamento dhladh exoun ta stoixeia pou se kanoun eutuxismeno na ta odhghs-nikos g pounto t jet sport
h citroen einai h dynamh tou mellontos giati ayto eggyatai to makrino parelthon ths.....liga aytokinhta apo ta premiur aksizoun ta lefta tous.....dh germanika...kai mhn ksexname pws h citroen htan protoporos se ayta ..vlepe vatraxo..ds....thn adikhmenh xm alla kai to yperoxo c6..h prwtoporia ths sta rally ta 10 teleytaia xronia arxizh kai apodidei sthn ekseliksh....kai sto mellon ths citroen....eimai sigoyros oti se 3- 5 xronia h citroen tha einai apo tis koryfaies markes tou kosmou..eyxaristw!!!
Η CITROEN ΤΑ ΜΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΤΡΕΛΑ ΤΟΥΣ ΟΝΕΙΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΚΡΙΜΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΛΛΑ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ!
akarv... (4/9/2010, 01:08)
εισαι λαθος.
το ατμοσφαρικο με τα 180 αλογα ειναι πολλλλυυυ πισω απο το τουρμπο με τα 180 αλογα λογω ροπης, αν ξερεις τι σημαινει η λεξη. μη λες οτι σου κατεβει.
επισης απορω ποιος παιρνει ατμοσφαιρικο με 180 αλογα αρα 2500 κυβικα αντι ενα τουρμπο 1400κυβικα με τα ιδια αλογα.
αφου το τουρμπο ειναι ποιο φτηνο και εχει μικροτερη καταναλωση.
Η citroen έχει δέιξει τα τελευταία χρόνια ότι πραγματικά έχει κάνει άλματα και είναι σε καλό δρόμο. Το μόνο που θα πρέπει να προσέξει για την καθιέρωση του μοντέλου είναι η τιμολογιακή της πολιτική. Αν είναι στα ίδια λεφτά με τα παραδοσιακά Premium δύσκολα θα πάρει μερίδιο απο την πίττα γιατί η συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή είναι premium = Γερμανία. Για παράδειγμα τα Lexus Infinity που ενώ δεν υστερούν ο κόσμος δεν τα προτιμάει. Βέβαια η επιλογή ενός Premium DS4 απο το αδερφάκι με τα ίδια μηχανικά μέρη C4 και γενικά των premium σηκώνει μεγάλη κουβέντα. Καλά τα μαλακά υλικά στο ταμπλό αλλά δεν κοιμόμαστε και επάνω τους για να είναι κριτήριο επιλογής του αυτοκινήτου. Το θετικό είναι ότι οι Γάλλοι τα τελευταία χρόνια έχουν μπει δυναμικά και με ενδιαφέροντα μοντέλα στο μέλλόν θα οδηγήσει όλη την αυτοκινητοβιομηχανία σε άλματα προόδου.
Εκαστος στο ειδος του κι ο λουμιδης στους καφεδες.
Καλυτερα να επικεντρόνονταν στη citroen να ξανεβγαζαν φθηνα αυτοκινητα με υδροπνευματικη.
Αυτο ειναι το προφιλ της citroen...
Eime sigouros oti I CITROEN mporei na parei ena meridio tis premium agoras alla tha prepei na ginei perisotero axiopisti apo tis premium markes.Giati "eine polla ta leuta".TZIS?
otyxe φίλε μου... δεν κλείνω ποτέ το δρόμο σε όποιον θέλει να περάσει ούτε και είμαι από αυτούς που παίζουν στα φανάρια. Έγραψα για πορεία σε επαρχιακούς δρόμους και φυσικά δεν συνέκρινα το citroen με ferrari... γιατί, από όσο γνωρίζω, το C4 εχει 8 τα 0-100 (απο ειδικευμένους επαγγελματίες δοκιμαστές, άρα δεν υπολειπεται 5 δεύτερα!). Ωστόσο, για να αρθούν οι αμφιβολίες σου, να σου υπενθυμίσω (εαν βέβαια το ξέρεις) ότι η γρήγορη οδήγηση δεν αφορά στους αναμένους προβολείς ομίχλης ούτε στα λογότυπα του αυτοκινήτου παρά στην κατάρτιση του οδηγού και στο εν γένει στήσιμο του αυτοκινήτου του. Και κάτι ακόμη: ενα ατμοσφαιρικο 180 ίππων το οποίο οδηγείται στο όριο της ροπής του δεν διαφέρει ιδιαίτερα από ένα τούρμπο ανάλογης ιπποδύναμης. Ρώτησε και θα σου πούνε... Ότι κι αν οδηγείς να γνωρίζεις ότι ΠΑΝΤΑ υπάρχει κάποιος καλύτερος από εσένα στο δρόμο και συγγνώμη εαν έθιξα το Golf σου
akarv... (2/9/2010, 08:25)
ειναι απιστευτα τα οσα λες. δεν σε εχει περασει κανεις κ χαιρεσαι? τυχαιο? δεν νομιζω. προφανως εισαι απο τους ζηλιαρηδες επικυνδυνους οδηγους που απλα κλεινουν τον δρομο κ δεν αφηνουν κανεναν να τους προσπερασει. λογω ζηλιας.
γιατι σε επιταχυνση φιλε μου εισαι 5 δευτερολεπτα στα 0-100 πισω τουλαχιστον!!!
τετοια ψεματα μονο ο ιψαραδες...
Πολύ δύσκολο να κατακτήσει μερίδιο στη Premium κατηγορία η DS-4. Και τούτο διότι πάνε χρόνια που η CITROEN έχει αποσυνδεθεί από την Premium κατηγορία (από την εποχή της ΧΜ) Και είναι κρίμα γιατί το αμάξι φαίνεται ότι είναι συνολικά καλύτερο απο ότι άλλο κυκλοφορεί στη κατηγορία του
Καλή προσπάθεια, αλλά δεν μπορώ να πω πως η cintroen είναι LANCIA Ή ΑΛΦΑ. Όποιος έχει οδηγήσει τη νέα delta καταλαβαίνει από το πως κλείνει η πόρτα μέχρι από την καταπληκτική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ειδικά τα κρατήματα στις στροφές. Προσωπικά όταν μπαίνω σε λαντσα ή άλφα νιώθω πολύ μεγαλύτερη σιγουριά παρά σε ό,τι άλλο!!!
To ds3 αλλά και το Ds4 θα έπρεπε να διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό απο το νέο C3 και C4 για να έχουν πιθανότητες να αξιολογηθούν από το κοινό ως κάτι πιο high και ψαγμένο. Δεν θα έχουν τύχη!
H επιθετική πολιτική της Citroen στους δύσκολους καιρούς που ζούμε, δείχνει ότι διοικείται από ανθρώπους με "καρύδια". Από κει και πέρα, οι πάντα εντυπωσιακές καινοτομίες της (πχ τιμόνι που γυρίζει μόνο η στεφάνη, μονόμπρατσο τιμόνι, ανάρτηση-βάτραχος) ποτέ δεν καθιερώθηκαν σε βαθμό να δώσουν στην εταιρεία πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Αυτό δεν σας προβληματίζει; Όσο για την DS4 πιστεύω ότι θα είναι η τέλεια εκπρόσωπος της Γαλλίας στην premium υποκατηγορία των μικρομεσαίων. Αν θα πάει καλά θα το δούμε...
Η Citroen ειναι μία από τις πιο τίμιες ευρωπαικές εταιρίες και τα περισσότερα μοντέλα της αξίζουν και το τελευταιο ευρώ που πληρώνεις. Πέρα από αυτό όμως όπως γράφετε έχει και τη τεχνολογία αλλά και τη παράδοση να παράγει premium μοντέλα. όσον αφορά τη τεχνολογία πχ το 2004 όταν λανσαρίστηκε η c4 με ποιο αυτοκίνητο της κατηγορίας της μπορούσε να συγκριθεί τεχνολογικά εκείνη την εποχη? Προσωπική μου άποψη είναι πως το DS4 θα είναι τόσο τεχνολογικά προηγμένο όσο και αρκούντως πολυτελές και θα είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν από το σωρό και για όσους αγοράζουν αυτοκίνητο απαλλαγμένοι απο κόμπλεξ και στερεότυπα.
Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗ CITROEN ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΑΝ ΟΧΙ ΟΜΟΡΦΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ, ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΣΗΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΕΚΕΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΕΙ. ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ "ΚΑΚΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ". ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΤΡΙΓΜΟΙ, ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΚΑΛΑ ΚΛΠ. ΤΟ DS3 ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ, ΕΝΩ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΝΤΩΣ ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΕΡΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΝΕΤΣΑΣ. ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ PREMIUM Η ΟΧΙ, ΔΕ ΘΑ ΜΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΗ ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ. ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΣΤΟ DS3, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΩ, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΛΑΚΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ. ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΡΕΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ DS4, ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ NON PAPER ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΟΣΟ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΤΟ DS4 ΣΥΝΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ GOLF, TH GIULIETTA, TH ΣΕΙΡΑ 1 ΤΗΣ BMW, TO AUDI A3 ΚΛΠ, ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΟΠΟΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ DS4 (ΤΟ ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ), ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ, ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΛΑΜΠΡΟ.
Το τι είναι premium και τι όχι, μπορεί να βοηθιέται ακόμα από την "αίγλη" της μάρκας του, αλλά τουλάχιστον οι καταναλωτές είναι πια πολύ πιο ψαγμένοι και κοιτάνε το κάθε μοντέλο εξονυχιστικά.
(πάνε οι εποχές που μια φίλη μου δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί το Mini, πχ, είναι χάλια value-for-money... "...ναι, αλλά είναι κουκλί!!"...)
Και μην ξεχνάμε ότι η Citroen κάποτε, με πολυτέλεια και αεραναρτήσεις, είχε μπόλικη αίγλη - είναι λογικό, λοιπόν, το Group να σπρώξει αυτήν και όχι την Peugeot προς αυτή την κατέυθυνση, όπως η Fiat ανέστησε την Lancia για τον ίδιο λόγο.
Γενικώς, πρέπει να αποκτήσουμε "καταναλωτική συνείδηση" όπως έχουν χρόνια τώρα στο εξωτερικό και να μην καταπίνουμε εύκολα τα marketing κόλπα, φήμες, γνώμες φίλων φίλου ενός γνωστού, κλπ κλπ., αλλά να τα ψάχνουμε εμείς οι ίδιοι τα πράγματα, πολύ μάλιστα.
Εδώ βοηθάει και το Internet όπου μπορείς να βρεις και να διαβάσεις πολλές γνώμες, reviews, άρθρα, κλπ.
Aneta.......kai design fovero , kai swstous kinitires ,kai eswteriko (opws fainetai toulaxiston) monterno-poiotiko....den me enoxlei ka8olou pou den exei pollaplous sundesmous.....Gia ti Citroen milame.......apo timi na doume......
Η DS4 μπορεί να έχει τα προσόντα ώστε να αναδειχτεί και να κυριαρχήσει ωστόσο, με μεγάλο μερίδιο ευθύνης στα ελληνικά περιοδικά αυτοκινήτου, είναι απίθανο να συμβεί αυτό στην Ελλάδα! Εξηγώ: όταν για κάποιους δημοσιογράφους, κάθε WV, SEAT, ALFA που βγαίνει είναι ΠΑΝΤΑ κορυφαίο σε όλα, τότε πώς να πειστεί ο καταναλωτής ότι υπάρχουν κι άλλα αυτοκίνητα; Από τη στιγμή που δεν υπάρχει αντικειμενικότητα αλλά ο καθένας βγάζει από τα γραφόμενά του τις ενδόμυχες επιθυμίες του, θα κυριαρχεί τα απωθυμένο του καθενός.
Εγώ προσωπικά, οδηγώ 4 χρόνια το C4 VTS 2.0 και σας λέω ότι καμμιά BMW, SEAT ή WV δεν με έχει περάσει σε επαρχιακή δαδρομή, παρά τη λύσσα των οδηγών τους που το δικό μου δεν γράφει πίσω GTI, TURBO, 690 HP, FSI, TFSI, ΚΛΠ.
ΤΥΧΑΙΟ;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!
Eυτυχώς που με "το καλύτερο μικρομεσαίο της αγοράς" η Citroen θα προσδώσει "εικόνα" "premium" "ανωτερότητας" "πληρότητας" και "κανονικότητας" στους "κάποιους από εμάς που δε θα αγοράσουν ποτέ κάτι μεγαλύτερο".. Εισηγείστε λοιπόν να μην χρειαζόμαστε πια τα test drives, τις μετρήσεις και τις autotriti αξιολογήσεις. Μόνο το μέγεθος του αυτοκινήτου μας να μετριέται μεγάλο, premium ή, τουλάχιστον, DS4..
Σήμερα μπήκα στο καινουριο DS3 ενός φίλου και έμεινα ενθουσιασμένος.Είμαι σίγουρος ότι και το DS4 θα είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και με τις πολύ καλές τιμές της Citroen θα κοιτάξει στα ίσια τον ανταγωνισμό και θα τον ξεπεράσει αν ο Έλληνας καταναλωτής ξεπεράσει την αυτοκινητιστική γερμανολαγνεία του
Η Delta πάντως δεν τα έχει πολύ-καταφέρει για να λέμε την αλήθεια, ούτε η Volvo με το C30. Αν πάλι διαφωνειται , θα δεχτώ οτι καλουτσικα τα πήγαν και τιποτα παραπάνω. Τα signum της Opel πριν κάποια χρόνια έφαγαν τα μούτρα τους στην μεσαία κατηγορία, στο άπιαστο όνειρο να γίνουν γαλαζοαιματα.
Τώρα ήρθε αυτό το DS4.
Δεν κρίβω, πολύ θα το ήθελα να καταφέρει να πάρει μερίδιο από τα Γερμανικά. Ναι, καλά θα ήταν…
Δεν το πολύ-βλέπω όμως. Το γιατί αμφιβάλω θα μου πάρει 2-3 σελίδες, είναι μάλλον ότι σκέφτεστε και εσείς.
Σαν προϊόν είναι πολύ κάλο το νέο DS4, πραγματικά πολύ καλό, και με πολυτέλεια. Όμως, έρχεται νέο Α3, και ο ομιλος VW κανει παπαδες στην ποιότητα. Νομιζω οτι σε λίγο καιρο θα έρθει και η ντίβα, η ανανεωμένη σειρά 1. Η Julietta αγγίζει το club των premium? Ίσως οριακά, αλλά παίζει. Αρα, πολυ σκουρα τα πράγματα για τη Γαλλιδα.
Και μην ξεχνάμε ότι πολύ ποιοτικές επιλογές (θα) είναι σε απόσταση αναπνοής, και ας μην έχουν το χρίσμα του premium. Νέο focus με νέο μοτέρ ecoboost, το αιώνια κορυφαίο πλην μουντό Golf, και το εξαιρετικής εμφάνισης Astra GTC (δεν διαφέρει πολύ από την κατηγορία).
Πολύ – πολύ δύσκολα τα πράγματα για τη Γαλλίδα, που ξαναλέω, ότι η ποιότητα και η εικόνα της είναι direct γροθιά σε Γερμανικό στομάχι. Όμως οι φίλοι μας …οι Γερμανοί έχουν γερό στομάχι.
Αριστομένης
pedia ta italika auto exoun ayto pou leiph apo alla,anarthseis ,frena,tamperamento dhladh exoun ta stoixeia pou se kanoun eutuxismeno na ta odhghs-nikos g pounto t jet sport
h citroen einai h dynamh tou mellontos giati ayto eggyatai to makrino parelthon ths.....liga aytokinhta apo ta premiur aksizoun ta lefta tous.....dh germanika...kai mhn ksexname pws h citroen htan protoporos se ayta ..vlepe vatraxo..ds....thn adikhmenh xm alla kai to yperoxo c6..h prwtoporia ths sta rally ta 10 teleytaia xronia arxizh kai apodidei sthn ekseliksh....kai sto mellon ths citroen....eimai sigoyros oti se 3- 5 xronia h citroen tha einai apo tis koryfaies markes tou kosmou..eyxaristw!!!
μονο αν εισαι κομπλεξικος αγοραζεις bmw116 και οχι ds4 1.6t ,πανω κατω την ιδια τιμη θα εχουν.
Η CITROEN ΤΑ ΜΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΤΡΕΛΑ ΤΟΥΣ ΟΝΕΙΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΚΡΙΜΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΛΛΑ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ!
akarv... (4/9/2010, 01:08) εισαι λαθος. το ατμοσφαρικο με τα 180 αλογα ειναι πολλλλυυυ πισω απο το τουρμπο με τα 180 αλογα λογω ροπης, αν ξερεις τι σημαινει η λεξη. μη λες οτι σου κατεβει. επισης απορω ποιος παιρνει ατμοσφαιρικο με 180 αλογα αρα 2500 κυβικα αντι ενα τουρμπο 1400κυβικα με τα ιδια αλογα. αφου το τουρμπο ειναι ποιο φτηνο και εχει μικροτερη καταναλωση.
Η citroen έχει δέιξει τα τελευταία χρόνια ότι πραγματικά έχει κάνει άλματα και είναι σε καλό δρόμο. Το μόνο που θα πρέπει να προσέξει για την καθιέρωση του μοντέλου είναι η τιμολογιακή της πολιτική. Αν είναι στα ίδια λεφτά με τα παραδοσιακά Premium δύσκολα θα πάρει μερίδιο απο την πίττα γιατί η συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή είναι premium = Γερμανία. Για παράδειγμα τα Lexus Infinity που ενώ δεν υστερούν ο κόσμος δεν τα προτιμάει. Βέβαια η επιλογή ενός Premium DS4 απο το αδερφάκι με τα ίδια μηχανικά μέρη C4 και γενικά των premium σηκώνει μεγάλη κουβέντα. Καλά τα μαλακά υλικά στο ταμπλό αλλά δεν κοιμόμαστε και επάνω τους για να είναι κριτήριο επιλογής του αυτοκινήτου. Το θετικό είναι ότι οι Γάλλοι τα τελευταία χρόνια έχουν μπει δυναμικά και με ενδιαφέροντα μοντέλα στο μέλλόν θα οδηγήσει όλη την αυτοκινητοβιομηχανία σε άλματα προόδου.
Εκαστος στο ειδος του κι ο λουμιδης στους καφεδες. Καλυτερα να επικεντρόνονταν στη citroen να ξανεβγαζαν φθηνα αυτοκινητα με υδροπνευματικη. Αυτο ειναι το προφιλ της citroen...
Eime sigouros oti I CITROEN mporei na parei ena meridio tis premium agoras alla tha prepei na ginei perisotero axiopisti apo tis premium markes.Giati "eine polla ta leuta".TZIS?
otyxe φίλε μου... δεν κλείνω ποτέ το δρόμο σε όποιον θέλει να περάσει ούτε και είμαι από αυτούς που παίζουν στα φανάρια. Έγραψα για πορεία σε επαρχιακούς δρόμους και φυσικά δεν συνέκρινα το citroen με ferrari... γιατί, από όσο γνωρίζω, το C4 εχει 8 τα 0-100 (απο ειδικευμένους επαγγελματίες δοκιμαστές, άρα δεν υπολειπεται 5 δεύτερα!). Ωστόσο, για να αρθούν οι αμφιβολίες σου, να σου υπενθυμίσω (εαν βέβαια το ξέρεις) ότι η γρήγορη οδήγηση δεν αφορά στους αναμένους προβολείς ομίχλης ούτε στα λογότυπα του αυτοκινήτου παρά στην κατάρτιση του οδηγού και στο εν γένει στήσιμο του αυτοκινήτου του. Και κάτι ακόμη: ενα ατμοσφαιρικο 180 ίππων το οποίο οδηγείται στο όριο της ροπής του δεν διαφέρει ιδιαίτερα από ένα τούρμπο ανάλογης ιπποδύναμης. Ρώτησε και θα σου πούνε... Ότι κι αν οδηγείς να γνωρίζεις ότι ΠΑΝΤΑ υπάρχει κάποιος καλύτερος από εσένα στο δρόμο και συγγνώμη εαν έθιξα το Golf σου
akarv... (2/9/2010, 08:25) ειναι απιστευτα τα οσα λες. δεν σε εχει περασει κανεις κ χαιρεσαι? τυχαιο? δεν νομιζω. προφανως εισαι απο τους ζηλιαρηδες επικυνδυνους οδηγους που απλα κλεινουν τον δρομο κ δεν αφηνουν κανεναν να τους προσπερασει. λογω ζηλιας. γιατι σε επιταχυνση φιλε μου εισαι 5 δευτερολεπτα στα 0-100 πισω τουλαχιστον!!! τετοια ψεματα μονο ο ιψαραδες...
Πολύ δύσκολο να κατακτήσει μερίδιο στη Premium κατηγορία η DS-4. Και τούτο διότι πάνε χρόνια που η CITROEN έχει αποσυνδεθεί από την Premium κατηγορία (από την εποχή της ΧΜ) Και είναι κρίμα γιατί το αμάξι φαίνεται ότι είναι συνολικά καλύτερο απο ότι άλλο κυκλοφορεί στη κατηγορία του
Καλή προσπάθεια, αλλά δεν μπορώ να πω πως η cintroen είναι LANCIA Ή ΑΛΦΑ. Όποιος έχει οδηγήσει τη νέα delta καταλαβαίνει από το πως κλείνει η πόρτα μέχρι από την καταπληκτική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ειδικά τα κρατήματα στις στροφές. Προσωπικά όταν μπαίνω σε λαντσα ή άλφα νιώθω πολύ μεγαλύτερη σιγουριά παρά σε ό,τι άλλο!!!
To ds3 αλλά και το Ds4 θα έπρεπε να διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό απο το νέο C3 και C4 για να έχουν πιθανότητες να αξιολογηθούν από το κοινό ως κάτι πιο high και ψαγμένο. Δεν θα έχουν τύχη!
H επιθετική πολιτική της Citroen στους δύσκολους καιρούς που ζούμε, δείχνει ότι διοικείται από ανθρώπους με "καρύδια". Από κει και πέρα, οι πάντα εντυπωσιακές καινοτομίες της (πχ τιμόνι που γυρίζει μόνο η στεφάνη, μονόμπρατσο τιμόνι, ανάρτηση-βάτραχος) ποτέ δεν καθιερώθηκαν σε βαθμό να δώσουν στην εταιρεία πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Αυτό δεν σας προβληματίζει; Όσο για την DS4 πιστεύω ότι θα είναι η τέλεια εκπρόσωπος της Γαλλίας στην premium υποκατηγορία των μικρομεσαίων. Αν θα πάει καλά θα το δούμε...
Η Citroen ειναι μία από τις πιο τίμιες ευρωπαικές εταιρίες και τα περισσότερα μοντέλα της αξίζουν και το τελευταιο ευρώ που πληρώνεις. Πέρα από αυτό όμως όπως γράφετε έχει και τη τεχνολογία αλλά και τη παράδοση να παράγει premium μοντέλα. όσον αφορά τη τεχνολογία πχ το 2004 όταν λανσαρίστηκε η c4 με ποιο αυτοκίνητο της κατηγορίας της μπορούσε να συγκριθεί τεχνολογικά εκείνη την εποχη? Προσωπική μου άποψη είναι πως το DS4 θα είναι τόσο τεχνολογικά προηγμένο όσο και αρκούντως πολυτελές και θα είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν από το σωρό και για όσους αγοράζουν αυτοκίνητο απαλλαγμένοι απο κόμπλεξ και στερεότυπα.
Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗ CITROEN ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΑΝ ΟΧΙ ΟΜΟΡΦΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ, ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΣΗΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΕΚΕΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΕΙ. ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ "ΚΑΚΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ". ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΤΡΙΓΜΟΙ, ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΚΑΛΑ ΚΛΠ. ΤΟ DS3 ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ, ΕΝΩ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΝΤΩΣ ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΕΡΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΝΕΤΣΑΣ. ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ PREMIUM Η ΟΧΙ, ΔΕ ΘΑ ΜΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΗ ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ. ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΣΤΟ DS3, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΩ, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΛΑΚΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ. ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΡΕΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ DS4, ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ NON PAPER ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΟΣΟ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΤΟ DS4 ΣΥΝΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ GOLF, TH GIULIETTA, TH ΣΕΙΡΑ 1 ΤΗΣ BMW, TO AUDI A3 ΚΛΠ, ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΟΠΟΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ DS4 (ΤΟ ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ), ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ, ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΛΑΜΠΡΟ.
Το τι είναι premium και τι όχι, μπορεί να βοηθιέται ακόμα από την "αίγλη" της μάρκας του, αλλά τουλάχιστον οι καταναλωτές είναι πια πολύ πιο ψαγμένοι και κοιτάνε το κάθε μοντέλο εξονυχιστικά. (πάνε οι εποχές που μια φίλη μου δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί το Mini, πχ, είναι χάλια value-for-money... "...ναι, αλλά είναι κουκλί!!"...) Και μην ξεχνάμε ότι η Citroen κάποτε, με πολυτέλεια και αεραναρτήσεις, είχε μπόλικη αίγλη - είναι λογικό, λοιπόν, το Group να σπρώξει αυτήν και όχι την Peugeot προς αυτή την κατέυθυνση, όπως η Fiat ανέστησε την Lancia για τον ίδιο λόγο. Γενικώς, πρέπει να αποκτήσουμε "καταναλωτική συνείδηση" όπως έχουν χρόνια τώρα στο εξωτερικό και να μην καταπίνουμε εύκολα τα marketing κόλπα, φήμες, γνώμες φίλων φίλου ενός γνωστού, κλπ κλπ., αλλά να τα ψάχνουμε εμείς οι ίδιοι τα πράγματα, πολύ μάλιστα. Εδώ βοηθάει και το Internet όπου μπορείς να βρεις και να διαβάσεις πολλές γνώμες, reviews, άρθρα, κλπ.
Aneta.......kai design fovero , kai swstous kinitires ,kai eswteriko (opws fainetai toulaxiston) monterno-poiotiko....den me enoxlei ka8olou pou den exei pollaplous sundesmous.....Gia ti Citroen milame.......apo timi na doume......
Η DS4 μπορεί να έχει τα προσόντα ώστε να αναδειχτεί και να κυριαρχήσει ωστόσο, με μεγάλο μερίδιο ευθύνης στα ελληνικά περιοδικά αυτοκινήτου, είναι απίθανο να συμβεί αυτό στην Ελλάδα! Εξηγώ: όταν για κάποιους δημοσιογράφους, κάθε WV, SEAT, ALFA που βγαίνει είναι ΠΑΝΤΑ κορυφαίο σε όλα, τότε πώς να πειστεί ο καταναλωτής ότι υπάρχουν κι άλλα αυτοκίνητα; Από τη στιγμή που δεν υπάρχει αντικειμενικότητα αλλά ο καθένας βγάζει από τα γραφόμενά του τις ενδόμυχες επιθυμίες του, θα κυριαρχεί τα απωθυμένο του καθενός. Εγώ προσωπικά, οδηγώ 4 χρόνια το C4 VTS 2.0 και σας λέω ότι καμμιά BMW, SEAT ή WV δεν με έχει περάσει σε επαρχιακή δαδρομή, παρά τη λύσσα των οδηγών τους που το δικό μου δεν γράφει πίσω GTI, TURBO, 690 HP, FSI, TFSI, ΚΛΠ. ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!
Eυτυχώς που με "το καλύτερο μικρομεσαίο της αγοράς" η Citroen θα προσδώσει "εικόνα" "premium" "ανωτερότητας" "πληρότητας" και "κανονικότητας" στους "κάποιους από εμάς που δε θα αγοράσουν ποτέ κάτι μεγαλύτερο".. Εισηγείστε λοιπόν να μην χρειαζόμαστε πια τα test drives, τις μετρήσεις και τις autotriti αξιολογήσεις. Μόνο το μέγεθος του αυτοκινήτου μας να μετριέται μεγάλο, premium ή, τουλάχιστον, DS4..
Σήμερα μπήκα στο καινουριο DS3 ενός φίλου και έμεινα ενθουσιασμένος.Είμαι σίγουρος ότι και το DS4 θα είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και με τις πολύ καλές τιμές της Citroen θα κοιτάξει στα ίσια τον ανταγωνισμό και θα τον ξεπεράσει αν ο Έλληνας καταναλωτής ξεπεράσει την αυτοκινητιστική γερμανολαγνεία του
Η Delta πάντως δεν τα έχει πολύ-καταφέρει για να λέμε την αλήθεια, ούτε η Volvo με το C30. Αν πάλι διαφωνειται , θα δεχτώ οτι καλουτσικα τα πήγαν και τιποτα παραπάνω. Τα signum της Opel πριν κάποια χρόνια έφαγαν τα μούτρα τους στην μεσαία κατηγορία, στο άπιαστο όνειρο να γίνουν γαλαζοαιματα. Τώρα ήρθε αυτό το DS4. Δεν κρίβω, πολύ θα το ήθελα να καταφέρει να πάρει μερίδιο από τα Γερμανικά. Ναι, καλά θα ήταν… Δεν το πολύ-βλέπω όμως. Το γιατί αμφιβάλω θα μου πάρει 2-3 σελίδες, είναι μάλλον ότι σκέφτεστε και εσείς. Σαν προϊόν είναι πολύ κάλο το νέο DS4, πραγματικά πολύ καλό, και με πολυτέλεια. Όμως, έρχεται νέο Α3, και ο ομιλος VW κανει παπαδες στην ποιότητα. Νομιζω οτι σε λίγο καιρο θα έρθει και η ντίβα, η ανανεωμένη σειρά 1. Η Julietta αγγίζει το club των premium? Ίσως οριακά, αλλά παίζει. Αρα, πολυ σκουρα τα πράγματα για τη Γαλλιδα. Και μην ξεχνάμε ότι πολύ ποιοτικές επιλογές (θα) είναι σε απόσταση αναπνοής, και ας μην έχουν το χρίσμα του premium. Νέο focus με νέο μοτέρ ecoboost, το αιώνια κορυφαίο πλην μουντό Golf, και το εξαιρετικής εμφάνισης Astra GTC (δεν διαφέρει πολύ από την κατηγορία). Πολύ – πολύ δύσκολα τα πράγματα για τη Γαλλίδα, που ξαναλέω, ότι η ποιότητα και η εικόνα της είναι direct γροθιά σε Γερμανικό στομάχι. Όμως οι φίλοι μας …οι Γερμανοί έχουν γερό στομάχι. Αριστομένης