ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Α7 έχει καθαρές και επιθετικές γραμμές
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Α7 έχει καθαρές και επιθετικές γραμμές

Οδηγούμε το νέο Audi A7

(14/9/2010)

Το νέο πολυτελές μοντέλο της Audi ονομάζεται A7 και είναι πλέον γεγονός. Το αυτοκίνητο έχει σπορτίφ πίσω μέρος που το κατατάσσει στα τετράθυρα κουπέ, και συνολικό μήκος στα 4,97 μέτρα που το κατατάσσει αντίπαλο των Mercedes CLS και Porsche Panamera. Ταξιδεύουμε μέχρι τη Σαρδηνία για την πρώτη οδηγική εμπειρία.

Πρόκειται για το πιο όμορφο Audi μετά το Α5. Στο σύνολο του το Α7 είναι τουλάχιστον πληθωρικό, αφού χαρακτηρίζεται για τις μεγάλες του διαστάσεις και το φαρδύ του αμάξωμα (1.911 χιλ. χωρίς τους καθρέπτες!), που δημιουργεί την αίσθηση ότι «γεμίζει το δρόμο». Στο εσωτερικό η ποιότητα και η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι κορυφαίες, με τη θέση οδήγησης να είναι συμπαθητική όπως και την περιφερειακή ορατότητα, παρά την ιδιόμορφη σχεδίαση του αμαξώματος. Την ίδια στιγμή οι πίσω επιβάτες είναι αισθητό ότι κάθονται σε τετράθυρο κουπέ όχημα αφού η οροφή χαμηλώνει και τα παράθυρα ανοίγουν μόνο μέχρι τη μέση.

Αναμφισβήτητα «γεμίζει το δρόμο» αφού έχει μήκος σχεδόν 5 μέτρα, και πλάτος στα 1.911 χιλ. χωρίς τους καθρέπτες! Στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ υπάρχει μια αεροτομή, η οποία ανυψώνεται μετά τα 130 χλμ./ώρα

Αναμφισβήτητα «γεμίζει το δρόμο» αφού έχει μήκος σχεδόν 5 μέτρα, και πλάτος στα 1.911 χιλ. χωρίς τους καθρέπτες! Στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ υπάρχει μια αεροτομή, η οποία ανυψώνεται μετά τα 130 χλμ./ώρα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 4.969x1.911x1.420 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.914 χιλ. για το μεταξόνιο. Ο χώρος των αποσκευών είναι χρηστικός και εύκολα προσβάσιμος (και επεκτάσιμος), ενώ η χωρητικότητα του ξεκινά από τα 535 λίτρα και ανάλογα με την έκδοση μπορεί να φτάσει έως τα 1.360-1.390 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων Η μετάδοση στις τρεις από τις τέσσερις συνολικά εκδόσεις του, γίνεται σε όλους τους τροχούς με το γνωστό σύστημα quattro, ενώ για τη μεταφορά της δύναμης φροντίζει το 7τάχυτο S-Tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Κινητήρες
Από πλευράς κινητήρων το A7 θα εξοπλίζεται με δύο βενζίνης και δύο πετρελαίου, εκ των οποίων όλοι είναι V6 και όλοι χρησιμοποιούν σύστημα start&stop. Η πρώτη έκδοση βενζίνης είναι αυτή των 2,8 λίτρων (άμεσου φυσικά ψεκασμού-FSI) που αποδίδει 204 ίππους στις 5.250 σ.α.λ. και 280 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,3 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 235 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του είναι τα 8,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 187 γρ./χιλιόμετρο.

Ακολουθεί η έκδοση των 3,0 λίτρων που με υπερτροφοδότη και άμεσο ψεκασμό (TFSI) αποδίδει 300 ίππους στις 5.250 σ.α.λ. και 440 Nm ροπής στις 2.900 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 5,6 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα σταματά ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του είναι τα 8,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 190 γρ./χιλιόμετρο.

Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι η 3.0 TDI που αποδίδει 204 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 1.250 σ.α.λ. Εδώ η κίνηση μεταδίδεται μόνο στον εμπρός άξονα, μέσω αυτόματου κιβωτίου Multitronic (τεχνολογίας CVT) 8 σχέσεων. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 7,4 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 235 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του είναι τα μόλις 5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 139 γρ./χιλιόμετρο.

Τέλος, η δυνατότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι η 3.0 TDI quattro που αποδίδει 245 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 6,3 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα σταματά ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του είναι τα μόλις 6,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 158 γρ./χιλιόμετρο.

Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο δείχνει μεγαλοπρεπές και είναι άνετο με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και διαχείριση των ανωμαλιών. Από την πλευρά του, το σύστημα «Audi drive select» κάνει δουλειά σφίγγοντας την ανάρτηση και το τιμόνι ενώ το πλαίσιο (με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου) δείχνει στιβαρό και είναι αναλογικά ελαφρύ, πράγμα που με τη σειρά του βοηθάει τη σχετικά σπορ αίσθηση του συνόλου. Σε κάθε περίπτωση πάντως το τιμόνι θα μπορούσε και καλύτερα. Οι κινητήρες βενζίνης και τα κιβώτια χαρίζουν στο μοντέλο κορυφαία ποιότητα λειτουργίας και χαμηλή κατανάλωση, ενώ αυτονόητο είναι ότι τα πιο ισχυρά σύνολα ευνοούν τόσο τις επιδόσεις όσο και την αίσθηση. Δυστυχώς ο κυβισμός του το καθιστά απρόσιτο για την Ελλάδα με την τιμή να υπολογίζεται κοντά στις 100.000 ευρώ τη στιγμή που στην Ευρώπη αυτή θα εκκινεί από τις 51.650 ευρώ!

Συνολικά πάντως το νέο Audi A7 καταφέρνει το σκοπό του: συνδυάζει την κουπέ αισθητική με την αίσθηση λιμουζίνας και την ίδια στιγμή προσφέρει χρηστικότητα παραπλήσια μοντέλου station wagon!
Mercedes
ASFALI VANS