ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To ολοκαίνουργιο Saab 9-4X
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To ολοκαίνουργιο Saab 9-4X

Επίσημα το νέο Saab 9-4X!

(19/10/2010)

To ολοκαίνουργιο crossover όχημα της σουηδικής φίρμας μόλις έκανε την αποκάλυψη του. Όπως εδώ και καιρό γνωρίζουμε το αυτοκίνητο ονομάζεται 9-4X, ενώ θα φέρει το γνωστό σύστημα τετρακίνησης της Saab, XWD, καθώς και δύο V6 κινητήρες με την απόδοση στους 265 και 300 ίππους αντίστοιχα.

Το πολυαναμενόμενο τετρακίνητο μοντέλο της Saab είναι πλέον γεγονός. Το αυτοκίνητο μόλις παρουσιάστηκε στον διαδικτυακό τόπο της Saab, ενώ, το ντεμπούτο του θα γίνει στην έκθεση του Los Angeles το Νοέμβριο. Από πλευράς εμφάνισης, το νέο Saab 9-4X είναι άμεσα επηρεασμένο από το πρωτότυπο Aero X concept που παρουσιάστηκε το 2006 στο σαλόνι της Γενεύης. Έχει όλα τα δυναμικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα αυτοκίνητα της φίρμας, όπως το γνώριμο γκρίλ στη μάσκα και τα φανάρια εμπρός και πίσω, ενώ από πλευράς μεγέθους η ίδια η Saab αναφέρει ότι τοποθετείται μεταξύ των 9-3X και του νέου 9-5.

Το μοντέλο υπόσχεται πολύ καλούς χώρους και πρακτικότητα. Εσωτερικά ο εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα υψηλός, ενώ η σχεδίαση έχει «οδηγοκεντρικό» ύφος

Το μοντέλο υπόσχεται πολύ καλούς χώρους και πρακτικότητα. Εσωτερικά ο εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα υψηλός, ενώ η σχεδίαση έχει «οδηγοκεντρικό» ύφος

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Από πλευράς κινητήρων το 9-4X θα είναι διαθέσιμο με δύο μηχανικά σύνολα. Πρόκειται για το ατμοσφαιρικό V6 3,0 λίτρων με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού και την απόδοση στους 265 ίππους, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χ.α.ω. ολοκληρώνεται σε 9 δλ. Το δεύτερο είναι επίσης V6 αλλά με τη χωρητικότητα στα 2,8 λίτρα και υπερτροφοδότηση twin-scroll. Εδώ η ιπποδύναμη αγγίζει τους 300 ίππους και τα 400 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. στην περίπτωση του χρειάζονται μόλις 8,3 δλ.
Στον τομέα των εσωτερικών χώρων μπορεί η Saab να μην έχει δώσει ακόμη στη δημοσιότητα τη χωρητικότητα του χώρου των αποσκευών, όμως αναφέρει ότι το νέο της crossover έχει αυξημένη πρακτικότητα, αφού η δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι διαιρούμενη κατά 60/40% με τα δύο αυτά μέρη να σύρονται ανεξάρτητα, και να διαμορφώνουν έναν εντελώς επίπεδο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο χώρο αποσκευών.
Στον τομέα της μετάδοσης και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματα κιβώτια έξι σχέσεων. Η κίνηση περνά όπως είναι αναμενόμενο και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος XWD που ρυθμίζει το ποσοστό μετάδοσης μεταξύ των δύο αξόνων, ενώ πίσω έχουμε και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης eLSD, που μεταφέρει έως και το 50% της ροπής του συγκεκριμένου άξονα στον τροχό που το έχει ανάγκη. Η τετρακίνητη XWD της εταιρείας σε συνδυασμό με την ενεργή ανάρτηση «DriveSense» που αλλάζει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, εγγυώνται κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά στην κατηγορία του. Το σύστημα DriveSense διαθέτει μάλιστα τέσσερις ρυθμίσεις για καλύτερη αποτελεσματικότητα. Εκτός από την προεπιλεγμένη ρύθμιση Intelligent, υπάρχουν ακόμη οι Sport και Comfort καθώς και η Eco που διαμορφώνει την απόκριση του γκαζιού και του κιβωτίου ταχυτήτων με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης.
¶λλα «καλούδια» που περιλαμβάνονται στη λίστα εξοπλισμού είναι: ηχοσύστημα της Bose με 10 ηχεία, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα πετάλια, επίσης ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα εμπρός (8 ρυθμίσεις), ζάντες 18 ιντσών (20 ιντσών για την έκδοση Aero), συστήμα πλοήγησης με οθόνη αφής 8 ιντσών, κλιματισμός τριών ζωνών (ανεξάρτητος για τους πίσω), και σύστημα ψυχαγωγίας για τους πίσω επιβάτες με οθόνη στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Τέλος, διατίθεται και ηλεκτρικό άνοιγμα της πόρτας του χώρου των αποσκευών που μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να ανοίγει έως ένα συγκεκριμένο ύψος (εάν π.χ. υπάρχει περιορισμός ύψους από χαμηλό ταβάνι).
Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν πρώτα στην αντίπερα όχθη του ατλαντικού (Μάιος 2011), ενώ στην Ευρώπη θα το δούμε τον Αύγουστο του 2011.
fiat
Moto