Με τιμή εκτός συναγωνισμού διατίθεται το Dacia Duster
Yeti, ASX, Qashqai, SX4 και Duster. Προσθιοκίνητα μικρά SUV μέχρι 120 άλογα. Έχουν όμως καμία σχέση μεταξύ τους;
(5/11/2010)
To Qashqai έμεινε πολύ καιρό μόνο του και μαζί με το Suzuki SX4 (και το δίδυμο Fiat Sedici) είχαν το μερίδιο του λέοντος στη νέα αυτή κατηγορία. Τώρα όμως υπάρχουν ακόμη τρία μοντέλα που περιέχουν τα ίδια «συστατικά». Έχουν όμως αυτά τα πέντε αυτοκίνητα καμία σχέση μεταξύ τους;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο τελευταίο αυτό στοιχείο το Suzuki διαφέρει, καθότι μοιάζει αρκετά με ένα κανονικό μικρομεσαίο. Προσφέρει μια διαφοροποίηση που το βάζει σε μια δική του υποκατηγορία. Το Suzuki επίσης προσφέρεται και σε τετρακίνητη έκδοση, ξεχωρίζοντας ακόμη περισσότερο από τα υπόλοιπα, που με εξαίρεση το Dacia Duster δεν δίνουν κίνηση στον πίσω άξονα με τα «μικρά» μοτέρ.Το Skoda Yeti από την άλλη διαφέρει στο ότι είναι μόλις 1,2 λίτρα με τούρμπο, το μόνο της παρέας που ανήκει σε αυτή τη λογική. Μικρός κυβισμός, καλή ιπποδύναμη, είναι όμως η ροπή που κάνει τη διαφορά και του δίνει τη δύναμη, παρά το μέγεθός του να κινείται αξιοπρεπώς.
Και μετά είναι το νέο Mitsubishi ASX. Με βαρύ όνομα, πέφτει ακριβώς πάνω στο Qashqai σαν λογική, φαίνεται όμως πιο δυναμικό και προσφέρει ακόμη περισσότερο ασφάλτινα χαρακτηριστικά.
Και τέλος το Duster εκτός του ότι μοιάζει περισσότερο με SUV από όλα τα άλλα, και εκτός της τετρακίνησης που προσφέρει στον ίδιο κυβισμό, έχει και την τιμή που «σκοτώνει». Τουλάχιστον τον ανταγωνισμό: 13.990 ευρώ στη βασική έκδοση.
Τη στιγμή που το SX4 ξεκινάει από 15.620 ευρώ και το Skoda Yeti από 18.090 ευρώ. Αφήνοντας τα ιαπωνικά να έχουν το όνομα αλλά και την τιμή στα 19.690 για το ASX και στα 20.280 ευρώ το Qashqai.
Ίδια κατηγορία; Με διαφορές που ξεπερνούν στις βασικές μόνο εκδόσεις τα 6.000 ευρώ; Μπαίνουν λοιπόν αυτά τα αυτοκίνητα στην ίδια λίστα; Όταν ξεκινάτε να διαλέξετε ένα από τα μικρομεσαία SUV είναι αυτά τα μοντέλα που σκέφτεστε; Πως διαλέγετε με τόσες διαφορές στην ουσία αλλά και στην τιμή; Τι προτιμάτε τελικά και γιατί;
Έχετε δει τα νέα τέλη κυκλοφορίας του Duster? Δείτε τα και μετά μιλήστε μου για value for money...
ΜΗΝ ΑΠΑΤΑΣΤΕ. ΑΡΓΑ ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΘΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΩΝ VALUE FOR MONEY ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΜΗ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΩΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΡΚΩΝ. ΝΑΙ ΚΑΙ ΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ DAIHATSU TERIOS 1.5 ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ, ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΤΑ 24.000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ, ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΤΟ DUSTER ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΩ ΣΕ ΙΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ ΔΙΚΙΝΗΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΑΠΛΑ ΙΕΡΑΡΧΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ!
Το αυτοκίνητο είναι απλά ένα μέσο μεταφοράς, αλλά δυστυχώς στους νεοέλληνες έχει καταξιωθεί ως κατοχύρωση κοινωνικής τάξεως. Ειλικρινά, νομίζω ότι ένα αυτοκίνητο σαν το Duster θα τινάξει την αγορά στον αέρα. Όταν θα αρχίσουν να κυκλοφορούν τα Duster ανάμεσά μας, τότε θα δούμε πραγματικά οι παραγγελίες τους να εκτοξεύονται.. Φθηνό αυτοκίνητο, αξιόπιστο (με δοκιμασμένα μέρη από Nissan, Reanault), με μικρή κατανάλωση (ειδικά αν τοποθετηθεί υγραεριοκίνηση), με άπλετους χώρους, καλή τετρακίνηση, εντυπωσιακά χαρακτηριστικά αμαξώματος (γωνίες εσόδου, εξόδου, ράμπας, απόσταση από έδαφος), με πλήρη εξοπλισμό, κόμπακτ διαστάσεις.. Το Duster είναι η απάντηση στη λιτότητα, οι περιπέτειες στην εξοχή, η οικονομική κατοχή αυτοκινήτου, οι χώροι για τον οικογενειάρχη, κλπ. Μην ξεχνάμε τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με ροπές 240 Νm και μέση κατανάλωση 5.6 lt/100Km. Τί άλλο να ζητήσουμε πιά?
Πιστεύω ότι προσπάθειες όπως το Duster (και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα Dacia, κλπ.) είναι εξαιρετικά τίμιες, άκρως αποδοτικές, και σίγουρα θα εξυπηρετούσαν υπέρ το δέον τον καθε ένα απο μάς για τις εκδρομές και την καθημερινότητα, όμως σκοντάφτουν δυστυχώς στο κόμπλεξ του ιματζ που θέλει ο καθένας απο εμάς να περάσει μέσα απο το αυτοκίνητό του. Ακόμα και τώρα με την κρίση, ο έλληνας αδυνατεί να δεί την πρακτικότητα και απλότητα της πραγματικότητας. Εγώ πάντως θα το έπαιρνα αβλεπεί.
ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΠΟΙΟΤΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΛΙΒΕΡΗ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΑ ΕΝΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΑΠΟ ΟΛΑ, ΕΚΤΟΣ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟ DUSTER. ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΥΤΑΝΕΥΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, Ο ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΠΙΟ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΟΝΤΕΛΩΝ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ, ΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ.