ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mercedes B55 με 388 ίππους!

(22/12/2010)

«Επίσημα», όπως συνηθίζουμε να λέμε για την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου, αλλά όχι για ευρεία παραγωγή. Και εξηγούμαστε: επίσημα γιατί το όλο εγχείρημα έγινε με «τις ευλογίες» της Mercedes, αλλά δεν θα τη δείτε ποτέ στο δρόμο γιατί αποτελεί μοναδικό κομμάτι που δημιουργήθηκε από μαθητές!

Η Mercedes B55 που δημιουργήθηκε από μαθητές στο εργοστάσιο του Rastatt

Το μοντέλο έγινε πισωκίνητο, ενώ τα 0-100 χ.α.ω. για την έκδοση αυτή έρχονται σε μόλις 5,2 δλ.!

Το μοντέλο έγινε πισωκίνητο, ενώ τα 0-100 χ.α.ω. για την έκδοση αυτή έρχονται σε μόλις 5,2 δλ.!

Ο V8 κινητήρας των 5,5 λίτρων χώρεσε στο εμπρός μέρος της B-Class  χωρίς μάλιστα να αλλοιωθούν καθόλου οι εσωτερικοί χώροι και η εμφάνιση!

Ο V8 κινητήρας των 5,5 λίτρων χώρεσε στο εμπρός μέρος της B-Class χωρίς μάλιστα να αλλοιωθούν καθόλου οι εσωτερικοί χώροι και η εμφάνιση!

  • Η Mercedes B55 που δημιουργήθηκε από μαθητές στο εργοστάσιο του Rastatt
  • Το μοντέλο έγινε πισωκίνητο, ενώ τα 0-100 χ.α.ω. για την έκδοση αυτή έρχονται σε μόλις 5,2 δλ.!
  • Ο V8 κινητήρας των 5,5 λίτρων χώρεσε στο εμπρός μέρος της B-Class  χωρίς μάλιστα να αλλοιωθούν καθόλου οι εσωτερικοί χώροι και η εμφάνιση!
Πιο συγκεκριμένα η Mercedes B55 δημιουργήθηκε από την ομάδα 12 μαθητευόμενων της φίρμας στο εργοστάσιο του Rastatt, οι οποίοι είχαν την ιδέα να χωρέσουν τον μεγαλύτερο κινητήρα που μπορούν, σε μια B-Class! Η Mercedes τους έδωσε το ok, και να’ σου η B55. Ο κωδικός φυσικά προκύπτει από τη χρήση του V8 κινητήρα των 5,5 λίτρων που αποδίδει 388 ίππους και 530 Nm ροπής, ενώ ως βάση χρησιμοποιήθηκε η έκδοση 200 CDI της B-Class. Η συγκεκριμένη B55 μετατράπηκε σε πισωκίνητη (από προσθιοκίνητη), ενώ η κίνηση καταλήγει εκεί μέσω του αυτόματου κιβωτίου G-Tronic που διαθέτει 7 σχέσεις.

Το μοντέλο έγινε πισωκίνητο, ενώ τα 0-100 χ.α.ω. για την έκδοση αυτή έρχονται σε μόλις 5,2 δλ.!

Το μοντέλο έγινε πισωκίνητο, ενώ τα 0-100 χ.α.ω. για την έκδοση αυτή έρχονται σε μόλις 5,2 δλ.!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μάλιστα το σχετικό δελτίο τύπου αναφέρει και επιδόσεις, με τα πρώτα 100 χ.α.ω. να έρχονται από στάση σε μόλις 5,2 δλ., και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. Το όλο εγχείρημα χρειάστηκε 8 μήνες για να ολοκληρωθεί, ενώ επίσης υπάρχουν αλλαγές τόσο σε ανάρτηση, και ζάντες (που εδώ είναι 18 ιντσών), όσο και στο σύστημα πέδησης. Εντύπωση κάνει το γεγονός ότι στη διαδικασία δεν ενεπλάκη καθόλου το υπεύθυνο για τις γρήγορες εκδόσεις των Mercedes, τμήμα που ακούει στο όνομα AMG, ενώ τέλος το εγχείρημα θεωρείται ιδιαίτερα επιτυχές αφού δεν αλλοιώθηκε καθόλου ούτε το εσωτερικό του μοντέλου, ούτε η εξωτερική του εμφάνιση!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Citroen