Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Επίκειται νέα αύξηση φορολογίας στο diesel

Επίκειται νέα αύξηση φορολογίας στο diesel

(27/4/2011)

Στις νέες προτάσεις για την μεταρρύθμιση της φορολογίας της ενέργειας που υπέβαλε η αρμόδια Ευρωπαϊκή Επιτροπή περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων η σταδιακή αύξηση του φόρου ανά χιλιόλιτρο στο πετρέλαιο (diesel) γεγονός που θα αυξήσει εκ νέου το κόστος των μεταφορών.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τις προτάσεις της αρμόδιας επιτροπής της ΕΕ για την τροποποίηση της οδηγίας 2003/96/ΕΚ που αφορά στην φορολογία της ενέργειας (ΟΦΕ), προβλέπονται στοχευμένες κινήσεις που θα οδηγήσουν σταδιακή στην επιλογή νέων τεχνολογιών με καθαρότερη και αποδοτικότερη κατανάλωση ενέργειας. Αύξηση φορολογίας στο diesel Ωστόσο μεταξύ των προτάσεων συγκαταλέγεται και η σταδιακή υπαγωγή του πετρελαίου diesel σε υψηλότερα –ελάχιστα- επίπεδα φορολογίας ανά λίτρο σε σύγκριση με την βενζίνη ως απλή συνέπεια του γεγονότος ότι το diesel έχει υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο και επίσης παράγει περισσότερες εκπομπές CO2 ανά λίτρο σε σχέση με την βενζίνη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακόμα και το υπό το νέο σύστημα, το diesel θα διατηρήσει το πλεονέκτημα του μα βάση την διανυόμενη απόσταση, αλλά η άρση των επιδοτήσεων του (μια ακόμη νέα πρόταση), θα ενθαρρύνει την βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης στους βενζινοκινητήρες και θα ωθήσει στην δημιουργία μιας αγοράς για εναλλακτικούς τύπους καυσίμων με λιγότερες εκπομπές CO2, οι οποίοι και αναμένεται να κατακτήσουν την αγορά καυσίμων μέσα στην επόμενη 10ετία.
Ωστόσο η αρμόδια επιτροπή της ΕΕ, λαμβάνοντας υπόψη πως τα οχήματα που κάνουν χρήση εναλλακτικών τύπων καυσίμου δεν είναι ακόμη διαθέσιμα σε μεγάλη κλίμακα, η ευθυγράμμιση της φορολογίας όλων των καυσίμων κινητήρων, θα εισαχθεί σταδιακά σε τρεις (3) φάσεις κατά την διάρκεια της χρονικής περιόδου 2013- 2020.
Παράλληλα η θέσπιση του νέου φορολογικού καθεστώτος για το diesel θα παρέχει μια περίοδο προσαρμογής και στον τομέα των εμπορικών μεταφορών. &&&& Αύξηση φορολογίας στο diesel

Ωστόσο μεταξύ των προτάσεων συγκαταλέγεται και η σταδιακή υπαγωγή του πετρελαίου diesel σε υψηλότερα –ελάχιστα- επίπεδα φορολογίας ανά λίτρο σε σύγκριση με την βενζίνη ως απλή συνέπεια του γεγονότος ότι το diesel έχει υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο και επίσης παράγει περισσότερες εκπομπές CO2 ανά λίτρο σε σχέση με την βενζίνη.
Ακόμα και το υπό το νέο σύστημα, το diesel θα διατηρήσει το πλεονέκτημα του μα βάση την διανυόμενη απόσταση, αλλά η άρση των επιδοτήσεων του (μια ακόμη νέα πρόταση), θα ενθαρρύνει την βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης στους βενζινοκινητήρες και θα ωθήσει στην δημιουργία μιας αγοράς για εναλλακτικούς τύπους καυσίμων με λιγότερες εκπομπές CO2, οι οποίοι και αναμένεται να κατακτήσουν την αγορά καυσίμων μέσα στην επόμενη 10ετία.
Ωστόσο η αρμόδια επιτροπή της ΕΕ, λαμβάνοντας υπόψη πως τα οχήματα που κάνουν χρήση εναλλακτικών τύπων καυσίμου δεν είναι ακόμη διαθέσιμα σε μεγάλη κλίμακα, η ευθυγράμμιση της φορολογίας όλων των καυσίμων κινητήρων, θα εισαχθεί σταδιακά σε τρεις (3) φάσεις κατά την διάρκεια της χρονικής περιόδου 2013- 2020.
Παράλληλα η θέσπιση του νέου φορολογικού καθεστώτος για το diesel θα παρέχει μια περίοδο προσαρμογής και στον τομέα των εμπορικών μεταφορών.
Toyota
CORAL GAS NIKHTHS OIKONOMIAS