Η Aston Martin δεν πρόλαβε να λανσάρει την καινούρια DB11, υπόσχεται όμως να την πλαισιώσει με τον σχεδιασμό άλλων έξι καινούριων μοντέλων, σε βάθος των έξι επόμενων ετών.
Με Αston Martin
2.430 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2016)
Η Aston Martin ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την παραγωγή επτά διαφορετικών τύπων οχημάτων μέσα στα επόμενα επτά χρόνια και για τις δυο μάρκες Aston Martin και πιο limited Lagonda.
Η Aston Martin δεν πρόλαβε να λανσάρει την καινούρια DB11, υπόσχεται όμως να την πλαισιώσει με τον σχεδιασμό άλλων έξι καινούριων μοντέλων, σε βάθος των έξι επόμενων ετών.
Ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Andy Palmer, αποκάλυψε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης σε Αγγλικό περιοδικό, τις σκέψεις της εταιρίας για την παραγωγή επτά διαφορετικών τύπων οχημάτων μέσα στα επόμενα επτά χρόνια και για τις δυο μάρκες Aston Martin και πιο limited Lagonda. Τα νέα μοντέλα θα εκτείνονται στις κατηγορίες sport αυτοκινήτων, sedan λιμουζίνες, crossovers και σε ιδιαίτερης κατασκευής οχήματα.
Κάτω από την ηγεσία του σημερινού Διευθύνοντα Συμβούλου, η Aston Martin από το 2014 εξασφάλισε περίπου 970 εκατομμύρια δολάρια για επενδύσεις από τους μετόχους της και άλλα 390 εκατομμύρια δολάρια από άλλες επενδύσεις.
Με αυτό το χρηματικό ποσό, η εταιρία έχει μια εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για τα πρώτα τέσσερα οχήματα του τρέχοντος σχεδίου: την ήδη νεοεμφανιζόμενη DB11, την νέα γενιά του μικρότερου μοντέλου της Vantage, την Vanquish και φυσικά το αμιγώς ηλεκτροκίνητο DBX crossover.
Ήδη ανακοινώθηκε πριν ένα μήνα πως η παραγωγή του DBX crossover θα πραγματοποιηθεί στο νέο εργοστάσιό της στην Νότια Ουαλία. Μάλιστα τονίζεται ότι όταν το σχέδιο κατασκευής των επτά νέων μοντέλων ολοκληρωθεί, θα ξεκινήσει ο σχεδιασμός της επόμενής του γενιάς που θα τα αντικαταστήσει.
Τον Φεβρουάριο η Aston Martin υπέγραψε συνεργασία με την κινεζική εταιρία κατασκευής ηλεκτρονικών LeEco για την από κοινού ανάπτυξη ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου βασισμένο στο ήδη υπάρχον RapidE EV concept.
Σε αντίθεση με την πολιτική που ακολουθεί η ανταγωνίστρια Ferrari, στοχεύουν σε μια παραγωγή περίπου 7000 κομματιών σε ετήσια βάση, που για την ίδια την εταιρία θα είναι κερδοφόρα, χωρίς να θέτει σε κίνδυνο το κύρος και την αποκλειστικότητάς της. Επίσης δεν υπάρχει στα άμεσα σχέδιά της να υπάρξει η μελέτη, ανάπτυξη και παραγωγή αυτοκινήτου που θα είναι κάτω από την κατηγορία της «μικρής» Vantage.
Κάτω από την ηγεσία του σημερινού Διευθύνοντα Συμβούλου, η Aston Martin από το 2014 εξασφάλισε περίπου 970 εκατομμύρια δολάρια για επενδύσεις από τους μετόχους της και άλλα 390 εκατομμύρια δολάρια από άλλες επενδύσεις.