ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Βγαίνει σε «πολεμικές» AMG εκδόσεις, η 45 S με τα 421 άλογα είναι το ισχυρότερο οικογενειακό SUV

 Σχολιάστε 
8.645 Επισκέψεις στο άρθρο
Η φρεσκαρισμένη και ήπια υβριδική πλέον Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC δεν ξεχνά να προσφέρει και στοιχειώδη άνεση χάρη στα στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Η φρεσκαρισμένη και ήπια υβριδική πλέον Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC δεν ξεχνά να προσφέρει και στοιχειώδη άνεση χάρη στα στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Τέλος, για τους πιο... ανήσυχους οδηγούς, αναλαμβάνει δράση το τμήμα AMG, με τις σπορ «πολεμικές» εκδόσεις του. Στην γκάμα της GLA θα βρούμε δύο επιλογές, την AMG 35 4MATIC με τα 306 άλογα (+ ήπια υβριδική τεχνολογία) και την καθαρά βενζινοκίνητη AMG 45 S 4MATIC των 421 ίππων.

 
Περισσότερο θα σταθούμε στην πιο ισχυρή έκδοση, η οποία έχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ισχυρότερης επιλογής οικογενειακού SUV, εφόσον μιλάμε για βενζινοκίνητα μοντέλα. Για να προκύψει αυτό το προνόμιο χρειάστηκε ένα μηχανολογικό θαύμα από πλευράς Mercedes-AMG, αν λάβουμε υπόψη ότι ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος (twin scroll) κινητήρας πρέπει να «βγάζει» 211 ίππους το λίτρο, κερδίζοντας κι αυτός με την σειρά του τον τίτλο του ισχυρότερου 4κύλινδρου turbo κινητήρα που έχει φτιαχτεί ποτέ. Για να προκύψει αυτή η εντυπωσιακή απόδοση, απαιτήθηκε κατεργασία με νανοτεχνολογία για χαμηλότερες τριβές στους κυλίνδρους, τοποθετήθηκε αλουμινένιο στρόφαλο και μεταβλητός χρονισμός Camtronic, ενώ για την καλύτερη ψύξη του μπλοκ, υπάρχει μηχανική και ηλεκτρική αντλία νερού και intercooler δύο σταδίων. Όπως όλα τα υπόλοιπα διαμάντια της AMG, το μοτέρ έχει κατασκευαστεί με τη λογική «one man, one engine» για αυτό και φέρει πλακέτα με το όνομα του μηχανικού που τον συναρμολόγησε.
 
Στο δρόμο, οι επιδόσεις της Mercedes AMG GLA 45 S 4MATIC είναι καταιγιστικές (η μάρκα ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ.) ενώ την ίδια στιγμή φημίζεται για το κορυφαίο οδηγικό της στήσιμο. Η ανάρτησή της (Μακφέρσον μπροστά, πολλαπλών πίσω) είναι πιο σφιχτή, ώστε να οι κλίσεις του αμαξώματος να είμαι μικρές, όμως μπορούν να προσαρμοστούν σε τρεις βαθμούς από άνετη έως σπορ μέσω του συστήματος AMG Ride Control που προσαρμόζει την απόσβεση σε κάθε τροχό αυτόματα ανάλογα τις οδικές συνθήκες. Ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός προσαρμόζεται και το τιμόνι AMG που είναι εστιασμένο στο να προσφέρει σπορ οδήγηση και πολλή πληροφορία.

Σελίδα 1Αφιέρωμα: Τα 4 πρόσωπα της Mercedes GLA
Σελίδα 2Μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης & 65 χλμ. πραγματικής αυτονομίας έχει η Plug-in υβριδική 250e
Σελίδα 3Βγαίνει σε «πολεμικές» AMG εκδόσεις, η 45 S με τα 421 άλογα είναι το ισχυρότερο οικογενειακό SUV
Toyota
KGM