ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γίνεται η Ferrari California T να γίνει ακόμα πιο δυνατή, όμορφη και «στριφτερή»; Γίνεται αν την έχουν περιλάβει στα χέρια τους οι ειδικοί του βελτιωτικού οίκου της Novitec Rosso…
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Γίνεται η Ferrari California T να γίνει ακόμα πιο δυνατή, όμορφη και «στριφτερή»; Γίνεται αν την έχουν περιλάβει στα χέρια τους οι ειδικοί του βελτιωτικού οίκου της Novitec Rosso…

Ακόμα πιο Ferrari…

2.872 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2015)

Γίνεται η Ferrari California T να γίνει ακόμα πιο δυνατή, όμορφη και «στριφτερή»; Γίνεται αν την έχουν περιλάβει στα χέρια τους οι ειδικοί του βελτιωτικού οίκου της Novitec Rosso…

Ήταν Φεβρουάριος του 2014 όταν γνωρίσαμε για πρώτη φορά την Ferrari California T. Από τότε μέχρι σήμερα δεν έχουμε δει πολλά προγράμματα βελτίωσης του μοντέλου, αλλά πλέον έφτασε η ώρα του ειδικού στις Ferrari, της Novitec, να μας πάρει τα μυαλά με μια δική της κατακίτρινη εκδοχή του οχήματος...Οι άνθρωποι του βελτιωτικού οίκου καταπιάστηκαν με τα ηλεκτρονικά του twin-turbo V8 κινητήρα και σε συνδυασμό με την τοποθέτηση μιας σπορ εξάτμισης, η απόδοση του μοντέλου έφτασε στα 646 άλογα, 86 περισσότερα από ότι το «μαμά». Κατά 101 Nm ανέβηκε και η ροπή του μοτέρ, η οποία πλέον βρίσκεται στα 856. Έτσι, η αναβαθμισμένη California T χρειάζεται μόλις 3,3 δλ. για το 0-100, ενώ η τελική της ανέρχεται σε 323 χλμ./ώρα.Αλλαγές έγιναν και στην ανάρτηση και προκειμένου να βελτιωθεί το κράτημα, τοποθετήθηκαν κοντύτερα κατά 35 χλστ. ελατήρια. Οι τροχοί, πάλι, είναι 22 ιντσών και φέρουν ελαστικά επιδόσεων.Οι αισθητικές αλλαγές είναι –ευτυχώς- αρκετά διακριτικές, με το ανθρακονημάτινο πακέτο της Novitec Rosso να περιλαμβάνει εμπρός σπόιλερ, μάσκα, πλευρικούς αεραγωγούς και μαρσπιέ. Πίσω, υπάρχει μια αεροτομή και νέος προφυλακτήρας, που φιλοξενεί το διαχύτη με τις μαύρες απολήξεις τις εξάτμισης. Το εσωτερικό, τέλος, διαμορφώνεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις – ορέξεις του πελάτη.Αν δεν σας φτάνουν όλα αυτά, δείτε παρακάτω το σχετικό video:

Αλλαγές έγιναν και στην ανάρτηση και προκειμένου να βελτιωθεί το κράτημα, τοποθετήθηκαν κοντύτερα κατά 35 χλστ. ελατήρια. Οι τροχοί, πάλι, είναι 22 ιντσών και φέρουν ελαστικά επιδόσεων.

Αλλαγές έγιναν και στην ανάρτηση και προκειμένου να βελτιωθεί το κράτημα, τοποθετήθηκαν κοντύτερα κατά 35 χλστ. ελατήρια. Οι τροχοί, πάλι, είναι 22 ιντσών και φέρουν ελαστικά επιδόσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK