Προσόντα τα μοντέλα της Honda έχουν αρκετά. Τα προσόντα αυτά όμως κοστίζουν ακριβά. Πολύ ακριβά. Και δεν αναφερόμαστε στο υπερόπλο Civic Type-R, το οποίο είναι ίσως ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα GTI που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή. Αναφερόμαστε στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, τα mainstream, αυτά που απευθύνονται στο ευρύ αγοραστικό κοινό. Και αυτά είναι ακριβά, πράγμα που την σκοτώνει ως μάρκα.Πρώτα από όλα η Honda δεν έχει τιμές κράχτες, όπως συμβαίνει με τους περισσότερους κατασκευαστές, με αποτέλεσμα να μην προσελκύει αγοραστές και να μην τους «προκαλεί» να μπουν στις εκθέσεις της. Γιατί άλλο είναι να έχεις ακούσει πως το Civic ξεκινάει από τα 13.775 ευρώ (όπως κάποια άλλα μικρομεσαία μοντέλα), και άλλο από τα 15.690 ευρώ. Στη δεύτερη περίπτωση δεν σκέφτεσαι καν να κάνεις την υπέρβαση, να ζοριστείς λίγο για να το αποκτήσεις.
Ενδεικτικά, τo φθηνότερο μοντέλο της Honda είναι το Jazz, και αυτό είναι ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό αφού ξεκινά -με έκπτωση και απόσυρση- από τα 12.740 ευρώ.Έτσι, η Honda καταλήγει να πουλάει ακριβά, σε τιμές premium χωρίς να είναι premium. Βέβαια, εδώ να αναγνωρισθεί πως ο εξοπλισμός των μοντέλων της είναι πλήρης και όχι είναι «σπαρτιατικός» όπως συμβαίνει με τις εκδόσεις «κράχτες». Και πάλι όμως, έτσι αποκλείει μία μερίδα αγοραστών που θέλουν τον βασικό εξοπλισμό.Και πάλι, όμως, τα Honda είναι ακριβότερα από τον ανταγωνισμό. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Κάποιοι μπορεί να σκεφτούν πως οφείλεται στη διαφορά ισοτιμίας με το YEN, όμως τα περισσότερα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας κατασκευάζονται στην Ευρώπη (Αγγλία), άρα ο παραπάνω συλλογισμός δεν φαίνεται να έχει βάση.Ακριβά, όμως η Honda δεν πουλάει μόνο στην Ελλάδα. Ανάλογη «πολιτική» έχει και στην υπόλοιπή Ευρώπη. Και εκεί τα μοντέλα της είναι ακριβότερα του ανταγωνισμού με αποτέλεσμα η θέση της στις πωλήσεις να βρίσκεται χαμηλά. Πιο χαμηλά και από την Ελλάδα, αφού εδώ βρίσκεται στην 16η θέση, ενώ στην Ευρώπη στην 22η (πωλήσεις Ιαν.-Απρ. 2015).Ακριβή όμως η Honda δεν είναι μόνο στις τιμές. Το ίδιο φαίνεται να ισχύει και για τα ανταλλακτικά, ενώ αρκετοί ιδιοκτήτες φαίνεται να έχουν παράπονα με το after sales της ελληνικής αντιπροσωπείας (Δείτε σχετικά αναφορές στην έρευνα Autocheck).Εσείς όμως τι λέτε; Είναι οι τιμές της Honda που την σκοτώνουν ως μάρκα; Θα θέλατε φθηνότερα Honda;
Ακομα το θυμάμαι....μπροστινά τακάκια σε CRX το 1996 35.000 δρχ. !!!! (ΤΡΙΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΡΑΧΜΕΣ).....στην αντιπροσωπεία...Άψογο αυτοκίνητο ,κινητήρας διαμάντι για την εποχή του , αλλά κόστος συντήρησης παράλογο....
Έχετε δίκιο σε ότι γράφετε αλλά οι εταιρείες που ανταγωνίζεται η Honda(Toyota-VW-Ford-Opel κ.Α.)δεν νομίζω ότι έχουν διαφορα στην τιμή ειδικά ηWV έχει ξεφύγει και άσχετα με τις τιμές που αναφέρονται όταν πας στην αντιπροσωπεία 3το λάδι 3 το ξύδι πληρώνεις πολύ ακριβά κάτι (Kia seat Leon skoda κ.α .
Όσο για αυτό που λέει ο Νίκος, γιατί μόνο Honda I mazda? Εγώ έχω Toyota και στα 11 χρόνια έχω αλλάξει μπαταρία και τακάκια μόνο. Για αυτό που αναφέρει ο Γιώργος σαν κάτοχος Toyota. Έχω πράγματι μηχανή Honda. Αν και το επόμενο αυτοκίνητο μου θα είναι Honda. Crv δεν μπορώ να μην παραδεχτώ τα στραβά της αντιπροσωπειας που το after sales της Toyota είναι για βραβείο ενώ της Honda για κλάματα. Όσο αφορά τις τιμές ίδιες είναι και στην υπόλοιπη Ευρώπη και δεν φταίει ο σαρακακης για αυτές.
Αν δεν σας ενδιαφέρει απλά η οδήγηση από το Α στο Β και θέλετε ένα αυτοκίνητο που θα σας κρατήσει χρόνια χωρίς να βάζετε το χέρι στην τσέπη η επιλογή είναι μονόδρομος ή Honda ή Mazda... Η διαφορά στη τιμή από ένα ευρωπαικό θα σας βγει στα τέσσερα με πέντε χρόνια από τις βλάβες και τη διαφορά στη πραγματική κατανάλωση...
Εχω το Honda Civic 1,6 του 2005 εχω κανει 116.000KM και δεν εχω αλλαξει ουτε μια λαμπα.
Οτι πληρωνεις παιρνεις.
Ως προς τις τιμες καλο ειναι να τις ξανακοιταξει ο Σαρακακης γιατι υπαρχει καλος ανταγωνισμος (απο Ιαπωνια μονο)
Τα πράγματα είναι απλά από θέμα ποιότητάς κατασκευής και υλικών ή χοντα ήταν πάντα ένα κλικ επάνω από ολουσ τους ιάπωνες από εκεί και πέρα όταν μια εταιρεία φτιάχνει και ξεπουλάει μηχανεσ για ότι κινείται από χλοροκοπτικα μέχρι αεροπλάνα μοτοσυκλέτες ρομπότ έχει το συν να πουλάει το προϊόν της στην τιμή που θεωρεί σωστή .Δείτε τις πωλήσεις ΤΗΣ χοντα στην Αμερική την μεγαλύτερη αγορά έτσι είναι αυτά τους φτάνουν.Άλλωστε τεχνολογικά όλα αυτά τα χρόνια ήταν πολύ μπροστά από τις περισσότερες εταιρείες βλέπε v_teck.το 89 με 160 άλογα.Τέλος να σας συγχαρώ για τα non paper
target group pio fragatoi pelates, pou shmainei kaliteri syntirisi,pou shmainei megalyterh antoxi se bathos xronou.Ta idia kanei kai tis motosikletes.
Idia periptosi einai ayti ton Aygo-108-C1,pou to Aygo theoreitai pio gero para to oti einai akribos ti idio me ta alla.Gia plaka rotiste osous exoun Toyota ti motosikleta exoun.Kata 90% tha sas
poune Honda....
Φυσικά ότι πληρώνεις παίρνεις ...! Αλλά στην εποχή της Παγκοσμιοποίησης αυτό ισχύει περισσότερο για τα πλαστικά και τις λαμαρίνες των αυτοκινήτων. Από την στιγμή που κάθε εταιρεία έχει 2 & 3 θυγατρικές...οι κινητήρες μοιράζονται. Μπορεί η μητρική εταιρεία να έχει πιο τεχνολογικά εξελιγμένο κινητήρα από την θυγατρική (η οποία θα τον υιοθετήσει λίγο αργότερα) αλλά οι αξιοπιστία είναι η ίδια. Οπότε με τη κριτήριο μιλάμε?? Στην ΕΥρώπη δεν γνωρίζω, αλλά στις USA τα honda είναι πολύ φτηνά (είναι κυρίως τα αυτοκίτητα που αγοράζουν καινούργια οι μετανάστες). Δεν θεωρούνται premium πουθενά.
Ας μην ξεχνάμε ότι όσο το "δείγμα" μεγαλώνει τόσο το "ερώτημα" γίνεται στατιστικά πιο έντονο. H VW η οποία πουλάει τα πολλαπλάσια από την Honda σαφώς θα έχει περισσότερες βλάβες. Έπειτα ισχύει και το άλλο.....όσο περισσότερο το νιάζεσαι το αυτοκίνητο, τόσο λιγότερες βλάβες θα σου βγάλει. προσωπικά έχω αλλάξει κάμποσα...μέχρι τώρα όχι japan γιατί αισθητικά δεν μου αρέσουν, και ποτέ δεν είχα βλάβες !! Μακάρι το CRV να κόστιζε λιγότερο στην Ελλάδα και μακάρι να έφερναν και το MAZDA 3-SUV
Ακομα το θυμάμαι....μπροστινά τακάκια σε CRX το 1996 35.000 δρχ. !!!! (ΤΡΙΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΡΑΧΜΕΣ).....στην αντιπροσωπεία...Άψογο αυτοκίνητο ,κινητήρας διαμάντι για την εποχή του , αλλά κόστος συντήρησης παράλογο....
δεν πειραζει..οταν θα βλεπει τις πωλησεις με το κυαλι,ισως τοτε ο φτωχος Σαρακάκης,το σκεφτει καλυτερα για να ριξει τις τιμες.
παιρνεις nissan κ εχεις το κεφαλι κ την τσεπη σου ησυχο
Πράγματι είναι απορίας άξιο η στάση της Honda λες και απλώς θέλει να φαίνεται ότι υπάρχει και στην Ευρωπαϊκή αγορά. Μοιάζει σαν διαφήμιση.
Έχετε δίκιο σε ότι γράφετε αλλά οι εταιρείες που ανταγωνίζεται η Honda(Toyota-VW-Ford-Opel κ.Α.)δεν νομίζω ότι έχουν διαφορα στην τιμή ειδικά ηWV έχει ξεφύγει και άσχετα με τις τιμές που αναφέρονται όταν πας στην αντιπροσωπεία 3το λάδι 3 το ξύδι πληρώνεις πολύ ακριβά κάτι (Kia seat Leon skoda κ.α .
συμφωνώ με το άρθρο σας ,αλλά ως πολύ ευχαριστημένος κάτοχος ενός HONDA CIVIC 1,4,θέλω να προσθέσω το εξής , ότι πληρώνεις παίρνεις.-
Όσο για αυτό που λέει ο Νίκος, γιατί μόνο Honda I mazda? Εγώ έχω Toyota και στα 11 χρόνια έχω αλλάξει μπαταρία και τακάκια μόνο. Για αυτό που αναφέρει ο Γιώργος σαν κάτοχος Toyota. Έχω πράγματι μηχανή Honda. Αν και το επόμενο αυτοκίνητο μου θα είναι Honda. Crv δεν μπορώ να μην παραδεχτώ τα στραβά της αντιπροσωπειας που το after sales της Toyota είναι για βραβείο ενώ της Honda για κλάματα. Όσο αφορά τις τιμές ίδιες είναι και στην υπόλοιπη Ευρώπη και δεν φταίει ο σαρακακης για αυτές.
Αν δεν σας ενδιαφέρει απλά η οδήγηση από το Α στο Β και θέλετε ένα αυτοκίνητο που θα σας κρατήσει χρόνια χωρίς να βάζετε το χέρι στην τσέπη η επιλογή είναι μονόδρομος ή Honda ή Mazda... Η διαφορά στη τιμή από ένα ευρωπαικό θα σας βγει στα τέσσερα με πέντε χρόνια από τις βλάβες και τη διαφορά στη πραγματική κατανάλωση...
Εχω το Honda Civic 1,6 του 2005 εχω κανει 116.000KM και δεν εχω αλλαξει ουτε μια λαμπα. Οτι πληρωνεις παιρνεις. Ως προς τις τιμες καλο ειναι να τις ξανακοιταξει ο Σαρακακης γιατι υπαρχει καλος ανταγωνισμος (απο Ιαπωνια μονο)
Τα πράγματα είναι απλά από θέμα ποιότητάς κατασκευής και υλικών ή χοντα ήταν πάντα ένα κλικ επάνω από ολουσ τους ιάπωνες από εκεί και πέρα όταν μια εταιρεία φτιάχνει και ξεπουλάει μηχανεσ για ότι κινείται από χλοροκοπτικα μέχρι αεροπλάνα μοτοσυκλέτες ρομπότ έχει το συν να πουλάει το προϊόν της στην τιμή που θεωρεί σωστή .Δείτε τις πωλήσεις ΤΗΣ χοντα στην Αμερική την μεγαλύτερη αγορά έτσι είναι αυτά τους φτάνουν.Άλλωστε τεχνολογικά όλα αυτά τα χρόνια ήταν πολύ μπροστά από τις περισσότερες εταιρείες βλέπε v_teck.το 89 με 160 άλογα.Τέλος να σας συγχαρώ για τα non paper
και εδω φυσικα ισχυει οτι πληρωνεις παιρνεις και αν εισαι νοικοκυρης θα το εχεις τουλαχιστον 20 απροβληματιστα χρονια!!!
target group pio fragatoi pelates, pou shmainei kaliteri syntirisi,pou shmainei megalyterh antoxi se bathos xronou.Ta idia kanei kai tis motosikletes. Idia periptosi einai ayti ton Aygo-108-C1,pou to Aygo theoreitai pio gero para to oti einai akribos ti idio me ta alla.Gia plaka rotiste osous exoun Toyota ti motosikleta exoun.Kata 90% tha sas poune Honda....
Φυσικά ότι πληρώνεις παίρνεις ...! Αλλά στην εποχή της Παγκοσμιοποίησης αυτό ισχύει περισσότερο για τα πλαστικά και τις λαμαρίνες των αυτοκινήτων. Από την στιγμή που κάθε εταιρεία έχει 2 & 3 θυγατρικές...οι κινητήρες μοιράζονται. Μπορεί η μητρική εταιρεία να έχει πιο τεχνολογικά εξελιγμένο κινητήρα από την θυγατρική (η οποία θα τον υιοθετήσει λίγο αργότερα) αλλά οι αξιοπιστία είναι η ίδια. Οπότε με τη κριτήριο μιλάμε?? Στην ΕΥρώπη δεν γνωρίζω, αλλά στις USA τα honda είναι πολύ φτηνά (είναι κυρίως τα αυτοκίτητα που αγοράζουν καινούργια οι μετανάστες). Δεν θεωρούνται premium πουθενά. Ας μην ξεχνάμε ότι όσο το "δείγμα" μεγαλώνει τόσο το "ερώτημα" γίνεται στατιστικά πιο έντονο. H VW η οποία πουλάει τα πολλαπλάσια από την Honda σαφώς θα έχει περισσότερες βλάβες. Έπειτα ισχύει και το άλλο.....όσο περισσότερο το νιάζεσαι το αυτοκίνητο, τόσο λιγότερες βλάβες θα σου βγάλει. προσωπικά έχω αλλάξει κάμποσα...μέχρι τώρα όχι japan γιατί αισθητικά δεν μου αρέσουν, και ποτέ δεν είχα βλάβες !! Μακάρι το CRV να κόστιζε λιγότερο στην Ελλάδα και μακάρι να έφερναν και το MAZDA 3-SUV