ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα ιταλικά συνδικάτα & τα προβλήματα σκουριάς

 Σχολιάστε 
19.935 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2024)
Μέσα σε λίγα χρόνια η σκουριά μπορούσε να κάνει την εμφάνισή της, ειδικά αν το αυτοκίνητο έμενε εκτεθειμένο σε κακές καιρικές συνθήκες.
2 Φωτογραφίες »

Μέσα σε λίγα χρόνια η σκουριά μπορούσε να κάνει την εμφάνισή της, ειδικά αν το αυτοκίνητο έμενε εκτεθειμένο σε κακές καιρικές συνθήκες.

Η Alfasud δεν έμεινε στην ιστορία μόνο για την τρομερή της οδική συμπεριφορά και τα φθηνά γκάζια, αλλά και για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπιζε με την αξιοπιστία της. Πιο συγκεκριμένα, η παραγωγή του μοντέλου στον ιταλικό Νότο δεν ήταν και τόσο εύκολη υπόθεση. Κάτι η έλλειψη έμπειρων τεχνιτών, κάτι οι συνεχείς διακοπές της παραγωγής από απεργίες και δολιοφθορές, προκάλεσαν αρκετά προβλήματα στο τελικό αποτέλεσμα που έβγαινε από το εργοστάσιο.


Βέβαια με την κατάλληλη φροντίδα, μπορεί κάποιος σήμερα να χαίρεται ένα εξαιρετικό και πανέμορφο αυτοκίνητο.
2 Φωτογραφίες »

Βέβαια με την κατάλληλη φροντίδα, μπορεί κάποιος σήμερα να χαίρεται ένα εξαιρετικό και πανέμορφο αυτοκίνητο.


Η αρχή όμως του προβλήματος εντοπίζεται κυρίως στον κακής ποιότητας και ανακυκλωμένο χάλυβα που προμηθεύονταν οι Ιταλοί από την Σοβιετική Ένωση, αλλά και στην ανύπαρκτη αντιδιαβρωτική επεξεργασία που γινόταν στο αμάξωμα πριν τη βαφή. Τα αυτοκίνητα μπορεί να έμεναν για μέρες άβαφα έξω από το εργοστάσιο, με τη γυμνή λαμαρίνα εκτεθειμένη στις καιρικές συνθήκες και στην υγρασία της θάλασσας.

Αποτέλεσμα, τα αυτοκίνητα να εμφανίζουν σκουριά σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, ακόμα και στον πρώτο χρόνο. Στην προσπάθειά τους να «διορθώσουν» το πρόβλημα, οι μηχανικοί της Alfa Romeo, δοκίμασαν να γεμίσουν τις εσωτερικές κοιλότητες του αμαξώματος με αφρό, ο οποίος όμως έκανε την κατάσταση ακόμα χειρότερη, καθώς ο αφρός αυτός όχι απλά δεν συγκρατούσε την υγρασία εκτός, αλλά την ρούφαγε, κάνοντας τις λαμαρίνες να σαπίζουν από μέσα προς τα έξω.

Τέλος, εκτός της σκουριάς, υπήρχαν και κάποιες αναφορές από ιδιοκτήτες για τριγμούς και εύθραυστα πλαστικά στο εσωτερικό, ενώ σε πιο θερμά κλίματα, εντοπίστηκαν περιστατικά υπερθέρμανσης του κινητήρα.

Σελίδα 1Alfa Romeo Alfasud: Η προσθιοκίνητη Alfa που δεν ξεχνά κανείς
Σελίδα 2Από το 4θυρο σεντάν μέχρι station wagon
Σελίδα 3Τα ιταλικά συνδικάτα & τα προβλήματα σκουριάς
Hyundai
CORAG GAS PEIRATEIA