Η Alfa Romeo Giulia ήρθε να «χτυπήσει» έναν από τους κύριους εκφραστές των premium εταιρειών διεκδικώντας τη θέση του στο βάθρο. Κατά πόσο τα καταφέρνει;
Giulia 2,2 Vs BMW 320 d
37.207 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2016)
Μια Alfa Romeo στο δρόμο της BMW! Με την Giulia, η Alfa Romeo μπαίνει με αξιώσεις στην κατηγορία των premium μεσαίων αυτοκινήτων και, με τον δεδομένο οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα, έρχεται αντιμέτωπη με τη BMW Σειρά 3 και την έκδοση 320d αυτής, σε μια κόντρα με έντονο ενδιαφέρον.
Αlfa Romeo Giulia 2,2 Auto
- Μη δυνατότητα απενεργοποίησης ESP, κυβισμός κινητήρα, χτύπημα ανάρτησης σε διαδοχικές ανωμαλίες
BMW 320d Auto
+ Ποιότητα κατασκευής, φινίρισμα, συναρμολόγηση, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά
- Ανεση ανάρτησης με τα runflat ελαστικά, τιμή
Η Alfa Romeo κατάφερε με την νέα Giulia, που είναι και υποψήφια για Best Car 2017, να κάνει το δυνατό comeback, κοντράροντας επί ίσοις όροις τους παραδοσιακούς παίκτες της premium κατηγορίας σε όλoυς τους τομείς. Ως Alfa Romeo και δη ως «γνήσια» Alfa Romeo με τον οδηγικό χαρακτήρα να συνεχίζει να αποτελεί το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της φίρμας και στην νέα αυτή εποχή της που σηματοδοτεί η έλευση της Giulia, βρίσκει αντιμέτωπη μόνο μια πρόταση στην κατηγορία με ανάλογο οδηγικό προφίλ. Η Σειρά 3 της ΒΜW είναι ο εξ ορισμού άμεσος αντίπαλός της, προτάσσοντας στα κύρια χαρακτηριστικά της, συν όλων των άλλων, τη δυναμική οδική συμπεριφορά. Έτσι, τα κοινά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων είναι πολλά περισσότερα από όσα μπορεί να φανταστεί κανείς, με το παιχνίδι να κρίνεται τελικά σε λεπτομέρειες που όμως αρκούν για να κάνουν την διαφορά, αν και πολύ σημαντικό κριτήριο παίζει και η κατά 6.000 ευρώ χαμηλότερη τιμή της Alfa Romeo Giulia (42.750 ευρώ με έκπτωση).
Εμφάνιση: Πιο σπορ η Giulia
Η εμφάνιση των δυο αυτοκινήτων είναι το πιο «χτυπητό» σημείο διαφοροποίησής τους και σε ένα μεγάλο ποσοστό αρκεί για να διαμορφώσει την τελική επιλογή του αγοραστή. Η Giulia είναι σαφώς πιο σπορτίφ και πιο ξεχωριστή ως νεότερη πρόταση, μην αφήνοντας κανένα περιθώριο στην BMW να «κλέψει» την ματιά του περαστικού, στην περίπτωση που βρεθούν στο ίδιο μέρος την ίδια ώρα. Μεμονωμένα, η Alfa Romeo εκφράζει περίσσιο δυναμισμό τόσο μέσω των καμπύλων επιφανειών της όσο και της αιχμηρής σχεδίασης του εμπρόσθιου μέρους, με κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής της τα έντονα καπούλια και την κουπέ λογική της σχεδίασης πίσω. Η Σειρά 3 από την άλλη χωρίς να έχει κάτι το ιδιαίτερο σχεδιαστικά δείχνει και είναι πιο εκλεπτυσμένη αισθητικά με μοναδικό σημείο έκφρασης της δυναμικής της να αποτελεί η χαρακτηριστική μάσκα της BMW εμπρός. Τα υπόλοιπα στοιχεία της σχεδίασής της θεωρούνται ως εκ των ουκ άνευ για να «μοιάζει» στην μεγαλύτερη και πιο πολυτελή αδελφή της (Σειρά 5) που ήταν και το ζητούμενο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Eμφάνιση μέσα έξω, οδηγική αίσθηση, άνεση ανάρτησης, λειτουργία κινητήρα – κιβωτίου, επιδόσεις- Μη δυνατότητα απενεργοποίησης ESP, κυβισμός κινητήρα, χτύπημα ανάρτησης σε διαδοχικές ανωμαλίες
BMW 320d Auto
+ Ποιότητα κατασκευής, φινίρισμα, συναρμολόγηση, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά
- Ανεση ανάρτησης με τα runflat ελαστικά, τιμή
Η Alfa Romeo κατάφερε με την νέα Giulia, που είναι και υποψήφια για Best Car 2017, να κάνει το δυνατό comeback, κοντράροντας επί ίσοις όροις τους παραδοσιακούς παίκτες της premium κατηγορίας σε όλoυς τους τομείς. Ως Alfa Romeo και δη ως «γνήσια» Alfa Romeo με τον οδηγικό χαρακτήρα να συνεχίζει να αποτελεί το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της φίρμας και στην νέα αυτή εποχή της που σηματοδοτεί η έλευση της Giulia, βρίσκει αντιμέτωπη μόνο μια πρόταση στην κατηγορία με ανάλογο οδηγικό προφίλ. Η Σειρά 3 της ΒΜW είναι ο εξ ορισμού άμεσος αντίπαλός της, προτάσσοντας στα κύρια χαρακτηριστικά της, συν όλων των άλλων, τη δυναμική οδική συμπεριφορά. Έτσι, τα κοινά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων είναι πολλά περισσότερα από όσα μπορεί να φανταστεί κανείς, με το παιχνίδι να κρίνεται τελικά σε λεπτομέρειες που όμως αρκούν για να κάνουν την διαφορά, αν και πολύ σημαντικό κριτήριο παίζει και η κατά 6.000 ευρώ χαμηλότερη τιμή της Alfa Romeo Giulia (42.750 ευρώ με έκπτωση).
Εμφάνιση: Πιο σπορ η Giulia
Η εμφάνιση των δυο αυτοκινήτων είναι το πιο «χτυπητό» σημείο διαφοροποίησής τους και σε ένα μεγάλο ποσοστό αρκεί για να διαμορφώσει την τελική επιλογή του αγοραστή. Η Giulia είναι σαφώς πιο σπορτίφ και πιο ξεχωριστή ως νεότερη πρόταση, μην αφήνοντας κανένα περιθώριο στην BMW να «κλέψει» την ματιά του περαστικού, στην περίπτωση που βρεθούν στο ίδιο μέρος την ίδια ώρα. Μεμονωμένα, η Alfa Romeo εκφράζει περίσσιο δυναμισμό τόσο μέσω των καμπύλων επιφανειών της όσο και της αιχμηρής σχεδίασης του εμπρόσθιου μέρους, με κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής της τα έντονα καπούλια και την κουπέ λογική της σχεδίασης πίσω. Η Σειρά 3 από την άλλη χωρίς να έχει κάτι το ιδιαίτερο σχεδιαστικά δείχνει και είναι πιο εκλεπτυσμένη αισθητικά με μοναδικό σημείο έκφρασης της δυναμικής της να αποτελεί η χαρακτηριστική μάσκα της BMW εμπρός. Τα υπόλοιπα στοιχεία της σχεδίασής της θεωρούνται ως εκ των ουκ άνευ για να «μοιάζει» στην μεγαλύτερη και πιο πολυτελή αδελφή της (Σειρά 5) που ήταν και το ζητούμενο.
Ετσι καλα της κανει! Να την χτυπαει χωρις ελεος!
Καλά και τα δύο !!!!Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει σάλιο να τα αγοράσεις αλλά ούτε και να τα συντηρήσεις πλέον!!!
Νομίζω πως έχει γίνει υπέροχη δουλειά απο τους μηχανικούς της alfa romeo. Επιτέλους ένα αυτοκίνητο που μπορεί όχι απλά να τα βάλει με τα γερμανικά αλλα να είναι και ανώτερό τους. Μπράβο στην Alfa.
Απαγορευτικά λόγω Τεκμηρίων και τιμών αγοράς!!!!!!!!!!!!
Προς autotriti: Διορθώστε το μήκος της Giulia που το γράφετε λάθος από την αρχή σε όλες τις παρουσιάσεις. Επίσης 1 ερώτηση: Φοράνε -τα 2 αμάξια- 18 και 16άρες ζάντες. Αυτό δεν επηρεάζει κάμποσο τις μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης;
Απάντηση: Ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο σας. Διορθώθηκε. Υπάρχουν διαφορές ανάλογα με τις διαστάσεις των ζαντών, όμως στα συγκριτικά μας θέματα τα μοντέλα είτε έχουν ίδιες σε διαστάσεις ζάντες, είτε αναφέρουμε τις διαφορές τους αν υπάρχουν.
Το προβλημα ειναι η τιμη και η μεταπωλιτικη αξια της Αλφα Ρομεο σε σχεση με το μπεμπε.
μια ερωτηση για το autotriti.Η Giulia ειναι 2.200cc και η bmw 2000cc και εχετε τον κινητηρα της giulia στα αρνητικα λογω δεομενων φορολογιας στην Ελλαδα,ενω ειναι γνωστο οτι ενας κινητηρας 2200cc και ενας 2000cc εχουν ακριβως τον ιδιο φορο πολυτελους διαβιωσης?Για πιο λογο λοιπον γινεται αυτη η ανευ ουσιας δικριση υπερ της BMW?χτυπημα στην αναρτηση της Giulia απλα δεν υφισταται....η συγκεκριμενη αναφορα ειναι εκτος πραγματικοτητας
Eπειδή είχει φίλος BMW με run flat ελαστικά με 50000 plus χιλιόμετρα ποτέ δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα στην άνεση της ανάρτησης σε κάθε είδους δρόμο,τώρα με τι κριτήρια εσείς βγάλατε ότι δεν έχει άνεση δεν ξέρω,και με 17 ή 18 ζάντες,και το επαναλμβάνω σε κάθε είδους δρόμους μέχρι τους καρόδρομους σε επαρχία.Tώρα κουκλάρα η alfa αλλά δεν τρομάζει την BMW όπως και να το κάνουμε.
το πιο ασχημο Alfa Romeo των εποχων είναι η giulia,η 156 και η 159 ηταν πολύ πιο ομορφες σχεδιαστικα από τη giulia αυτό βεβαια είναι υποκειμενικο αλλα πιστευω σε πολλους δεν αρεσει.τωρα από τα χαρακτηριστικα σε σχεδιαση ποιοτητα ανεση οδηγικη συμπεριφορα χωρους καταναλωση κερδιζει η BMW αρα η giulia που κερδιζει στις επιδοσεις και στην φτηνοτερη τιμη?κατα την ταπεινη μου γνωμη δινω ψηφο στην BMW 320d
Ποιοι μηχανικοι της Αλφα;;;Απο το 2010 τους στειλανε να βαρανε παλαμακια και να βιδωνουν μπουλονια στα πιτς της φερραρι... Μπορει και καποιοι να πηγαν στο εργοστασιο της ΖΑΣΤΑΒΑ και να αλλαζουν λαμπες!