H Alfa Romeo μπήκε «φουριόζα» στην ελίτ των σπορ premium SUV με τη Stelvio και με εμφατικό τρόπο έρχεται να αμφισβητήσει τη Macan της Porsche άσχετα αν τα χωρίζει μεγάλη απόσταση και περίπου 20.000 ευρώ.
Η Alfa Romeo έκανε την «υπέρβαση» και μετά την Giulia καταφέρνει να μπει δυνατά στην ελίτ των πιο σπορ crossover της αγοράς με premium χαρακτήρα, με τη Stelvio. Μια κατηγορία που η Porsche έχει έντονη παρουσία με την Cayenne και συνεχίζει τώρα με την Macan να παραδίδει μαθήματα και στην πιο κόμπακτ διαστάσεων υποκατηγορία. Πόσο κόμπακτ όμως μπορεί να είναι ένα υπερυψωμένο αμάξωμα 4,7 μέτρων μήκους και με βάρος 1.845 κιλά; Η απάντηση δεν κρύβεται στις αναλογίες των δύο αυτοκινήτων ωστόσο ξεκινώντας από αυτές η Alfa Romeo Stelvio είναι κατά 10 χλστ. μικρότερη (4.687 χλστ.) σε μήκος και 20 χλστ. σε πλάτος (1.903 χλστ.), όμως είναι ψηλότερη κατά 47 χλστ. και ελαφρύτερη κατά 110 κιλά (1.735 κιλά).
Από κει και πέρα οι διαφορές συνεχίζονται και στην περιβολή τους, με την μεν Macan να εκφράζει ένα περισσότερο εκλεπτυσμένο ύφος και την Stelvio ένα πιο δυναμικό προφίλ. Παρατηρώντας πάντως τα δύο πολύ εντυπωσιακά και επιβλητικά από κάθε άποψη SUV, θα νιώσεις σίγουρα έλξη για το ξεχωριστό και ιδιαίτερο που εκφράζει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο το σηματάκι της Porsche, είναι αδύνατο όμως να μην σαγηνευτείς από τη γοητεία που ασκεί η Stelvio με τη συνολική της εμφάνιση.
αρεσει δεν αρεσει ποναει δεν ποναει αυτο που ξερω ειναι οτι στο εξωτερικο το stevio το εχουν ανωτερο σε ολους του τομεις (κρατημα ποιοτητα τιμονι φρενα αναρτηση μοτερ..)απο το πλαισιο tuareg με μοτερ skoda σε περιτυλιγμα porsche..και αυτο φαινεται και απο τις πωλησεις που εχει στην ευρωπη...ΞΥΔΙ
...και για τους δύο είναι μία προσπάθεια... η porsche σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να χαρακτηριστεί baby cayenne.- Της λείπει το κάτι... είναι πιο όμορφη στο εσωτερικό για εμένα προσωπικά, όσοι έχουμε ύψος βολεύει καλύτερα, είναι πιο ουδέτερη, έχει καλύτερο πεντάλ φρένου, έγινε μείωση κόστους, έχει πολύ καλύτερο κιβώτιο, πιο light 4κίνηση... η alfa έχει το κάτι όμως χάνει από το πεντάλ φρένου, το σαλόνι της... αν έχεις ύψος, δεν βολεύει... το κιβώτιο της... καλύτερη σε στήσιμο, συν 4κίνηση... κάθεται ο πίσω άξονας όπως σε πισωκίνητο όχημα... μπορεί να ακολουθήσει την porsche... δεν είναι ουδέτερη, όμως πιο οδηγοκεντρική...
αρεσει δεν αρεσει ποναει δεν ποναει αυτο που ξερω ειναι οτι στο εξωτερικο το stevio το εχουν ανωτερο σε ολους του τομεις (κρατημα ποιοτητα τιμονι φρενα αναρτηση μοτερ..)απο το πλαισιο tuareg με μοτερ skoda σε περιτυλιγμα porsche..και αυτο φαινεται και απο τις πωλησεις που εχει στην ευρωπη...ΞΥΔΙ
Θα συμφωνήσω απλά με τον @ΘΑΝΟΣ!Μην λέμε πάλι τα ίδια!Ράβει η Stelvio, χωρίς ναι μεν αλλά!
...και για τους δύο είναι μία προσπάθεια... η porsche σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να χαρακτηριστεί baby cayenne.- Της λείπει το κάτι... είναι πιο όμορφη στο εσωτερικό για εμένα προσωπικά, όσοι έχουμε ύψος βολεύει καλύτερα, είναι πιο ουδέτερη, έχει καλύτερο πεντάλ φρένου, έγινε μείωση κόστους, έχει πολύ καλύτερο κιβώτιο, πιο light 4κίνηση... η alfa έχει το κάτι όμως χάνει από το πεντάλ φρένου, το σαλόνι της... αν έχεις ύψος, δεν βολεύει... το κιβώτιο της... καλύτερη σε στήσιμο, συν 4κίνηση... κάθεται ο πίσω άξονας όπως σε πισωκίνητο όχημα... μπορεί να ακολουθήσει την porsche... δεν είναι ουδέτερη, όμως πιο οδηγοκεντρική...