Η Porsche Macan ακόμα και στη βασική της έκδοση αποτελεί τον ορισμό του οδηγοκεντρικού SUV αυτής της κατηγορίας, με την Stelvio να χάνει την μεταξύ τους κόντρα στις λεπτομέρειες σε όλα τα επίπεδα που ορίζουν το premium και το σπορ του θέματος. Από την άλλη, είναι άκρως δελεαστική η διαφορά τιμής υπέρ της Stelvio και με βάση τον γενικότερο χαρακτήρα της, ακόμα και σε αυτή την κλίμακα τιμών…
αρεσει δεν αρεσει ποναει δεν ποναει αυτο που ξερω ειναι οτι στο εξωτερικο το stevio το εχουν ανωτερο σε ολους του τομεις (κρατημα ποιοτητα τιμονι φρενα αναρτηση μοτερ..)απο το πλαισιο tuareg με μοτερ skoda σε περιτυλιγμα porsche..και αυτο φαινεται και απο τις πωλησεις που εχει στην ευρωπη...ΞΥΔΙ
...και για τους δύο είναι μία προσπάθεια... η porsche σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να χαρακτηριστεί baby cayenne.- Της λείπει το κάτι... είναι πιο όμορφη στο εσωτερικό για εμένα προσωπικά, όσοι έχουμε ύψος βολεύει καλύτερα, είναι πιο ουδέτερη, έχει καλύτερο πεντάλ φρένου, έγινε μείωση κόστους, έχει πολύ καλύτερο κιβώτιο, πιο light 4κίνηση... η alfa έχει το κάτι όμως χάνει από το πεντάλ φρένου, το σαλόνι της... αν έχεις ύψος, δεν βολεύει... το κιβώτιο της... καλύτερη σε στήσιμο, συν 4κίνηση... κάθεται ο πίσω άξονας όπως σε πισωκίνητο όχημα... μπορεί να ακολουθήσει την porsche... δεν είναι ουδέτερη, όμως πιο οδηγοκεντρική...
αρεσει δεν αρεσει ποναει δεν ποναει αυτο που ξερω ειναι οτι στο εξωτερικο το stevio το εχουν ανωτερο σε ολους του τομεις (κρατημα ποιοτητα τιμονι φρενα αναρτηση μοτερ..)απο το πλαισιο tuareg με μοτερ skoda σε περιτυλιγμα porsche..και αυτο φαινεται και απο τις πωλησεις που εχει στην ευρωπη...ΞΥΔΙ
Θα συμφωνήσω απλά με τον @ΘΑΝΟΣ!Μην λέμε πάλι τα ίδια!Ράβει η Stelvio, χωρίς ναι μεν αλλά!
...και για τους δύο είναι μία προσπάθεια... η porsche σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να χαρακτηριστεί baby cayenne.- Της λείπει το κάτι... είναι πιο όμορφη στο εσωτερικό για εμένα προσωπικά, όσοι έχουμε ύψος βολεύει καλύτερα, είναι πιο ουδέτερη, έχει καλύτερο πεντάλ φρένου, έγινε μείωση κόστους, έχει πολύ καλύτερο κιβώτιο, πιο light 4κίνηση... η alfa έχει το κάτι όμως χάνει από το πεντάλ φρένου, το σαλόνι της... αν έχεις ύψος, δεν βολεύει... το κιβώτιο της... καλύτερη σε στήσιμο, συν 4κίνηση... κάθεται ο πίσω άξονας όπως σε πισωκίνητο όχημα... μπορεί να ακολουθήσει την porsche... δεν είναι ουδέτερη, όμως πιο οδηγοκεντρική...