9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Θέτουμε αντιμέτωπα σε μια premium μάχη στα σημεία τις Alfa Romeo Stelvio και BMW X4. Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι κερδίζει; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;
Alfa Romeo Stelvio Vs BMW X4
53.045 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2017)
Ως κύριος εκφραστής της ιδεολογίας της Alfa Romeo με επίκεντρο την ευχαρίστηση στην οδήγηση η Stelvio στέκεται επάξια δίπλα στο αντίπαλον δέος, την X4 της BMW.
Η πρώτη απόπειρα της Alfa Romeo να μπει στην δύσκολη κατηγορία των premium crossover στέφθηκε επιτυχής αν δούμε την Stelvio μεμονωμένα. Aυτή είναι όσο premium απαιτεί η κατηγορία, είναι αδιαμφισβήτητα όμορφη και επί της ουσίας αποτελεί ένα απόλυτα οδηγοκεντρικό -όσο αυτό είναι δυνατόν για τα δεδομένα της κατηγορίας-, αυτοκίνητο. Με τις ίδιες αξίες στέκεται απέναντί της η παραδοσιακή δύναμη της BMW, η Χ4. Η μάχη των δύο εταιρειών λοιπόν που ξεκίνησε από την Giulia και την 3άρα, περνάει σε άλλα επίπεδα με τα αντίστοιχου κυβισμού, απόδοσης και αξίας crossover τους.
Σταθερή, άνετη και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η Stelvio θα ευχαριστήσει τους επιβάτες της και σε μεγάλες αποστάσεις.
Eμφάνιση: Πιο δυναμική η Stelvio, πιο macho η X4
Σε αισθητικό επίπεδο και τα δύο crossover καταφέρνουν άμα τη εμφανίσει τους να εκφράζουν τον επιβλητικό τους και premium χαρακτήρα, με την Iταλίδα να κρίνεται στο σύνολό της πιο δυναμική και κομψή, έναντι της πιο αυστηρής αισθητικά και πιο χοντροκομμένης Γερμανίδας.
Kινητήρες-Κιβώτια: Ικανοί κινητήρες με προβάδισμα της Stelvio
O κινητήρας της Stelvio είναι μεγαλύτερος σε χωρητικότητα (2,2 λτ. έναντι 2,0 λτ. της Χ4) και αποδίδει 20 ίππους περισσότερους αλλά το βασικότερο, 70 Nm ροπής περισσότερα, διαθέσιμα από τις ίδιες στροφές. Αυτό σε συνδυασμό με το σημαντικά χαμηλότερο βάρος της (από τα χαμηλότερα στην κατηγορία), χαρίζουν στη Stelvio την υπεροχή στους τομείς των επιδόσεων και της κατανάλωσης συγκριτικά. Τα κιβώτια και στα δύο αυτοκίνητα προέρχονται από την ΖF και είναι 8 σχέσεων, με τις ρυθμίσεις του λογισμικού στην περίπτωση της Stelvio, να της χαρίζουν ελαφρώς πιο άμεσες εναλλαγές.
Εσωτερικό: Κορυφαίο το εσωτερικό της X4 ακολουθεί από κοντά η Stelvio
Το εσωτερικό και των δύο αυτοκινήτων είναι αρχικά αυτό που ορίζει η κατηγορία τους, η εταιρεία που εκπροσωπούν και η τιμή τους. Έτσι ο premium χαρακτήρας τους είναι εμφανής και στα δύο, με την ποιότητα να είναι ανάλογη και ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου. Συγκριτικά θα δίναμε ένα μικρό προβάδισμα σε ποιότητα στο εσωτερικό της BMW και αυτό γιατί εμφανίζει καλύτερα επίπεδα συναρμογής και φινιρίσματος ιδιαίτερα στα πιο κρυφά σημεία του εσωτερικού της, όμως η Stelvio κερδίζει και πάλι την μεταξύ τους μάχη όσον αφορά στην σχεδίαση, με το εσωτερικό της να είναι πιο ευφάνταστο και με πιο σπορ λογική.
Χώροι: Ισοπαλία σε χώρους
Και τα δύο crossover επιδεικνύουν καλά επίπεδα χώρων για 4 επιβάτες, με την Stelvio να υπερτερεί στον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και στο διαθέσιμο χώρο αποσκευών (525 έναντι 500 λίτρα στην Χ4). Η Χ4 αν και έχει πιο κουπέ λογική σχεδίασης στο πίσω μέρος, παρουσιάζει επαρκή αέρα για τα κεφάλια των πίσω και έχει συγκριτικά μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος στο πίσω κάθισμα, ενώ προσφέρει και ελαφρώς μεγαλύτερο αέρα για τα γόνατα.
Οδική συμπεριφορά: Και τα SUV έχουν ψυχή
Κύριο πεδίο αντιπαράθεσης των δύο αυτοκινήτων είναι η εικόνα τους όσον αφορά στην οδική τους συμπεριφορά. Αυτή και στις δύο περιπτώσεις χαρακτηρίζεται από δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης που σπάνια συναντώνται σε τέτοιας κατηγορίας και βάρους οχήματα. Συγκριτικά, η Stelvio συνδυάζει καλύτερα την άνεση με την δυναμική συμπεριφορά, αφού αντίθετα με την X4 οι ανωμαλίες φιλτράρονται πιο αποτελεσματικά, ενώ όπως και η BMW κρύβει καλά το βάρος της σε σβέλτη κίνηση. Οι κλίσεις είναι μικρές και στα δύο αυτοκίνητα και η ουδέτερη οδική τους συμπεριφορά δεν κλονίζεται από φαινόμενα μεταφοράς βάρους. Η αίσθηση έρχεται να υπογραμμίσει τον ξεχωριστό τους χαρακτήρα, με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση και από τα δύο, ενώ η κορυφαία αμεσότητα που επιδεικνύουν στις εντολές του, ξεφεύγουν πολύ από αυτά που αναμένει κανείς από αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας.
Τιμές: Σημαντικό πλεονέκτημα για την Stelvio
Η Stelvio ως η πρώτη πρόταση της Alfa Romeo στην αγορά των premium crossover, «πριμοδοτείται» με ένα σημαντικό πλεονέκτημα που αφορά την τιμή αγοράς της και που είναι ικανό να την βάλει αντιμέτωπη με το «κατεστημένο». Μιλώντας για τις αντίστοιχες εκδόσεις που συγκρίνουμε, αυτή η διαφορά καθορίζεται στα 9.000 ευρώ επιπλέον για την BMW X4 (με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο), τιμή που είναι σημαντικά αυξημένη ακόμα και σε αυτά τα «βαλάντια».
Συμπέρασμα
H Stelvio μπήκε δυνατά στην κατηγορία των crossover και με εχέγγυο την πολύ καλή Giulia πάνω στην οποία βασίζεται καταφέρνει να κερδίσει στα σημεία ένα από τα ισχυρότερα «όπλα» του ανταγωνισμού, την X4, ενώ κοστίζει σημαντικά λιγότερα χρήματα.
Stelvio χωρις δευτερη κουβεντα γιατι ειναι κουκλαρα οπως την εχω δει απο κοντα!
Stelvio χωρίς δεύτερη σκέψη. Φτάνει πια με τα Γερμανικά κουτιά.
Καλα δεν υπαρχει συγκριση των δυο αυτοκινητων...η Alfa ειναι ΜΑΚΡΑΝκαλυτερο αυτοκινητο .Το σασι της ειναι φτιαγμενο απο Carbon μαγνησιο και αλουμινιο και σε οποια σημεια εχει χαλυβα ειναι η καλυτερης ποιοτητας καθως ειναι απο κραμα Βορίου.....Οσον αφορα την οδηγικη αισθηση που στο αρθρο διαβαζουμε οτι ειναι κοντα σε αισθηση.....ΣΣιγουρα αυτο δεν ισχυει καθως η Alfa Romeo Stelvio διαθετει πυργισκους αναρτησης οι οποιοι ειναι χυτοι και οχι πρεσαριστοι οπως στην BMW κατι που κανει πιο απολυτο το αυτοκινητο σε συμπεριφορα....και εννοειται οτι δεν θα ξεχασουμε να αναφερουμε οτι η Alfa Romeo Εξοπλιζει την Stelvio με μπάρα θολων κατι που η BMW ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ...... Στο εσωτερικο με βαση τον προμηθευτη που ειναι ο ιδιος και για τις δυο εταιρειες....Ειναι ξεκαθαρο οτι τα υλικα της Stelvio ειναι επομενης Γενιας και η συναρμογη της Stelvio ειναι σαφως ανωτερη σε αντιθεση με αυτα που διαβαζουμε στο αρθρο.Αρκει να μπει καποιος στο Google και να δει τους χοντρους αρμους της BMW....Επισης η πραγματικη επενδυση ξυλου με ανοιχτους πορους που εχει η Stelvio,ειναι κατι που δεν συνανταται στην BMW....Οποτε και για το εσωτερικο δεν εχει καποιος παρα να επισκευθφει μια αντιπροσωπεια και να δει με τα ματακια του την ανωτεροτητα της StelviΤι να πει το BMWΔακι ο απογονος του BMW Isetta μπροστα στην Alfa Romeo Stelvio που ειναι απογονος της Alfa Ρομεο tipo33 stradale και της Alfa romeo Sportiva 2000.......Οποιος γνωριζει απο αυτοκινηση ,ξερει πολυ καλα ποσο υψηλο κυρος διαθετει μια Alfa Romeo.....germanotsolia Μηπως εισαι κανεας dealer απο Γερμανικη αντιπροσωπεια???Για πες στον κοσμο....τι θα επρεπε να αγορασει???Μηπως να παρει Porsche Macan που εχει πατωμα απο Audi Q5 και διλιτρο μοτερ δανεικο απο Skoda Superb και Golf R και το εχουνε φασκιωσει με τα σηματα της Porsche για να το πουλανε πιο ακριβα στα ανυποψιαστα κορο'ι'δα????
Το καλύτερο θα ήταν να μπορούσαν να παντρευτούν τα καλά και από τα 2 αμάξια και να έβγαινε το άριστο αποτέλεσμα,τέλος πάντον και εγώ την STELVIO θα έπαιρνα αν μπορούσα,είναι για πασαρέλλα η άτιμη,κουκλάρα μέσα και έξω.
Η BMW X4 από μπροστά είναι πολύ χάλια για αυτό που μας έχει συνηθίσει η BMW...
Το άρθρο αναφέρει για την X4 "προσφέρει και ελαφρώς μεγαλύτερο αέρα για τα γόνατα". Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω μιας και σύμφωνα με την φωτογραφία που έχει ανεβάσει ο ίδιος ο αρθρογράφος βλέπουμε ότι και τα δυο αυτοκίνητα έχουν 105 χιλιοστά για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Απάντηση: Καλησπέρα, έχει γίνει λάθος στον πίνακα, διορθώθηκε, ευχαριστούμε για την επισήμανση.
Λοιπον αντικειμενικα πραγματα. Υπεροχο πισω μερως BMW τρομερη μουρη η ALFA. Εσωτερικα αν και εμφανησιακα ειναι λιγο ποιο ωραια η στελβιο κατα τη γνωμη, αλλα αυτο ειναι τελειως υποκειμενικο, ποιοτικα ειναι ενα σκαλι πανω η X4. Oσων αφορα οδηγικα ισως η Stelvio να ειναι ποιο ευχαριστη λογω και των πολυ καλυτερων επιδοσεων. Κατα τα αλλα τα 9 χιλιαρικα διαφορα δινουν τρομερο αβανταζ στην Αλφα διοτι μπορεις να την φορτωσεις με πολλα εξτρα.
Γερμανοτσολια καλα κρασια παρε εσυ Audi Macan με γονιδια κινητρα Skoda και σιγουρα θα εισαι για πολλα γιαουρτια καθως θα καμαρωνεις σαν γυφτικο σκερπανι οτι δηθεν οδηγας Porsche .........ΧΑΧΑΧΑΧΑ Ακου τι λεει θα παρει Macan ενα φασκιωμενο Skoda-Αudι και θα λεει οτι εχει Porchshe
Βρε Autotriti για εξηγησε μας λιγο.Πως γινεται η BMW να προσφερει μεγαλυτερο χωρο για τα γονατα των πισω επιβατων οπως αναφερεις στο κειμενο, οταν εσυ το ιδιο το Autotriti εχεις ανεβασει φωτο που δειχνει οτι και τα δυο αυτοκινητα εχουν 105χιλιοστα αερα και τα δυο αυτοκινητα για τα γονατα???Εκτος αυτου να πουμε οτι η X4 ειναι αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας και η κανονικη συγκριση της Stelvio ειναι με την X3 απο BMW και με Q5 απο την Audi .....Δηλαδη βλεπουμε οτι η Stelvio προσφερει χωρους για τους επιβατες που στην BMW ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ
Απάντηση: Καλησπέρα, έχει γίνει λάθος στον πίνακα, διορθώθηκε, ευχαριστούμε για την επισήμανση.
Τι να πει η κακομοιρα η στελβιο μπροστα στη BMWαρα;;; Με BMW εισαι πρωτος πουλ-μουρ ,ενώ με το Φιατ Ρομεο σε δουλευουν μεχρι και οι ντατσουνοτσολιαδες!!!
@barbourogatos75:Συνεργειο Ιαπωνικων εχω και τα κονομαω τρελα απο τα κοροιδα τους ιαπωνοτσολιαδες!!!!Για αυτο εννοειται πως θα αγορασω PORSCHE MACAN για να με ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ολοι,και οχι το σαραβαλακι ΦΙΑΤ ΣΤΕΛΒΙΟ για να με ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ!!!!
Se authn thn kathgoria to kalutero autokinhto einai to neo Q5. H korufaia poiothta kataskeuhs sthn kathgoria kai epishs h korufaia poiothta kulhshs. Opoios to exei odhghsei ais8anetai th diafora amesws me ola ta alla. Meta to Q5 opoio kai na parei kapoios den exei tosh diafora alla emfanhsiaka eiani pio omorfh h alfa me problhmata sthn poiothta omws.
Όταν αγοράζεις μια Stelvio σου δίνει δώρο ή εταιρεία και ένα κουβά για να μαζεύεις τα νερά από τις διαρροές νερού.